Την έντονη διαμαρτυρία του εκφράζει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ελασσόνας, για την απόφασή συγχώνευσης τμημάτων της πρώτης τάξης.
Όπως εξηγούν στην επιστολή τους οι γονείς, η απόφαση αυτή ελήφθη παρότι υπάρχει πλεόνασμα τόσο αιθουσών όσο και εκπαιδευτικών. Τονίζουν χαρακτηριστικά πως είναι «εγκληματικό να συνωστίζονται εικοσιπέντε παιδάκια σε μία τάξη».
«ΔΕΝ ζητάμε από την πολιτεία να μας φέρει δασκάλους, καθώς τους έχουμε! ΔΕΝ ζητάμε από την πολιτεία να μας κάνει αίθουσες, καθώς και αυτές τις έχουμε!
ΖΗΤΑΜΕ να παραμείνουμε ακριβώς ως έχουμε, ώστε οι αίθουσές μας να λειτουργήσουν για τον λόγω για τον οποίο φτιάχτηκαν δηλαδή να φιλοξενούν παιδιά», σημειώνουν οι γονείς για τη νέα συγχώνευση τμημάτων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Κυρία Διευθύντρια, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, εκπροσωπώντας τους γονείς των εικοσιπέντε (25) μαθητών της πρώτης δημοτικού, εκφράζει δια της παρούσας την έντονη δυσαρέσκεια του και τη διαμαρτυρίατου για την συνένωση των δύο τμημάτων της πρώτης τάξης του σχολείου μας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το σχολείο μας πληροί όλες τις κτηριακές προϋποθέσεις, καθώς
έχει πλεόνασμα αιθουσών, για τη διατήρηση των δύο τμημάτων της Πρώτης τάξης. Επίσης, παρότι λειτουργούν δύο τμήματα στην πρώτη, το σχολείο μας είναι πλεονασματικό σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Ακόμη, με τη συνένωση των τμημάτων θα υπάρξουν πλεονασματικές ώρες και στους εκπαιδευτικούς των υπολοίπων ειδικοτήτων.
Θα θέλαμε ακόμη να σας κάνουμε γνωστό πως το σχολείο μας αποτελεί ένα ιδιαίτερο σχολείο για την περιοχή καθώς είναι το μοναδικό σχολείο που στους κόλπους του έχει μαθητές από διαφορετικές περιοχές. Δέχεται μαθητές από μία συνοικία της Ελασσόνας αλλά ταυτόχρονα το μοναδικό σχολείο που στις τάξεις του φοιτούν μαθητές όλων των χωριών της περιοχής, καθιστώντας το έτσι ως ένα ιδιάζων σε σχέση με τα υπόλοιπα της περιοχής σχολεία και ως τέτοιο θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί.
Δεν θα πρέπει ακόμη να ξεχνάμε πως οι χρονιές που διανύουμε είναι πρωτόγνωρες για τα παγκόσμια σχολικά και όχι μόνο δεδομένα καθώς η πανδημία του κορωνοϊού όχι μόνο δεν έχει τελειώσει, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς είμαστε αντιμέτωποι με ακόμη ένα νέο κύμα. Την ώρα που οι ειδικοί προτείνουν για την ασφάλεια των πολιτών να τηρούνται αποστάσεις είναι εγκληματικό να συνωστίζονται εικοσιπέντε παιδάκια σε μία τάξη.
Επίσης θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως οι γονείς των παιδιών της συγκεκριμένης τάξης είναι αποφασισμένοι να υπερασπιστούν το δικαίωμα των παιδιών τους στη γνώση και θα εξαντλήσουν κάθε τρόπο ώστε τα παιδιά τους να λάβουν τη γνώση που τους αξίζει.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ τα παιδία μας να αντιμετωπιστούν από την πολιτεία (και κατ’ επέκτασιν από εσάς ως εκπρόσωπό της) ως ανθρώπινα όντα με ψυχή και όχι ως απλά νούμερα, καθώς τα δύο τμήματα στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα λειτουργούν από την πρώτη μέρα χωριστά. Τα παιδιά μας έχουν εδώ και καιρό μπει σένα πρόγραμμα με τους δασκάλους τους το οποίο τώρα εσείς με αυτή σας την απόφαση καλείστε να τους το αλλάξετε κάνοντας την ήδη πολύ δύσκολη προσαρμογή τους στην πρώτη τάξη ακόμη δυσκολότερη.
ΔΕΝ ζητάμε από την πολιτεία να μας φέρει δασκάλους, καθώς τους έχουμε!
ΔΕΝ ζητάμε από την πολιτεία να μας κάνει αίθουσες, καθώς και αυτές τις έχουμε!
ΖΗΤΑΜΕ να παραμείνουμε ακριβώς ως έχουμε, ώστε οι αίθουσές μας να λειτουργήσουν για τον λόγω για τον οποίο φτιάχτηκαν δηλαδή να φιλοξενούν παιδιά και οι δάσκαλοί μας να χρησιμοποιηθούν για τον λόγο για τον οποίο προσλήφθηκαν και όχι για να πιάνουν μια θέση σε κάποιο γραφείο».
Με πληροφορίες από onlarissa.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη