Παράλληλη στήριξη: Άμεση κάλυψη όλων των μαθητών από Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
Αναφορά στη Βουλή κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Ραγκούσης ζητώντας την άμεση κάλυψη όλων των μαθητών με παράλληλη στήριξη από Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
Στη Βουλή έφερε με κατάθεση Αναφοράς προς την  Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων , ο Βουλευτής Β΄ Πειραιά και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία,  Γιάννης Ραγκούσης, την επιστολή-έκκληση που υπογράφουν εκατοντάδες γονείς παιδιών που απαιτείται η παράλληλη στήριξή τους, ώστε να ανταποκριθούν στοιχειωδώς στις μορφωτικές τους ανάγκες στη δημόσια εκπαίδευση.
 
Το Υπουργείο καλείται να δώσει πειστικές εξηγήσεις, γιατί δεν προχωρά στην πρόσληψη των αναπληρωτών για την πλήρη κάλυψη των παράλληλων στηρίξεων από την έναρξη των μαθημάτων του έτους 2021-22, αλλά αντιθέτως ανακοίνωσε προσλήψεις μόλις στο 50% των μαθητών με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη.
 
Ακολουθεί ολόκληρη η Αναφορά προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:
 
Ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης,  έχοντας υπόψη την από 19-8-2021 επιστολή-έκκληση εκατοντάδων γονέων με μαθητές που χρήζουν παράλληλης στήριξης από Ειδικό Εκπαιδευτικό ή Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό την καταθέτει ως αναφορά προς την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, αποδεχόμενος το αυτονόητο δικαίωμα πλήρους στήριξης των μαθητών με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη.
 
Η παρούσα Αναφορά αποκτά ιδιαίτερη αξία, καθώς όπως μας ενημερώνουν εκπαιδευτικοί και συνδικαλιστικοί φορείς οι πρόσφατα ανακοινωθείσες προσλήψεις αναπληρωτών παράλληλης στήριξης για το 2021-22 υπολείπονται σημαντικά των πραγματικών αναγκών των μαθητών κι ανέρχονται μόλις στο 50% των εγκεκριμένων από το ΥΠΑΙΘ στηρίξεων. Στην επιστολή των γονέων επισημαίνονται μεταξύ άλλων τα εξής:
 
1. Η συλλογική επιστολή μας αφορά σε παιδιά που δικαιούνται παράλληλη στήριξη πλήρους ωραρίου, εξαιτίας των εκπαιδευτικών και μαθησιακών τους αναγκών, τα οποία έμειναν χωρίς υποστήριξη ή με μερική υποστήριξη λιγότερων ωρών που έφτασε αργοπορημένα είτε στη μέση του διδακτικού έτους είτε καθόλου και αυτό συμβαίνει συστηματικά τα τελευταία χρόνια.
2. Τα συνηθέστερα προβλήματα αφορούν στην μη έγκαιρη προσέλευση της παράλληλης στην έναρξη της σχολικής χρονιάς με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να στερούνται την ίση συμμετοχή στην εκπαιδευτική και κοινωνική διαδικασία.
3. Πολλοί γονείς, αναγκάζονται να αναλάβουν μόνοι τους την οικονομική επιβάρυνση, για να προσλάβουν ιδιωτική παράλληλη στήριξη.
4. Είναι πολύ σημαντικό για όλους μας να δούμε πλέον να υλοποιείται η συμπεριληπτική εκπαίδευση και να κατοχυρώνεται το ίσο δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση, έγκαιρα και έγκυρα.
 
Παρακαλούμε για την απάντηση και τις δικές σας ενέργειες.
 
Ο καταθέτων Βουλευτής
Γιάννης Ραγκούσης
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα