διαδήλωση εκπαιδευτικών
Η πρόταση των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών προς την διαδικτυακή συζήτηση των ΕΛΜΕ στην κατεύθυνση της αντίστασης στην αξιολόγηση και στους νόμους Κεραμέως.

Σκληρή επίθεση κατά των παρατάξεων ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ κάνουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις  Εκπαιδευτικών σε ανακοίνωσή τους σχετικά με τη συνέλευση των προέδρων ΕΛΜΕ που κατέληξε σε μη επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση.

Οι εκπαιδευτικοί προτείνουν άμεση νέα προσπάθεια συντονισμού πρωτοβάθμιων σωματείων την Κυριακή 24/10, κάλεσμα ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ στα σωματεία το επόμενο διάστημα, με την παράλληλη συγκρότηση επιτροπών αγώνα που θα ενεργοποιεί τους συναδέλφους και θα τους κάνει υποκείμενα του αγώνα και δήλωση-απόφαση ότι συνεχίζουμε και υπερασπιζόμαστε την Απεργία-Αποχή, κόντρα στην τρομοκρατία του υπουργείου αλλά και τις μεθοδεύσεις των συνδικαλιστικών ηγεσιών.

Όλη η ανακοίνωση

Με μπόλικο θράσος ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ προσπάθησαν να κάνουν το μαύρο άσπρο για να δικαιολογήσουν τις αθλιότητες που διέπραξαν για μια ακόμα φορά στη συνέλευση προέδρων. Το πράγμα φάνηκε μέσα στη διαδικασία, από τη στιγμή που προσπάθησαν να μπλοκάρουν κάθε απόφαση με το απίστευτο επιχείρημα ότι η πρόταση για συνέχιση της απεργίας – αποχής είναι διαφορετική από εκείνη της επαναπροκήρυξης!

Σε κοινή γραμμή, ενοχλούνται για το γεγονός ότι προτάσεις επανακατατέθηκαν με άλλη διατύπωση, λες και είναι η πρώτη φορά που όταν μια πρόταση πλησιάζει την πλειοψηφία, γίνεται προσπάθεια να κατατεθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες ΕΛΜΕ, για να γίνει πλειοψηφική.

Τα επιχειρήματά τους καταρρίπτονται από το απλό γεγονός ότι η τελική πρόταση πήρε περισσότερες ψήφους στην ενδεικτική ψηφοφορία από όσες στην ονομαστική που ακολούθησε! Δεν μεσολάβησε καμία αλλαγή διατύπωσης. Το μόνο που μεσολάβησε ήταν οι εκτός κάθε διαδικασίας ενδιάμεσες τοποθετήσεις μελών του προεδρείου της συνέλευσης (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ), που είχαν το χαρακτήρα να θυμίσουν στους προέδρους των ΕΛΜΕ ποια είναι η κομματική γραμμή! Ολοι αυτοί οι «ακομμάτιστοι».

Θα λέγαμε ότι ειδικά για την ΔΑΚΕ, είναι εντυπωσιακό ότι έβγαλε ανακοίνωση. Μετά το τράβηγμα αυτιών από την Κεραμέως, η ΔΑΚΕ έχει παντελώς εξαφανιστεί από κάθε παρουσία στις ΕΛΜΕ και με το ζόρι συμμετέχει ακόμα και στα ΔΣ. Εχει απολέσει κάθε φύλλο συκής ως γραφείο τύπου της κυβέρνησης μέσα στον κλάδο. Οι αιτιάσεις στην ανακοίνωσή της περί («αντικαταστατικών»!) τηλεδιασκέψεων δεν έχει ίχνος σοβαρότητας. Ούτε και οι ακροδεξιάς κοπής κραυγές της για τους «εξτρεμιστές της αριστεράς». Αυτό, βέβαια, που έχει μια αξία είναι ότι η ΔΑΚΕ επαναλαμβάνει στην ανακοίνωσή της (έστω και εν μέρει) αυτό που είπε κεντρικός της συνδικαλιστής, στη συνέλευση προέδρων, σε μια στιγμή που φαινόταν ότι υπήρχε δυνατότητα να περάσει τα 2/3 η πρόταση για επαναπροκήρυξη της απεργίας – αποχής: «Επειδή κάποιες ΕΛΜΕ έκαναν τηλεδιασκέψεις, η διαδικασία πρέπει να θεωρηθεί περαιωθείσα»! Η ΔΑΚΕ είχε αποφασίσει με κάθε τρόπο να μην επιτρέψει να παρθεί απόφαση συνέχισης…

Οι ΣΥΝΕΚ στην ανακοίνωσή τους είναι πιο… σουρεαλιστικές. Ισχυρίζονται ότι πάλεψαν με νύχια και με δόντια να σταματήσει η απεργία –αποχή γιατί δεν «συμμορφώνονται με το Νόμο Χατζηδάκη» (!) και γιατί πιστεύουν ότι «πρέπει να συνεχιστεί ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση Κεραμέως με άλλα μέσα»! Οι ΣΥΝΕΚ την υποταγή στο Νόμο Χατζηδάκη και στις αντιαπεργιακές αποφάσεις των Δικαστηρίων τη βαφτίζουν μη συμμόρφωση! Και τις γελοιότητες για τις «μαύρες σημαίες στα σχολεία» και για δημιουργία πλατφόρμας «όπου οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούν το υπουργείο» τις βαφτίζουν… «συνέχιση του αγώνα»! Ενώ κεντρικό στέλεχός τους γυρίζει σε κάποια ΜΜΕ και δηλώνει ότι «οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ της αξιολόγησης του ΣΥΡΙΖΑ αλλά ενάντιοι στην αξιολόγηση Κεραμέως».

