Ήρθε η ώρα να αποδοθούν στους/στις εκπαιδευτικούς έμπρακτα, αυτά που τους/τις αξίζουν
« Οι εκπαιδευτικοί δίνουν καθημερινά  αγώνα για να κρατήσουν τα σχολεία ανοιχτά με βάση «το φιλότιμο του Έλληνα εκπαιδευτικού» - Γράφει ο Τόδας Γιώργος

Με αφορμή δηλώσεις υπουργών για το πόσο σημαντικό υπήρξε το έργο των εκπαιδευτικών μέσα στην πανδημία, καταλήγουμε στο εύλογο ερώτημα: Μήπως  ήρθε η ώρα να δοθεί  πρόσθετη οικονομική ενίσχυση  όπως δόθηκε ήδη δυο φορές, οριζόντια, στο προσωπικό των μονάδων υγείας;

Μην ξεχνάμε, ότι οι εκπαιδευτικοί ήταν αυτοί, που από την πρώτη στιγμή στήριξαν τους μαθητές και τις μαθήτριες, μέσω τηλεκπαίδευσης  και σε πολλές περιπτώσεις,  χωρίς να έχουν την υποδομή που απαιτείται.  Ζήσαμε περιπτώσεις όπου εκπαιδευτικοί πήγαιναν χιλιόμετρα μακριά από την κατοικία τους για να κάνουν τηλεκπαίδευση, λόγω έλλειψης μέσων στην κατοικία τους. Αυτό εξάλλου έχει αναγνωριστεί από όλες και όλους.

Σήμερα οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να προσφέρουν στις τάξεις με δια ζώσης μαθήματα.

Ακούμε, ότι η κυβέρνηση κινείται στην κατεύθυνση να παρέχει νέο επίδομα – δώρο στους υγειονομικούς ως τα Χριστούγεννα του 2021 καθώς και σε ομάδες συνταξιούχων.  
Μήπως έχει έρθει η ώρα να σκεφτούν και την  ομάδα των εκπαιδευτικών;

Θυμίζουμε ότι στην εκπαιδευτική  κοινότητα,  πολλοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες συνέχισαν να διδάσκουν δια ζώσης ενώ ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
Υπήρχε  για όλο το προηγούμενο διάστημα, εν μέσω κορωνοϊού και καραντίνας,  το προσωπικό των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που ήταν το μόνο που έκανε μαθήματα δια ζώσης, βάζοντας σε κίνδυνο τον εαυτό τους, αλλά και τις οικογένειές τους. Αρκετοί από αυτούς/ες  πέρασαν τη  δοκιμασία του κορωνοϊού αφού  βρέθηκαν  θετικοί, με συνέπειες σοβαρές για την υγεία τους.

Όλοι και όλες οι εκπαιδευτικοί αξίζουν κάτι περισσότερο από τα όμορφα λόγια!

Ήρθε η ώρα να τους θυμηθεί η πολιτεία ουσιαστικά,  αποδίδοντάς τους αυτό που τους αξίζει.

Πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να διεκδικήσουμε κάτι περισσότερο από τα ωραία λόγια.Κ

αθημερινά ανακοινώνονται αυξήσεις στα καύσιμα και όχι μόνο, με αλυσιδωτή συνέπεια στην καθημερινότητά μας. Γι’ αυτό είναι άμεσο και το αίτημα για την οικονομική ενίσχυση των εκπαιδευτικών στο σύνολό τους.

Ήρθε η ώρα τα ωραία λόγια να γίνουν πράξη!

Ναι! Οι εκπαιδευτικοί δίνουν καθημερινά  αγώνα για να κρατήσουν τα σχολεία ανοιχτά με βάση «το φιλότιμο του Έλληνα εκπαιδευτικού» ώστε να καλυφθούν οι όποιες ελλείψεις υπάρχουν. Αυτό όμως χρειάζεται να αναγνωριστεί έμπρακτα και άμεσα.

Οι εκπαιδευτικοί ως σημαντικοί παράγοντες του εκπαιδευτικού μας συστήματος στάθηκαν αρωγοί στην κοινή προσπάθεια. Υπήρξαν και υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ενώ ανήκουν σε «ευπαθή» ομάδα συνεχίζουν καθημερινά να παρέχουν τις υπηρεσίες τους. Ζήσαμε εκπαιδευτικούς να παλεύουν με τον κορωνοϊό και τις συνέπειές του μέσα στα νοσοκομεία,  αλλά και μετά την έξοδό τους από αυτά.

Πολλοί και πολλές βασανίζονται ακόμη από τις συνέπειες του covid 19. Όπως όλοι γνωρίζουμε, στα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η χρήση μάσκας  καθώς και τα self test, δεν είναι υποχρεωτικά. Αυτό έχει σαν πιθανό επακόλουθο να συνυπάρχουν εκπαιδευτικοί με ασυμπτωματικούς φορείς του κορωνοϊού,  κάτι που ακούμε ότι συμβαίνει μέσα από την μετάλλαξη «Δέλτα» του Κορωνοϊού. Παρ’ όλα αυτά οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν καθημερινά και θα συνεχίσουν την προσπάθειά τους. 
Αυτό όμως προκαλεί μια αίσθηση λησμονιάς στο προσωπικό που με συνέπεια παρέχει τις υπηρεσίες του στα δημόσια σχολεία και κύρια στις ΣΜΕΑΕ.  

Μήπως οι εκπαιδευτικοί δεν αξίζουν μια επιβράβευση για την προσπάθειά τους; 

Μήπως στον μικρό χώρο  των ειδικών σχολείων εγκλωβίζεται ένα  κομμάτι της κοινωνίας που δεν αγγίζει την  καθημερινότητα των πολλών; 

Να θυμίσουμε ότι η πολιτεία, όλα τα χρόνια και ως το 2011, παρείχε ειδικό επίδομα στο προσωπικό των ΣΜΕΑΕ, το οποίο καταργήθηκε μαζί με άλλα, στην αρχή της οικονομικής κρίσης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε για το προσωπικό αυτό, ότι  καθημερινά κάνει  κατάθεση ψυχής και αγάπης στα άτομα με αναπηρία, και υπηρετεί με συνέπεια την εκπαίδευση και την κοινωνία. 

Ήρθε η ώρα για την Ελληνική πολιτεία να αναγνωρίσει το σημαντικό έργο των εκπαιδευτικών έμπρακτα και όχι μόνο με λόγια. 

Τα λόγια ΔΕΝ πληρώνουν τους λογαριασμούς που τρέχουν! 

*  Τόδας  Γιώργος, Μαθηματικός
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»