Στην ερώτηση: Ποιος δεν θέλει αξιόλογη δημόσια παιδεία;
Απαντάμε: Η «Μητσοτάκης ΑΕ» που ανέθεσε εργολαβικά στην χειρότερη Υπουργό Παιδείας όλων των εποχών τη διάλυση όποιων μορφωτικών αξιών έχουν διασωθεί στα σχολειά μας. Και ποια μέθοδο απαξίωσης των σχολείων επέλεξε η κα Κεραμέως; Ένα σύστημα ψευτο-«αξιολόγησης» το οποίο έχει την ίδια σχέση με τις αξίες που έχει ο λύκος με τα συμφέροντα των αμνών.
Τα σχολειά μας πάσχουν από υποστελέχωση, εξοπλισμένα με υπολογιστές λίγους & απαρχαιωμένους, με κτήρια ακατάλληλα, έλλειψη βιβλιοθηκών, αθλητικών εγκαταστάσεων ορδές ανασφαλών αδιόριστων αναπληρωτών. Οι δάσκαλοί μας, ακόμα κι οι μόνιμοι, στερούνται πρόσβασης σε ουσιαστικά, ποιοτικά επιμορφωτικά προγράμματα.
Όλα αυτά πρέπει να καταγραφούν.
Οι αδυναμίες πρέπει να αντιμετωπιστούν.
Οι αδύναμοι μαθητές και δάσκαλοι να ενισχυθούν.
Η μόρφωση να κερδίσει τη μάχη εναντίον της άγνοιας και της γνώσης-κονσέρβα.
Τίποτα από αυτά, που πρέπει να γίνουν, δεν θα γίνουν με την δήθεν «αξιολόγηση» της κας Κεραμέως. Στόχος της Υπουργού είναι ένας. Να δημιουργηθεί μια κατάταξη σχολείων ώστε:
- Τα σχολεία με χαμηλή βαθμολογία να δακτυλοδεικτούν, να τιμωρηθούν οι δάσκαλοι, ίσως και να τα κλείσουν.
- Τα σχολεία που είναι ψηλά στην κατάταξη να ιδιωτικοποιηθούν ντε φάκτο, π.χ. σε πρώτη φάση να τα αναλάβουν «ανάδοχες εταιρείες-χορηγοί (όπως και τα δάση) και, αργότερα, να αρχίσουν να παίρνουν μαθητές με εξετάσεις – στις οποίες τα παιδιά των πιο ευκατάστατων θα μπαίνουν πιο εύκολα (καθώς θα έχουν πρόσβαση στους καλύτερους φροντιστές)
Αυτό κάνει η «Μητσοτάκης ΑΕ» με την Α(πα)ξιολόγηση της Ανάξιας Υπουργού. Χωρίζει τα δημόσια σχολειά:
- Σε σχολειά που θα κλείσουν
- Στα πολλά σχολειά που θα γίνουν αποθήκες ψυχών, εντός των οποίων θα εκπαιδεύονται είλωτες-πρεκαριάτο. Και,
- Στα λίγα πρότυπα δημόσια σχολειά που η ολιγαρχία θα τα κάνει δικά της αποσπώντας τα, επί της ουσίας, από την δημόσια εκπαίδευση.
Το ΜέΡΑ25 απαντάμε με οργάνωση εναντίον των σχεδίων της κας Κεραμέως αλλά και με δικό μας σχέδιο για την ενίσχυση της δημόσιας παιδείας χωρίς κρατισμό, χωρίς ιδιώτες και χωρίς αυταρχισμούς.
ΝΑΙ στην Καταγραφή των Αναγκών (προσωπικού, κτηρίων και υλικοτεχνικών μέσων)
ΝΑΙ στην Ενίσχυση των Υποβαθμισμένων Σχολείων
ΝΑΙ στην Επιμόρφωση Αδύναμων Δασκάλων & Καθηγητών
ΝΑΙ στην Δημιουργία Κλίματος Αυτο-Βελτίωσης, Αλληλο-Ενίσχυσης& Μορφωτικής Αναβάθμισης
ΟΧΙ στην Τιμωρητική Απαξίωση μέσω μιας «αξιολόγησης» που αγνοεί τις βασικές μορφωτικές αξίες
ΟΧΙ στις Κατατάξεις-Βαθμολογήσεις Σχολείων που θα χρησιμοποιηθούν για να κλείσουν τα πιο υποβαθμισμένα δημόσια σχολεία και να ιδιωτικοποιήσουν, ντε φάκτο, τα καλύτερα
ΟΧΙ σε διοικητικά σχήματα και ιεραρχίες όπου, με μαθηματική ακρίβεια, θα διευθύνουν οι φαύλοι
ΟΧΙ στην υποκατάσταση της συνεργατικής γνώσης από τον αγοραίο ανταγωνισμό
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΜΟΡΦΩΣΗ ΠΑΝΤΟΥ
Όταν η χειρότερη Υπουργός Παιδείας της χώρας εργολαβικά αποψιλώνει το Δημόσιο Σχολείο…
Όταν οι Ανάξιοι Απαξιώνουν τη Δημόσια Παιδεία μέσω Αγοραίας Α(πα)ξιολόγησης των σχολείων…
…το ΜέΡΑ25 ενισχύει δάσκαλους και μαθητές με πρόγραμμα Ενίσχυσης & Αναβάθμισής των σχολείων σε κοινότητες Αυτο-Βελτίωσης & Μορφωτικής Αναβάθμισης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη