syriza
«Να σταματήσει τώρα η επιχείρηση εκφοβισμού και κατατρομοκράτησης των εκπαιδευτικών», ζητά η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ - «Σε ποιες παιδαγωγικές αρχές στηρίζεται η δήθεν αξιολόγηση που εξαρχής προσέλαβε τιμωρητικό χαρακτήρα, δηλητηριάζοντας τη σχολική ζωή με βία, απειλές, δικαστικές διώξεις και αστυνομική καταστολή;»

«Να σταματήσει τώρα η επιχείρηση εκφοβισμού και κατατρομοκράτησης των εκπαιδευτικών», ζητά η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, καταγγέλλοντας ότι το υπουργείο Παιδείας ότι «λογοκρίνει αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων» και προχωρά σε «ψευδεπίγραφη αξιολόγηση» «με νομικά ανυπόστατα έγγραφα και παραπλανητικές ανυπόγραφες ερωταπαντήσεις».

Παράλληλα, η ΕΠΕΚΕ σημειώνει: «Την ίδια ώρα, το υπουργείο Παιδείας θριαμβολογεί για τα 8.500 σχολεία σε σύνολο 14.000 που υπό το κράτος πρωτοφανών απειλών και εκβιασμών έχουν υποβάλλει εκθέσεις αξιολόγησης στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, χωρίς βέβαια να δίνει στοιχεία πόσες από αυτές υποβλήθηκαν κατόπιν συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων ή αντίθετα συμπληρώθηκαν αυθαίρετα από εξαναγκασμένους και απειλούμενους Διευθυντές σχολικών μονάδων».

«Αλήθεια, σε ποιες παιδαγωγικές αρχές στηρίζεται αυτή η δήθεν αξιολόγηση, που εξαρχής προσέλαβε τιμωρητικό χαρακτήρα, δηλητηριάζοντας τη σχολική ζωή με βία, απειλές, δικαστικές διώξεις και αστυνομική καταστολή; Δεν καταλαβαίνουν οι εμπνευστές της ότι στην εκπαίδευση καμία πρακτική δεν προχωρά αν δεν στηρίζεται στο διάλογο, στην πλατιά συναίνεση και στην συνειδητοποίηση της ανάγκης της από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας;», διερωτάται ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ:

Σε κατατρομοκράτηση των Συλλόγων εκπαιδευτικών και σε απειλές ότι δήθεν παρανομούν αν εκφράσουν με οποιοδήποτε τρόπο κρίνουν οι ίδιοι, την ελεύθερη βούλησή τους απέναντι στην ψευδεπίγραφη αξιολόγηση προχωρά το υπουργείο Παιδείας. Με νομικά ανυπόστατα έγγραφά του και παραπλανητικές ανυπόγραφες ερωταπαντήσεις, επιχειρεί να λογοκρίνει αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και να απαγορεύσει την ελεύθερη διατύπωση του λόγου και της σκέψης τους. Κάτι τέτοιο είναι παράνομο, πλήττει ευθέως τη Δημοκρατία. Κλιμακώνει έτσι τον αυταρχισμό και την αντιδημοκρατική του επίθεση απέναντι στον κλάδο των εκπαιδευτικών, συνεπικουρούμενο από πρόθυμα ΜΜΕ- «καλοθελητές» και ελεγχόμενες ιστοσελίδες.

Αποδεικνύει έτσι, πόσο κενοί περιεχομένου είναι οι ισχυρισμοί του περί υλοποίησης της αξιολόγησης αποκλειστικά από τους Συλλόγους Διδασκόντων, αφού με έγγραφό του εμφανίζεται ο παντελώς αναρμόδιος -σύμφωνα με το νόμο- γενικός γραμματέας του υπουργείου να καθοδηγεί τη διαδικασία, να υπαγορεύει πως πρέπει να συμπληρωθούν οι φόρμες αξιολόγησης και με τον τρόπο αυτό να τρομοκρατεί τους εκπαιδευτικούς.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος που με θρασύτητα χαρακτήρισε «κουτοπόνηρους» τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι με ποσοστά άνω του 80% έχουν απορρίψει επανειλημμένα τα κυβερνητικά σχέδια για τη διαμόρφωση σχολείων πολλών ταχυτήτων, την υποβάθμιση και το μαρασμό της δημόσιας εκπαίδευσης Ταυτόχρονα, ένας τεράστιος μηχανισμός ψεύδους και παραπληροφόρησης διαδίδει την νομικά έωλη απειλή ότι δήθεν μπορεί να επιβληθεί σε κάθε εκπαιδευτικό χρηματική ποινή 3.000 ευρώ με βάση την απόφαση του Εφετείου, όταν είναι σαφές ότι αυτή η επαπειλούμενη ποινή στρέφεται μόνο κατά των διάδικων Ομοσπονδιών, στην περίπτωση που προκηρύξουν νέα απεργία-αποχή με τα ίδια αιτήματα.

Την ίδια ώρα, το υπουργείο Παιδείας θριαμβολογεί για τα 8.500 σχολεία σε σύνολο 14.000 που υπό το κράτος πρωτοφανών απειλών και εκβιασμών έχουν υποβάλλει εκθέσεις αξιολόγησης στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, χωρίς βέβαια να δίνει στοιχεία πόσες από αυτές υποβλήθηκαν κατόπιν συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων ή αντίθετα συμπληρώθηκαν αυθαίρετα από εξαναγκασμένους και απειλούμενους Διευθυντές σχολικών μονάδων.

Αλήθεια, σε ποιες παιδαγωγικές αρχές στηρίζεται αυτή η δήθεν αξιολόγηση, που εξαρχής προσέλαβε τιμωρητικό χαρακτήρα, δηλητηριάζοντας τη σχολική ζωή με βία, απειλές, δικαστικές διώξεις και αστυνομική καταστολή; Δεν καταλαβαίνουν οι εμπνευστές της ότι στην εκπαίδευση καμία πρακτική δεν προχωρά αν δεν στηρίζεται στο διάλογο, στην πλατιά συναίνεση και στην συνειδητοποίηση της ανάγκης της από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας; Πολύ περισσότερο σήμερα, που η εκπαίδευση βρίσκεται αντιμέτωπη με μια νέα έξαρση της πανδημίας και με πάνω από 20.000 κρούσματα κορονοϊού σε παιδιά σχολικής ηλικίας.

Καλούμε το υπουργείο Παιδείας να μαζέψει τους ανέμους που σπέρνει στην εκπαίδευση. Να σταματήσει τη λογοκρισία, τις απειλές και την τρομοκρατία. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητα από πολιτικές τους απόψεις να συνεχίσουν να αγωνίζονται συσπειρωμένοι στους συλλόγους και στις Ομοσπονδίες τους.

Επαναλαμβάνουμε τη δέσμευση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ότι ως  κυβέρνηση θα καταργήσει όλους τους αντιεκπαιδευτικούς-τιμωρητικούς νόμους της κυβέρνησης Μητσοτάκη και θα αποκαταστήσει κάθε εκπαιδευτικό που θα υποστεί διώξεις, όπως έπραξε και την περίοδο της πρώτης διακυβέρνησής του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Καθηγήτρια παραιτήθηκε λόγω του ChatGPT!

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα