autoaxiologisi
Μπροστά στη σύγκληση νέων συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων για τις λεγόμενες "διαδικασίες προγραμματισμού" της αξιολόγησης - Τα βήματα που προτείνει η ΟΛΜΕ

Ως γνωστόν η ΟΛΜΕ προσέβαλε την απόφαση του πρωτοδικείου, καταθέτοντας έφεση στην αρχική απόφαση. Η Ομοσπονδία των καθηγητών τονίζει και πάλι ότι μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης από το Εφετείο η απεργία αποχή είναι απολύτως νόμιμη και όσοι/ες συμμετέχουν σε αυτήν απολύτως καλυμμένοι/ες (Ολομέλεια Αρείου Πάγου 27/2004).

"Συνεχίζουμε την απεργία-αποχή υπηρετώντας τις αποφάσεις μας που αποτυπώθηκαν στις Γ.Σ., στους Συλλόγους Διδασκόντων και στη Γ.Σ. των προέδρων με το ποσοστό του 92%, με όπλο τις συλλογικές μας διαδικασίες. Η εκδίκαση της υπόθεσης ορίστηκε για τις 25 Ιανουαρίου" σημειώνει η ΟΛΜΕ.

Η απεργία αποχή που είναι ήδη σε ισχύ, (η δήλωση παρακάτω* για όποιον δεν έχει ήδη υποβάλλει), καλύπτει νομικά τόσο τις διαδικασίες κατάθεσης της περυσινής αποτίμησης όσο και την ειδική συνεδρίαση για τις διαδικασίες προγραμματισμού. Με την κατάθεση της δήλωσης αυτής στο πρωτόκολλο του σχολείου όλοι και όλες (εκπαιδευτικοί και διευθυντές/ντριες) είναι πλήρως κατοχυρωμένοι/ες να απέχουν από τις διαδικασίες αυτές.

*ΑΤΟΜΙΚΗ  ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ 4692/2020

Με την παρούσα δηλώνω ότι απέχω από οποιαδήποτε ενέργεια συνδέεται με την εφαρμογή των προβλέψεων των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν. 4692/2020 και της με αρ. πρωτ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β’ 4189/10.9.2021) αποφάσεως της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» καθότι συμμετέχω στην προκηρυχθείσα από 8.2.2021 απεργία – αποχή της Ο.Λ.Μ.Ε. καθώς και την προκηρυχθείσα από 13.9.2021 απεργία – αποχή της Ο.Λ.Μ.Ε. απέχοντας συναφώς και νομίμως από την άσκηση των συγκεκριμένων καθηκόντων μου/μας που σχετίζονται με κάθε διαδικασία κατατείνει στην υλοποίηση των ανωτέρω νομοθετικών και κανονιστικών προβλέψεων του ν.4692/2020 και της κατ’ εξουσιοδότηση τούτου εφαρμοστικής υπουργικής απόφασης.

 

Προσοχή! Οι συνεδριάσεις των συλλόγων γίνονται υποχρεωτικά και αποκλειστικά εντός ωραρίου (Ν. 1566 άρθρο 11 ΣΤ.2, παρ. 4 άρθρο 33  ν. 4692/2020 και παρ.2 Άρθρο 101 ΝΟΜΟΣ 4823/2021). Καμία συνεδρίαση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εκτός εργασιακού ωραρίου.

Για τους Διευθυντές

Η υποχρέωση των διευθυντών να προχωρήσουν μόνοι τους τις διαδικασίες προγραμματισμού (άρθρο 97 του ν.4823/21) ενεργοποιείται στις 10 Οκτωβρίου (και μέχρι τις 20 Οκτωβρίου). 

Η ΟΛΜΕ καλεί τους διευθυντές και τις διευθύντριες των σχολείων να στηρίξουν το δημόσιο σχολείο, να συσπειρωθούν στην απόφαση του κλάδου, να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία αποχή και να μην υλοποιήσουν τις προβλέψεις του άρθ. 97 του ν.4823/21. 

Ακολουθεί η ατομική δήλωση απεργίας αποχής που πρέπει να καταθέσουν στο πρωτόκολλο οι διευθυντές/ντριες, προκειμένου να είναι κατοχυρωμένοι/ες να μην εφαρμόσουν το άρθρο 97 του ν. 4823/21 μετά τις 10 Οκτωβρίου.

ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ4692/20 και 4823/2021.Με την παρούσα δηλώνω ότι απέχω από οποιαδήποτε ενέργεια συνδέεται με την εφαρμογή των προβλέψεων των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν. 4692/2020, των άρθρων 56-83 και 97 του 4823/21 και της με αρ. πρωτ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β’ 4189/10.9.2021) αποφάσεως της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» καθότι συμμετέχω στην προκηρυχθείσα από 8.2.2021 απεργία – αποχή της Ο.Λ.Μ.Ε., την προκηρυχθείσα από 13.9.2021 απεργία – αποχή της Ο.Λ.Μ.Ε. καθώς και την προκηρυχθείσα από 29.9.2021 απεργία – αποχή της Ο.Λ.Μ.Ε. απέχοντας συναφώς και νομίμως από την άσκηση των συγκεκριμένων καθηκόντων μου που σχετίζονται με κάθε διαδικασία κατατείνει στην υλοποίηση των ανωτέρω νομοθετικών και κανονιστικών προβλέψεων του ν.4692/2020, του 4823/21 και της κατ’ εξουσιοδότηση τούτων εφαρμοστικής υπουργικής απόφασης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xrimata misthoi
Πανεπιστημιακοί: Οι πίνακες με τους βασικούς μισθούς όπως διαμορφώθηκαν από 1/4/2025 σε όλες τις κατηγορίες
Δείτε ολόκληρη την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών με τους νέους μισθούς στο Δημόσιο
Πανεπιστημιακοί: Οι πίνακες με τους βασικούς μισθούς όπως διαμορφώθηκαν από 1/4/2025 σε όλες τις κατηγορίες
γιαγιά
Ποιό λίπος συμβάλλει στη μακροζωία και την υγιή γήρανση;
Μια σημαντική ανακάλυψη από ερευνητές του Πανεπιστημίου Rutgers ρίχνει νέο φως στον ρόλο του καφέ λίπους στη διαδικασία της γήρανσης, υποδεικνύοντας...
Ποιό λίπος συμβάλλει στη μακροζωία και την υγιή γήρανση;
Πανελλαδικές
Πανελλήνιες- Πανελλαδικές 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στα Αρχαία Ελληνικά
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στα Αρχαία Ελληνικά από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλήνιες- Πανελλαδικές 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στα Αρχαία Ελληνικά
daskala
Δύο σχολεία, μία ζωή: Οι αθέατες δυσκολίες των εκπαιδευτικών «πολλών ταχυτήτων»
Ένας διαρκής αγώνας δρόμου: Η καθημερινότητα των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε περισσότερα από ένα σχολεία: εξάντληση, γραφειοκρατία και...
Δύο σχολεία, μία ζωή: Οι αθέατες δυσκολίες των εκπαιδευτικών «πολλών ταχυτήτων»