Σχολεία: Μορφωτικό έγκλημα η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων
Νέο ραντεβού δίνουν αύριο οι εκπαιδευτικοί έξω από την ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας διαμαρτυρόμενη για την μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων σε δεκάδες σχολεία της Θεσσαλονίκης

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο εκπαιδευτικοί κίνημα στη Θεσσαλονίκη η καθυστέρηση έγκρισης για τα ολιγομελή Τμήματα σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Γυμνάσια και Ειδικά Σχολεία. Μάλιστα η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις καλούν σε κοινή παράσταση διαμαρτυρίας αύριο, Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου και ώρα 2:30 μ.μ, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας.

Είναι γεγονός ότι σε πολλά σχολεία της Θεσσαλονίκης δεν έχουν εγκριθεί δεκάδες ολιγομελή τμήματα σε σχολεία, πολλά από τα τα οποία μάλιστα είναι σε απομακρυσμένες περιοχές και άρα η μη έγκρισή τους θα σημάνει για δεκάδες μαθητές αλλαγή Ομάδας Προσανατολισμού, τομέα και ειδικότητας. Η δυνατότητα μετακίνησής τους σε γειτονικά σχολεία που προτείνεται ως λύση είναι απραγματοποίητη γιατί το κράτος δεν αναλαμβάνει ούτε καν τα έξοδα καθημερινής μεταφοράς των μαθητών σε άλλο σχολείο.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί, κόπηκε τμήμα προσανατολισμού όπου το 50% των μαθητών είναι παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, το ένα μάλιστα από αυτά χρειάζεται και παράλληλη στήριξη. Σε πολλές περιπτώσεις υπήρξε και το πρωτοφανές να μην εγκρίνουν  σε σχολεία τα τμήματα όλων των προσανατολισμών και να εξαφανίζονται ολόκληρες τάξεις. Αποτέλεσμα είναι οι μαθητές αυτών των σχολείων θα βγουν την τελευταία στιγμή προς αναζήτηση σχολικής στέγης.

Η μη έγκριση όλων των «ολιγομελών» τμημάτων συνιστά ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στις επιλογές τους, αναγκάζοντάς τους πολλές φορές να μετακινούνται μακριά από το σπίτι τους αλλάζοντας δύο και τρία μεταφορικά μέσα και μάλιστα στις επικίνδυνες συνθήκες του κορονοϊού. 

Οι εκπαιδευτικοί για την έγκριση των τμημάτων αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Οι αποφάσεις του υπουργείου για τα λεγόμενα ολιγομελή τμήματα, όπως παραπλανητικά ονομάζουν τα τμήματα που δε συγκεντρώνουν τα ασφυκτικά και αντιπαιδαγωγικά όρια αριθμού μαθητών που το υπουργείο έχει ορίσει, πρέπει να αλλάξουν».

Η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Θεσσαλονίκης

Το ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς συμπίπτει με τη δραματική κατάσταση που διαμορφώνεται από την έλλειψη μέτρων προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών κατά την έξαρση της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς και τα συνεχή μέτρα αποδόμησης του δημόσιου σχολείου και κατάργησης εργασιακών δικαιωμάτων που προωθεί η κυβέρνηση. Η πολιτική της λιτότητας και των περικοπών που ακολουθούν δεν έχει τέλος. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει και η μη έγκριση από το Υπουργείο Παιδείας εκατοντάδων ολιγομελών τμημάτων σε όλη τη χώρα και δεκάδων στη Θεσσαλονίκη.

Στα σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης δεν έχουν εγκριθεί δεκάδες ολιγομελή.

  • Στα Λύκεια δεν έχουν εγκριθεί 25 Ομάδες Προσανατολισμού (11 στην Β΄ τάξη, 14 στην Γ΄) σε 12 ΓΕΛ (3ο Γ/Σ Λαγκαδά–Λ.Τ. [Κοχικό], 4ο Γ.Σ. Λαγκαδά–Λ.Τ. [Λαγυνά], 5ο Γ.Σ.–Λ.Τ. Ωραιοκάστρου [Μελισσοχώρι], ΓΕΛ Ασσήρου, 3ο Γ/Σ Μενεμένης–Λ.Τ.,  ΓΕΛ Κορώνειας [Λαγκαδίκια], 1ο  ΓΕΛ Πολίχνης, 2ο   ΓΕΛ Πολίχνης, 2ο ΓΕΛ Χαλκηδόνας [Άδενδρο], 1ο ΓΕΛ Αγ. Αθανασίου, 1ο ΓΕΛ Κουφαλίων, 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου [Καλοχώρι]).
  • Στα ΕΠΑΛ δεν έχουν εγκριθεί 7 ολιγομελή, 4 τομείς (1ο ΕΠΑΛ Κουφαλίων, ΕΠΑΛ Σταυρού, ΕΠΑΛ Χαλάστρας) και 3 ειδικότητες (1ο ΕΠΑΛ Λαγκαδά, ΕΠΑΛ Χαλάστρας).
  • Από τη λαιμητόμο των περικοπών δεν γλίτωσαν ούτε τα Ειδικά σχολεία. Σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (ΕΕΕΕΚ Κορδελιού, ΕΝΕΕΓΥ-Λ. ΙΝΑΑ, ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά, ΕΕΕΕΚ Αγίου Αθανασίου) δεν έχουν εγκριθεί αρκετά τμήματα, ενώ η έλλειψη προσωπικού χειροτερεύει την κατάσταση και τα κενά δεν πρόκειται να καλυφθούν λόγω περικοπών έχουν σταματήσει να δηλώνονται από τις ΔΔΕ.
  •  Στα σχολεία της Ανατολικής Θεσσαλονίκης δεκάδες είναι τα σχολεία (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) όπου δεν έχουν εγκριθεί τα «ολιγομελή» (3ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 4ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 7ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης,  17ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 2ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, , 11ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 1ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης 7ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, 8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, 15ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, 14ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, κ.ά.).

Όχι στην αποδόμηση του δημόσιου σχολείου και στην  παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών

  • Πολλά από τα σχολεία στα οποία δεν έχουν εγκριθεί τα «ολιγομελή»  είναι σε απομακρυσμένες περιοχές και άρα η μη έγκρισή τους θα σημάνει για δεκάδες μαθητές αλλαγή Ομάδας Προσανατολισμού, τομέα και ειδικότητας. Η δυνατότητα μετακίνησής τους σε γειτονικά σχολεία που προτείνεται ως λύση είναι απραγματοποίητη γιατί το κράτος δεν αναλαμβάνει ούτε καν τα έξοδα καθημερινής μεταφοράς των μαθητών σε άλλο σχολείο. Το υπουργείο δεν διστάζει να παραβιάζει το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής στη γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διαμόρφωση τετελεσμένων για το κλείσιμο σχολικών μονάδων. Σχολεία στα οποία δεν έχει εγκριθεί ούτε ένα τμήμα στην Β΄ ή Γ΄ τάξη (3ο ΓΕΛ Εχεδώρου [Καλοχώρι], 2ο ΓΕΛ Χαλκηδόνας [Άδενδρο], 17ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 7ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, κ.ά.)  αποδυναμώνονται για να οδηγηθούν σε κλείσιμο.
  • Το υπουργείο παιδείας εδώ και πολλά χρόνια στην πολύπαθη Τεχνική Εκπαίδευση με τη μέθοδο της μη έγκρισης των «ολιγομελών» έχει αποδεκατίσει τομείς και ειδικότητες, ετοιμάζει νέες συγχωνεύσεις και κλείσιμο ΕΠΑΛ.
  •  Η μη έγκριση «ολιγομελών» στα Ειδικά σχολεία δυσκολεύει αφάνταστα το έργο των εκπαιδευτικών που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους μαθητές κάτω από πολύ αντίξοες συνθήκες λόγω ακαταλληλότητας των κτιριακών υποδομών και χωρίς το απαραίτητο ΕΒΠ και ΕΕΠ. Η στάση αυτή του Υπουργείου Παιδείας απέναντι στα Ειδικά σχολεία, που λόγω της φύσης τους πρέπει ποικιλοτρόπως να στηρίζονται, είναι απαράδεκτη και αποτελεί πολιτική με χαρακτηριστικά κοινωνικής αναλγησίας.

Στο μαρτύριο της σταγόνας που βιώνουν κάθε χρόνο μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί από τη στάση του υπουργείου με τη μη έγκριση όλων των ολιγομελών, πρέπει να μπει ένα τέλος. Ο εμπαιγμός αυτός της εκπαιδευτικής κοινότητας πρέπει να σταματήσει και η αντιεκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου να ανακοπεί. Οι αποφάσεις του υπουργείου για τα λεγόμενα ολιγομελή τμήματα, όπως παραπλανητικά ονομάζουν τα τμήματα που δε συγκεντρώνουν τα ασφυκτικά και αντιπαιδαγωγικά όρια αριθμού μαθητών που το υπουργείο έχει ορίσει, πρέπει να αλλάξουν.

Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα του κλάδου

  • Να εγκριθούν τώρα όλα τα «ολιγομελή» τμήματα στα ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, Γυμνάσια και Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
  • Να μην περικοπεί κανένα ολιγομελές τμήμα και να μείνουν ανοιχτά για δηλώσεις προτίμησης εγγραφών και μετεγγραφών των μαθητών. Καμία μετακίνηση μαθητών – εκπαιδευτικών.   
  • Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων (15 μαθητές/τμήμα, δωρεάν τεστ σε όλους, κτιριακές υποδομές, καθαρίστριες, κ.ά.).  Όχι στον διχασμό και τις απειλές. Ναι στον εμβολιασμό, όχι στην υποχρεωτικότητα.
  • Να κατοχυρωθεί η ελεύθερη επιλογή των μαθητών στις Ξένες Γλώσσες. Να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία, όπως ίσχυε παλιότερα σε κάθε τμήμα.
  • Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί τώρα με βάση την προϋπηρεσία και το πτυχίο.
  • Μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών για να καλυφθούν όλα τα κενά. Να λειτουργήσουν τώρα η Πρόσθετη και Ενισχυτική διδασκαλία, καθώς και οι δομές εκπαίδευσης για τα προσφυγόπουλα (ΔΥΕΠ, τάξεις υποδοχής, κ.ά.)
  • Πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές. Ίσα δικαιώματα στους αναπληρωτές με τους μόνιμους. 
  • Καμία ειδικότητα, κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.
  • Υπηρεσιακές μεταβολές με διαφάνεια, αντικειμενικότητα – μόρια παντού – όλα στη δημοσιότητα.

Οι αγώνες του κλάδου θα δώσουν τη λύση!

Καλούμαστε όλοι να συμβάλλουμε να υλοποιηθούν οι διεκδικήσεις του κλάδου με την οργάνωση αποφασιστικών κινητοποιήσεων σε συντονισμό των ΕΛΜΕ, των σχολείων και των συναδέλφων. Όλοι στην παράσταση διαμαρτυρίας την Τρίτη 7/9, στις 2.30 μ.μ., στην Περιφερειακή Διεύθυνση

Η ανακοίνωση της Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η πολιτική της κυβέρνησης κλείνει σχολεία!!! Μέσα στην εποχή της πανδημίας και ενώ το ζητούμενο είναι να μικρύνουν τα τμήματα για να μπορέσουν να κρατηθούν οι αποστάσεις στις αίθουσες,  η  κυβέρνηση και το υπουργείο, υποταγμένοι στη λογική κόστους οφέλους, δεν κλείνουν απλώς τμήματα αλλά σχεδόν ολόκληρα σχολεία!!!