Η ουσία όμως είναι αλλού: ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ κάνουν δουλειά όχι μόνο για το σήμερα αλλά και για το αύριο. Σε κοινή γραμμή τρομοκρατούν τον κλάδο για τις συνέπειες αν πάει κόντρα στο νόμο. Φτιάχνουν κλίμα απόλυτης υποταγής απέναντι σε ένα θεσμικό πλαίσιο, όπου οι διαδηλώσεις είναι παράνομες (νόμος Χρυσοχοΐδη), οι απεργίες είναι παράνομες (νόμος Χατζηδάκη), τα σωματεία ελέγχονται ασφυκτικά (νόμοι ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ). Ως «υπεύθυνες» κυβερνητικές παρατάξεις κάνουν ευρύτερα τη «βρωμοδουλειά» στήριξης του συστήματος και προπαγάνδισης της υποταγής σε αυτό.

Το έργο το έχουμε ξαναδεί σε πιο «ήρεμες» περιόδους. Σήμερα, σε συνθήκες ολομέτωπης αντιλαϊκής επίθεσης και ενός φασίζοντος θεσμικού πλαισίου απέναντι στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, οι ομοσπονδίες είναι ακόμα περισσότερο κάτω από τον ασφυκτικό πολιτικό και οργανωτικό έλεγχο του συστήματος. Το βάρος πέφτει στα πρωτοβάθμια σωματεία, τα οποία είναι, από τη φύση τους, κοντά στον εργαζόμενο. Η ανάγκη μαζικών γενικών συνελεύσεων, που αποτελούν το κύτταρο οργάνωσης των αντιστάσεων και των διεκδικήσεων των εργαζομένων αποτελεί ανάγκη ζωής για το μέλλον των εργαζομένων. Η ενεργητική συμμετοχή όλο και περισσότερων συναδελφισσών και συναδέλφων στις γενικές συνελεύσεις είναι στοίχημα που θα κρίνει τους όρους που θα δοθεί η μάχη.

Η προσπάθεια συντονισμού πρωτοβάθμιων σωματείων ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ στην κατεύθυνση συνέχισης τους αγώνα μετά το πραξικόπημα στην ΟΛΜΕ, αποτελεί έναν δείκτη ωρίμανσης σε σχέση με το παρελθόν και δείχνει το δρόμο που πρέπει να ανοιχτεί. Οσο μας αφορά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε αυτή η προσπάθεια να κάνει το καλύτερο που μπορεί. Στην κατεύθυνση αυτή, οι άμεσες προτάσεις μας σε αυτόν τον συντονισμό είναι οι εξής:

  • Άμεση νέα προσπάθεια συντονισμού πρωτοβάθμιων σωματείων την Κυριακή 24/10.

  • Το κάλεσμα ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ στα σωματεία το επόμενο διάστημα, με την παράλληλη συγκρότηση επιτροπών αγώνα που θα ενεργοποιεί τους συναδέλφους και θα τους κάνει υποκείμενα του αγώνα.

  • Τη δήλωση-απόφαση ότι συνεχίζουμε και υπερασπιζόμαστε την Απεργία-Αποχή, κόντρα στην τρομοκρατία του υπουργείου αλλά και τις μεθοδεύσεις των συνδικαλιστικών ηγεσιών. Τη συνεχή προετοιμασία για μπορούμε να θέσουμε βάσεις για τα επόμενα ΑΠΕΡΓΙΑΚΑ ΒΗΜΑΤΑ στις αρχές Νοέμβρη.

  • Το κάλεσμα πρωϊνών κινητοποιήσεων με στάσεις εργασίας τις επόμενες μέρες, για να μπορεί να εκφραστεί στο δρόμο και προς στα έξω η ανάγκη για τη συνέχεια του αγώνα.

  • Την απεύθυνση σε γονείς, φοιτητές και μαθητές (σε συλλόγους, επιτροπές κτλ) για συμπόρευση και στήριξη του αγώνα (με κοινές διαδηλώσεις, παρεμβάσεις κτλ), με βάση τις αιχμές που έχουν αναδειχθεί όλο αυτό το διάστημα (αξιολόγηση, τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ κτλ).

Απέναντι στις απειλές του υπουργείου και στα ξεπουλήματα των συνδικαλιστικών ηγεσιών δύναμή μας αποτελεί η διάθεση του κλάδου για συνέχιση του αγώνα. Οι δυνατότητες είναι μπροστά μας.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ! Κάτω η αξιολόγηση, η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Να μην κλείσει κανένα τμήμα - Κάτω τα χέρια από την απεργία - Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα