Για εμπαιγμό των μαθητών και των γονέων στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Περιστερίου κάνει λόγο σε επιστολή διαμαρτυρίας του ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Η επιστολή εστάλη στο υπουργείο Παιδείας και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας.
Όπως αναφέρουν οι γονείς στην επιστολή, υπάρχουν τουλάχιστον 120 ώρες κενών σε ειδικότητες (29 κινηματογράφο και 94 χορός), 7 ώρες γυμναστής παραδοσιακών χορών, 6 ώρες στις κοινωνικές επιστήμες, 20 ώρες μουσική και υποστηρίζουν ότι για τον λόγο αυτό το σχολείο υπολειτουργεί.
Μάλιστα, οι γονείς αναφέρουν ότι πολλοί μαθητές πηγαίνουν στο σχολείο και έχουν καθημερινά 3 και 4 ώρες κενά ημερησίως, ενώ από τον Σεπτέμβριο το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου αλλάζει κάθε 15 μέρες.
«Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι τα σχολεία του θα λειτουργήσουν χωρίς κενά. Από τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου αλλάζει συνεχώς κάθε 15 μέρες, λόγω της έλλειψης καθηγητών σε βασικά μαθήματα και σε μαθήματα ειδικότητας. Η «κάλυψη των κενών» που διαφήμισε το υπουργείο Παιδείας αποδεικνύεται εικονική, η πραγματικότητα που ζούμε οι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά μας κι εμείς είναι πολύ διαφορετική και δεν θα μείνουμε άπραγοι μπροστά σε αυτό» επισημαίνουν οι γονείς.
Τέλος, ζητούν την άμεση κάλυψη των κενών, την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και τη δημιουργία οργανικών θέσεων για καθηγητές χορού και θεάτρου στα καλλιτεχνικά σχολεία.
Η επιστολή
Αναλυτικά, η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου:
Σχετικά με τις συνεχιζόμενες ελλείψεις σε καθηγητές στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Περιστερίου
Σο ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια και ανησυχία του για την κατάσταση που επικρατεί στο σχολείο μας, τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με τα κενά τόσο σε καθηγητές κατεύθυνσης όσο και σε καθηγητές ειδικοτήτων.
Το γεγονός ότι έχουμε μπει στον Δεκέμβριο και υπάρχουν τουλάχιστον 120 ώρες κενών σε ειδικότητες (29 κινηματογράφο και 94 χορός), 7 ώρες γυμναστής παραδοσιακών χορών, 6 ώρες στις κοινωνικές επιστήμες, 20 ώρες μουσική, στην ουσία κάνει το σχολείο να υπολειτουργεί.
Οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου, που καλούνται να ενταχθούν στην «κανονικότητα» μετά από δυο χρόνια τηλεκπαίδευσης, αντιμετωπίζουν ένα σχολικό περιβάλλον με τεράστιες ελλείψεις με αποτέλεσμα να εμφανίζονται σημάδια δυσπροσαρμοστικότητας.
Και πώς να μη συμβεί κάτι τέτοιο, όταν ξεκινούν τη μέρα τους στις 6.00 - 6.30 πμ από πολλές περιοχές της Αθήνας και της Δυτικής Αθήνας/Αττικής, για να φτάσουν στο σχολείο και αντί για το προγραμματισμένο 8ωρο μαθημάτων, έχουν 3 και 4 ώρες κενά ημερησίως;
Η προσπάθεια προσωρινής κάλυψης των κενών με «μοίρασμα» των καθηγητών έτσι ώστε να μειωθούν τα κενά σε Β’΄και Γ’ Λυκείου δεν αποτελεί λύση! Η σταθερή σχέση των μαθητών με τον καθηγητή τους είναι αυτή που βοηθά στην εμπέδωση και την ανάπτυξη της γνώσης, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μαθήματα κατεύθυνσης παιδιών που θα κληθούν να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις φέτος ή σε ένα χρόνο. Οι συνεχείς αλλαγές καθηγητών, η «προσωρινότητα» στον διδάσκοντα, μπορεί να εξαφανίζει με πρόσκαιρο τρόπο τα κενά στις λίστες του Υπουργείου, αλλά δεν λύνει ούτε κατ’ ελάχιστο το πρόβλημα της εκπαίδευσης των παιδιών μας. Πόσο μάλλον όταν, σε αυτές τις συνθήκες, καλούνται τα παιδιά της Α’ και Β’ Λυκείου να αντιμετωπίσουν τον επιπλέον φραγμό της Τράπεζας Θεμάτων που θεσμοθέτησε το υπουργείο Παιδείας και φιλοδοξεί να την χρησιμοποιήσει ως μέσο «αξιολόγησης» και κατηγοριοποίησης των σχολείων.
Το ίδιο και χειρότερο πρόβλημα, που μάλιστα είναι διαχρονικό, αντιμετωπίζουμε με την έλλειψη καθηγητών ειδικοτήτων. Οι μαθητές γυμνασίου και λυκείου που επέλεξαν το Καλλιτεχνικό Σχολείο για την κατεύθυνση θεάτρου και χορού δεν έχουν καθηγητές κινηματογράφου και χορού, καθώς δεν έχουν προσληφθεί ακόμη! Ειδικά, η κατεύθυνση του χορού έχει καθημερινά από 1 έως 3 κενές ώρες στο πρόγραμμα. Πρόκειται για έναν πραγματικό εμπαιγμό των παιδιών μας, που επέλεξαν ένα σχολείο με περισσότερες ώρες μάθημα γιατί είχαν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και ήθελαν να τα ασκήσουν στο δημόσιο σχολείο. Πρόκειται για εμπαιγμό και των γονιών, αφού είναι σαφές από το υπουργείο Παιδείας ότι οδηγεί τους γονείς αυτών των μαθητών σε αναγκαστική πληρωμή σε ιδιωτικά μαθήματα, προκειμένου να ικανοποιήσουν τα παιδιά το ταλέντο τους.
Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι τα σχολεία του θα λειτουργήσουν χωρίς κενά. Από τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου αλλάζει συνεχώς κάθε 15 μέρες, λόγω της έλλειψης καθηγητών σε βασικά μαθήματα και σε μαθήματα ειδικότητας. Η «κάλυψη των κενών» που διαφήμισε το υπουργείο Παιδείας αποδεικνύεται εικονική, η πραγματικότητα που ζούμε οι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά μας κι εμείς είναι πολύ διαφορετική και δεν θα μείνουμε άπραγοι μπροστά σε αυτό.
Απαιτούμε:
- Την άμεση κάλυψη των κενών χωρίς άλλη χρονοτριβή
- Την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων
- Τη δημιουργία οργανικών θέσεων για τους καθηγητές χορού και θεάτρου σε όλα τα Καλλιτεχνικά σχολεία, ώστε να σταματήσει ο ετήσιος εμπαιγμός μας και η απόλυτη απαξίωση των ονείρων των παιδιών μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη