Τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί, με αυταρχισμό και επιθετικότητα, να εφαρμόσει την «Εσωτερική Αξιολόγηση» στα σχολεία, για να μετακυλήσει όλες τις ευθύνες και τα προβλήματα των σχολείων στους εκπαιδευτικούς το ίδιο το Υπουργείο και η Υπουργός αξιολογούνται ως… «μετεξεταστέοι» και ακατάλληλοι.
Όπως ενημερώνει η Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων αρχές Οκτώβρη, λίγο μετά τη β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών και η “κανονικότητα” την οποία επικαλέστηκε η Υπουργός Παιδείας για τη λειτουργία των σχολείων, στις Κυκλάδες “μεταφράζεται” σε 110 κενά εκπαιδευτικών και 2300 χαμένες εκπαιδευτικές ώρες εβδομαδιαίως σε γενική και ειδική αγωγή.
Δεν διδάσκονται πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
Ενδεικτικά η ΕΛΜΕ Κυκλάδων αναφέρει πως σε πολλά σχολεία δεν υπάρχουν καθηγητές για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (μόνο στο ΓΕΛ Μυκόνου λείπουν τρεις φιλόλογοι ενώ και το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Οικονομίας δεν διδάσκεται λόγω έλλειψης καθηγητή), ενώ γενικότερα και στα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων υπάρχουν κενά που δημιουργούν σοβαρά εκπαιδευτικά κενά και μορφωτικές ελλείψεις για τους μαθητές.
Χωρίς παράλληλη στήριξη τα σχολεία
Οι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζουν επίσης τραγικό το γεγονός ότι υπάρχουν παιδιά με σοβαρές ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες που δεν έχουν καμία υποστήριξη στο σχολείο, καθώς δεν έχουν προσληφθεί καθηγητές για την παράλληλη στήριξη. Συγκεκριμένα υπάρχουν περιπτώσεις που μαθητές με ειδικές ανάγκες δεν έρχονται στο σχολείο αφού δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξειδικευμένος καθηγητής.
Παράλληλα η υποβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών, των καλλιτεχνικών και της πληροφορικής, έχει ως αποτέλεσμα σε διάφορα νησιά των Κυκλάδων , τα μαθήματα αυτά να διδάσκονται ελάχιστα ή και καθόλου. Δυστυχώς για άλλη μια χρονιά η εκπαίδευση και οι μαθητές μας στη νησιωτική Ελλάδα βιώνουν τον αποκλεισμό από τη πρόσβαση στη γνώση και ιδιαίτερα από τα ειδικά μαθήματα.
Δομές τηλεκπαίδευσης αντί για σχολεία στα μικρά νησιά ζητά βουλευτής της Ν.Δ.
Να θυμίσουμε ότι πριν από μερικούς μήνες η βουλευτής Κυκλάδων της Ν.Δ. Κατερίνα Μονογυιού είχε καταθέσει ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για μόνιμες δομές τηλεκπαίδευσης για τα μικρονήσια (όπως έλεγε).
Η βουλευτής ρωτούσε την υπουργό εάν με βάση και την εμπειρία που έχει αποκτηθεί κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης στη χώρα μας θα δημιουργηθούν μόνιμες δομές τηλεκπαίδευσης για τη Δευτεροβάθμια στα νησιά αυτά.
Είναι φανερό ότι η βουλευτής της Ν.Δ. λειτουργεί σαν λαγός στα σχέδια της κυβέρνησης να καθιερώσει σιγά σιγά σε μικρά μέρη και αργότερα σε λιγότερα μικρά την λεγόμενη τηλεδιδασκαλία αντί για την υποχρέωση παροχής ζωντανής εκπαίδευσης που απαιτεί κτίρια και κυρίως προσωπικό, νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη