vouli kerameos emvoliasmos dia zosis
Κατατέθηκε προς ψήφιση στη Βουλή πολυτροπολογία που αφορά Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, προσλήψεις αναπληρωτών, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, στεγαστικό επίδομα σπουδαστών ΙΕΚ

Στο θέμα της τροποποίησης του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 αναφέρεται - μεταξύ άλλων - τροπολογία του υπουργείου Παιδείας, που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης με τίτλο «Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης, άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης».

Το νομοσχέδιο αυτό εισάγεται προς συζήτηση και ψήφιση στην ολομέλεια της Βουλής τη Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου.

Aναλυτικά

Άρθρο 1 

Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών Νοσηλευτών 

Το πρώτο εδάφιο του άρθρου 165 του ν. 4763/2020 (Α’ 254), περί της πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών νοσηλευτών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Σχολικούς Νοσηλευτές, τροποποιείται ώστε η δυνατότητα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ8702-Νοσηκλευτικής να μην αφορά ειδικά στο σχολικό έτος 2020-2021, και το άρθρο 165 διαμορφώνεται ως εξής: 

Αν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Σχολικούς Νοσηλευτές του κλάδου ΠΕ25 δεν είναι δυνατό να καλυφθούν από τα μέλη που είναι ενταγμένα στον αξιολογικό πίνακα ΓΙ του Α.Σ.Ε.Π. του οικείου κλάδου, λόγω εξάντλησης των διαθέσιμων υποψηψίων, μπορεί να προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α’ του ΑΣΕΠ. του κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής.

Άρθρο 2

Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών βοηθών βρεφοκόμων — παιδοκόμων — Τροποποίηση του άρθρου 102 του ν. 4790/2021 

Το πρώτο εδάφιο του άρθρου 102 του ν. 4790/2021 (Α’ 48), περί της πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών βοηθών βρεφοκόμων — παιδοκόμων για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, επέρχονται οι εξής τροποποιήσεις: 

α) η δυνατότητα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης του κλάδου ΤΕΟΙ.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων δεν αφορά ειδικά στο σχολικό έτος 2020-2021

β) διαγράφεται η φράση «της προκήρυξης ΙΕΑ/2019 (Α.ΣΕΠ. 13)»

γ) η φράση «στον προσωρινό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α’ της προκήρυξης ΑΠ/2020 του Α.Σ.Ε.Π.» αντικαθίσταται από τη Φράση «στον αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α’ του Α.Σ.Ε.Π.»  

Άρθρο 3 

Ειδική προκήρυξη κάλυψης κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε σχολικές μονάδες της ειδικής αγωγής και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης — Τροποποίηση του τίτλου και της παρ. 1 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018. 
Ο τίτλος του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102) τροποποιείται, ώστε η ειδική προκήρυξη κάλυψης κενών να αφορά και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). 

Άρθρο 4 

Μεταβατικές διατάξεις για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού ‘Εργου — Τροποποίηση της παρ. Ι του άρθρου 231 του ν. 4823/2021 

Μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση των Συμβούλων Εκπαίδευσης, των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, την αρμοδιότητα ανάθεσης και κατανομής της επιστημονικής και παιδαγωγικής ευθύνης σχολικών μονάδων στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού ‘Εργου, σε περίπτωση κενών ή κενούμενων θέσεων, έχουν οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης. 

Άρθρο 5

Τροποποίηση του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 — Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4777/2021 

Ειδικά για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022- 2023, η προθεσμία της παρ. 7 του άρθρου 4Β του ν. 4186/2013 (Α’ 193), όπως το άρθρο αυτό προστίθεται με το άρθρο 2 του παρόντος, η οποία αφορά στην έκδοση απόφασης τροποποίησης του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.), λήγει την 1η Νοεμβρίου 2021. 

Άρθρο 6 

Ρυθμίσεις για την πράξη “Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) — Νέα Φάση” – Τροποποίηση του άρθρου 169 του ν. 4763/2020 

Μέχρι την ολοκλήρωσή της απασχολούνται ,κατά προτεραιότητα, εκπαιδευτές ενηλίκων με πιστοποίηση εκπαιδευτικής επάρκειας από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού ή μη πιστοποιημένοι εκπαιδευτές, αν ελλείπουν υποψήφιοι εκπαιδευτές με την εν λόγω πιστοποίηση. 

Άρθρο 7 

Στεγαστικό επίδομα καταρτιζόμενων των δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Τροποποίηση του άρθρου 10 του ν. 3220/2004 

Επεκτείνεται η χορήγηση του ετήσιου στεγαστικού επιδόματος  και στους καταρτιζόμενους των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), υπό τους ειδικότερα οριζόμενους όρους και προϋποθέσεις. 

Δείτε εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

metro.jpg
Μετρό: Έκλεισε ο σταθμός Εθνικής Άμυνας
Η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του Μετρό προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Δημοτικό Θέατρο- Κατεχάκη και Δουκίσσης Πλακεντίας- Αγία Παρασκευή λόγω πτώσης...
Μετρό: Έκλεισε ο σταθμός Εθνικής Άμυνας
agonistiki
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: «Το εκλογικό αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ένα αντιλαϊκό συσχετισμό»
Η θέση της Παρέμβασης για τη συγκρότηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ σε σώμα
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: «Το εκλογικό αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ένα αντιλαϊκό συσχετισμό»
Κατερίνα Σακελλαροπούλου
Σακελλαροπούλου: «Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με τη μεγαλύτερη ευθύνη»
Σακελλαροπούλου: Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με ευθύνη απέναντι στον ελληνικό λαό
Σακελλαροπούλου: «Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με τη μεγαλύτερη ευθύνη»
πιερρακακης κωβαιος
Πιερρακάκης: Δύσκολη άσκηση να σπάσεις το γρίφο των Πανελλαδικών, αλλά πρέπει να το επιχειρήσουμε
Υπουργός Παιδείας: Υπάρχει ένα κεκτημένο στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, η διαφάνεια και η διασφάλιση της δικαιοσύνης ως προς αυτές. Αυτό είναι και το...
Πιερρακάκης: Δύσκολη άσκηση να σπάσεις το γρίφο των Πανελλαδικών, αλλά πρέπει να το επιχειρήσουμε