Το Υπουργείο, σε συνέχεια της πολιτικής όλων των προηγούμενων χρόνων, με τις ανάλγητες αποφάσεις του για την αδικαιολόγητη μη έγκριση τμημάτων σε σχολεία του νομού Θεσσαλονίκης  και ειδικότερα της Α΄ΕΛΜΕ, αναγκάζει να ξεριζώνονται από το οικείο τους περιβάλλον και να αναζητούν σχολική στέγη μαθητές που φοιτούν στη Β΄ και στη Γ’ Λυκείου!

Επιβάλει στους μαθητές να ταξιδεύουν πολλές φορές χιλιόμετρα μακριά προκειμένου να αποκτήσουν το αγαθό της μόρφωσης, αλλά και να στριμωχτούν σε άλλα σχολεία όπως –όπως προκειμένου να τους βγει ο λογαριασμός.

Δεν δίστασαν να κόψουν τμήμα προσανατολισμού όπου το 50% των μαθητών είναι παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, το ένα μάλιστα από αυτά χρειάζεται και παράλληλη στήριξη.

Σε πολλές περιπτώσεις είχαμε το πρωτοφανές να μην εγκρίνουν  σε σχολεία τα τμήματα όλων των προσανατολισμών και να εξαφανίζονται ολόκληρες τάξεις! Οι μαθητές αυτών των σχολείων θα βγουν την τελευταία στιγμή προς αναζήτηση σχολικής στέγης!

Έτσι συνέβη με το 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου ( Καλοχώρι) που δεν εγκρίθηκε κανένα τμήμα προσανατολισμού στη Γ΄ τάξη και στη Β΄ το τμήμα των Ανθρωπιστικών σπουδών με 8 άτομα. Καταργεί δηλαδή το Υπουργείο  τη Γ΄ τάξη και στη Β΄ θα μείνουν 15 μαθητές. Αυτό σημαίνει πως 25 μαθητές θα βγουν προς αναζήτηση σχολικής στέγης λίγο πριν το πρώτο κουδούνι. Να σημειώσουμε ότι το κοντινότερο σχολείο του Δήμου δεν μπορεί να τους δεχτεί, γιατί έχει και το ίδιο πρόβλημα χώρων, αλλά δεν υπάρχει ούτε απ’ ευθείας συγκοινωνιακή σύνδεση.

Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και με την μη έγκριση των τμημάτων του 2ου ΓΕΛ Χαλκηδόνας (Άδενδρο). Δεν εγκρίθηκε κανένα τμήμα Προσανατολισμού στη Β΄ τάξη, ενώ στη Γ΄ τάξη εγκρίθηκε μόνο το Οικονομίας - Πληροφορικής με 8 μαθητές. Δηλαδή το σχολείο δε θα έχει Β΄ τάξη και θα έχει μόνο 8 μαθητές  στη Γ΄  που λογικά θα χρειάζεται και έγκριση ως τμήμα Γενικής παιδείας, εφόσον το κατέστησαν ολιγομελές! Και εδώ 28 μαθητές θα βγουν προς αναζήτηση σχολικής στέγης λίγο πριν αρχίσουν τα μαθήματα. Να σημειωθεί ότι το σχολείο αυτό βρίσκεται στα όρια του νομού με πολύ δύσκολη συγκοινωνία.

17ο ημερήσιο ΓΕΛ  Θεσσαλονίκης: Δεν εγκρίθηκε κανένα τμήμα προσανατολισμού στη Γ΄ τάξη, έτσι 23 μαθητές  στην πιο κρίσιμη περίοδο της σχολικής τους ζωής θα αναγκαστούν να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον.

Από το 2ο ημερήσιο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης  δεν εγκρίθηκαν δύο τμήματα προσανατολισμού Θετικών σπουδών και Υγείας με 7 μαθητές το καθένα. Εδώ να σημειώσουμε πως οι μαθητές, τα μαθήματα Φυσικής , Χημείας και Μαθηματικών, θα τα παρακολουθούν με συνδιδασκαλία (14 Φυσική και Χημεία,  23 Μαθηματικά και μόνο στη Βιολογία θα είναι 7 μαθητές).

11ο  Ημερήσιο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης: δεν εγκρίθηκε στη Γ΄ τάξη το τμήμα Οικονομίας- Πληροφορικής με 8 μαθητές.

1ο ΓΕΛ Κουφαλίων: δεν εγκρίθηκε τμήμα προσανατολισμού στη Γ΄ τάξη με 7 μαθητές. Να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο σχολείο βρίσκεται επίσης στα όρια  του νομού και έχει δύσκολη συγκοινωνία.

1ο ΓΕΛ Αγ. Αθανασίου: δεν εγκρίθηκε τμήμα προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών στη Β΄ τάξη με 5 μαθητές χωρίς να έχουν γραφτεί όλοι οι μαθητές.

Μετά από τα ΓΕΛ, τη σκυτάλη πήραν τα ΕΠΑΛ όπου ο οδοστρωτήρας που λέγεται «περικοπές» δε χτύπησε μόνο τα «ολιγομελή» αλλά και αυτά που είχαν πολλές εγγραφές.

Έτσι στο 14ο Εσπερινό ΕΠΑΛ στο τμήμα της Γ΄ τάξης Σχεδιασμού – Διακόσμησης  του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, μοναδικό σε Εσπερινό ΕΠΑΛ σε  όλη την Ελλάδα, τον Ιούλιο γράφτηκαν 31 μαθητές.  Επειδή όμως το σχολείο δήλωσε μόνο ένα τμήμα, το σύστημα δέχτηκε μόνο 22 από αυτούς. Οι μαθητές, που έμειναν εκτός, δεν το γνωρίζουν και στις 13 Σεπτέμβρη θα έρθουν στο σχολείο!                                   Αξίζει να αναφερθεί ότι τα ΕΠΑΛ δεν μπορούν να γνωρίζουν τις εγγραφές τους εκ των προτέρων. Κι ενώ υπάρχει η δυνατότητα για τη δημιουργία ενός τμήματος ολιγομελούς  με 12 μαθητές (το σχολείο έχει επάρκεια σε καθηγητές και χώρους) αυτό δεν του επιτρέπεται.   Δηλαδή, οι μαθητές του Εσπερινού, που στο μεγαλύτερο ποσοστό τους  είναι ενήλικες,  εργαζόμενοι και κάποιοι συντηρούν τις οικογένειές τους, θα είναι αναγκασμένοι να εγγραφούν σε ιδιωτικό σχολείο προκειμένου να παρακολουθήσουν την ειδικότητα που επιθυμούν;;;

Στο 7ο ημερήσιο  ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης  δεν εγκρίθηκε ολιγομελές τμήμα της Γ΄ τάξης   Σχεδιασμού και Διακόσμησης του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, με 7 μαθητές  (συν 1 μαθήτρια που δεν πρόλαβε να γραφτεί = 8), μοναδικό επίσης σε όλη τη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Να σημειωθεί ότι, αν το τμήμα είχε εγκριθεί, οι εγγραφές θα ήταν περισσότερες, επειδή μετά τις πανελλήνιες πολλοί μαθητές δείχνουν ενδιαφέρον να σπουδάσουν σε αυτό. Επίσης, δεν εγκρίθηκε το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του τομέα Διοίκησης και Οικονομίας  με 6 μαθητές, που και αυτό είναι μοναδικό στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Στο 8ο ημερήσιο ΕΠΑΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα της Ειδικότητας Βοηθός Φαρμακείου με 3 άτομα.

Στο 15ο ημερήσιο ΕΠΑΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα της Γ΄ τάξης ειδικότητας Μηχανολογικών Κατασκευών του τομέα Μηχανολογίας με 3 άτομα.

Στο ΕΠΑΛ Χαλάστρας δεν εγκρίθηκε το τμήμα Αισθητικής της Γ΄ τάξης  του τομέα Υγείας – Πρόνοιας και Ευεξίας με 7 μαθητές, ενώ εκδηλώθηκε η επιθυμία να γραφτούν και άλλοι 3. Να σημειωθεί ότι αντίστοιχο τμήμα υπάρχει στα ΕΠΑΛ Κουφαλίων και Εύοσμου ( τα κοντινότερα) όπου για να φτάσει κάποιος από τη Χαλάστρα,  με διάφορες μετεπιβιβάσεις,  χρειάζεται από 2,5 έως 3 ώρες.

Σε μια αγροτική περιοχή όπως η Χαλάστρα δεν εγκρίθηκε ο τομέας Γεωπονίας με 4 μαθητές ενώ έχουν εκδηλώσει την επιθυμία να γραφτούν και άλλοι 3.  Η ειδικότητα Φυτικής Παραγωγής, που έχει το συγκεκριμένο ΕΠΑΛ και που επιθυμούν οι μαθητές, λειτουργεί στα ΕΠΑΛ Εύοσμου, Σταυρούπολης και Λαγκαδά όπου οι μαθητές θέλουν 3 συγκοινωνίες για να φτάσουν.

Τέλος, στο ΕΠΑΛ Κουφαλίων δεν εγκρίθηκε το τμήμα του τομέα Ηλεκτρολογίας στη Β΄ τάξη με 3 μαθητές.

Ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλα σχολεία τα οποία δεν αναφέρονται στην ανακοίνωση, επειδή η Διοίκηση αρνείται να δώσει στοιχεία. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να επικοινωνήσουν άμεσα με το σωματείο!

Γίνεται ολοφάνερο ότι τα συγκεκριμένα σχολεία είναι "ενταγμένα" σε έναν γενικότερο σχεδιασμό συρρίκνωσης και τελικά κατάργησης στο άμεσο μέλλον, με καταστροφικά αποτελέσματα τόσο για τους μαθητές και τις οικογένειές τους, όσο και για την τοπική κοινωνία.

Η μη έγκριση όλων των παραπάνω τμημάτων  συνιστά ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στις επιλογές τους, αναγκάζοντάς τους πολλές φορές να μετακινούνται μακριά από το σπίτι τους αλλάζοντας δύο και τρία μεταφορικά μέσα και μάλιστα στις επικίνδυνες συνθήκες του κορονοϊού.

Η έγκριση τμημάτων είναι χρόνιο πρόβλημα και οι εκπαιδευτικοί έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους. Αντί η Κυβέρνηση να πάρει μέτρα για την προστασία των μαθητών μας από τον κορωνοϊό, όπως την αραίωση των μαθητών, την ίδρυση νέων σχολείων κ.α, επιλέγει να κλείσει αυτά που δεν «συμφέρουν».  Δε θα κάνουμε ούτε βήμα πίσω από τα δίκαια αιτήματά μας!!

Απαιτούμε:

  • Να εγκριθούν όλα τα τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ και των Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ
  • Να δεσμευθεί το Υπουργείο και η διοίκηση ότι δε θα αποδυναμωθεί κανένα σχολείο και δε θα ασκηθεί καμιά πολιτική που συστηματικά και μεθοδικά  να οδηγεί σε συγχωνεύσεις,  ιδιαίτερα σε συνθήκες κορονοϊού.
  • Όχι πάνω από 15 μαθητές ανά τάξη.

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, γονείς και μαθητές, την τοπική κοινωνία να κινητοποιηθούν άμεσα και να δημοσιοποιήσουν τα αιτήματα τους!

Συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις για την προάσπιση του δημόσιου σχολείου και του δικαιώματος στην μόρφωση των μαθητών μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες