epal ksilodarmos
«Μου ήρθε ένα χαστούκι από το πουθενά, συνέχισε με τρία χαστούκια και στην συνέχεια με έπιασε από το μαλλί, με έριξε κάτω και άρχισε να με κλωτσάει», δήλωσε η μαθήτρια του ΕΠΑΛ που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από τον καθηγητή της

«Μου ήρθε ένα χαστούκι από το πουθενά, συνέχισε με τρία χαστούκια και στην συνέχεια με έπιασε από το μαλλί, με έριξε κάτω και άρχισε να με κλωτσάει», δήλωσε η μαθήτρια του ΕΠΑΛ Αττικής περιγράφοντας τη σωματική επίθεση από τον καθηγητή της.

Η μαθήτρια, μιλώντας στο «ΤLive» εξομολογήθηκε ότι της έχει μείνει ψυχολογικό τραύμα. «Όταν μένω μόνη το σκέφτομαι συνέχεια και τρέμω», όπως είπε.

«Υπήρχε αρχικά μια διαφωνία με τον καθηγητή για τις απουσίες που μας βάζει. Όλο αυτό ξεκίνησε γιατί γινόταν χαμός στην τάξη και μου είπε βγες έξω γιατί δεν επιτρέπεται αυτό που κάνεις. Εγώ ακούμπησα το κινητό μου στο θρανίο και πήγα στο τέλος της ώρας να του πω ευγενικά να μου βγάλει την απουσία. Μου είπε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μου τη βγάλει γιατί ο,τι κάνω είναι παράνομο και ότι αυτό σηκώνει και αποβολή. Στο συγκεκριμένο συμβάν που ήταν και ένας άλλος καθηγητής μπροστά και μου είπε να βγω από την αίθουσα για να μην δημιουργήσω θέμα. Εγώ κακώς κάθισα γιατί μετά από αυτό ήρθε απειλητικά μπροστά μου και έκανε κίνηση να με βαρέσει. Του είπα ”τι θα κάνετε; Θα με βαρέσετε; Γιατί σηκωθήκατε πάνω;” Και μετά όταν μιλούσε με τον δεύτερο καθηγητή μου ήρθε ένα χαστούκι από το πουθενά, συνέχισε με τρία χαστούκια και στην συνέχεια με έπιασε από το μαλλί, με έριξε κάτω και άρχισε να με κλωτσάει. Αυτό έγινε και δεύτερη φορά όταν σηκώθηκα πάνω και προσπαθούσα να συνέλθω», ανέφερε η μαθήτρια περιγράφοντας το περιστατικό.

«Προσπαθούσε ο καθηγητής να μας απομακρύνει τον έναν από τον άλλο. Μπήκε και ένα παιδί στη μέση για να τον απομακρύνει από εμένα, αλλά αυτός συνέχισε και τη δεύτερη επίθεση».

Για τον αν υπήρχαν και άλλα παρόμοια περιστατικά από τον συγκεκριμένο καθηγητή η μαθήτρια είπε: «Δεν ξέρω για τις προηγούμενες χρονιές, αλλά φέτος το μόνο που έκανε ήταν να μας κοιτάει, να μην μας εξηγεί το μάθημα ή να μας το εξηγεί μία φορά και να κάθεται στο γραφείο του και να μας βάζει απουσίες χωρίς αιτία διότι ή απλά μιλούσαμε ή βγάζαμε κινητά τηλέφωνα. Οταν του λέγαμε να μας εξηγήσει αλλά μια φορά το μάθημα μας έλεγε ”ας πρόσεχες στο μάθημα».

«Μου έχει μείνει ένα ψυχολογικό τραύμα. Δηλαδή όταν μένω μόνη το σκέφτομαι συνέχεια και τρέμω. Και μετά το περιστατικό μιλούσε χαλαρά. Είπε στον διευθυντή ”ναι τη χαστούκισα” και το είπε πολύ περήφανα. Ενα λεπτό μετά που με χτύπησε, ο καθηγητής που ήταν μέσα μου είπε, ότι πήγε στο γραφείο, καθόταν σταυροπόδι και κοιτούσε στο απέραντο χωρίς να έχει κάποια αντίδραση στο πρόσωπό του. Δεν μου ζήτησε συγνώμη όταν με είδε στο γραφείο. Το σχολείο αντέδρασε. Όλο το σχολείο μου στάθηκε και αυτό ήταν κάτι που με βοήθησε να το ξεπεράσω».

Υπενθυμίζεται πως ο καθηγητής, που δίδασκε σε ΕΠΑΛ της Αττικής, μετά από λεκτική αντιπαράθεση που είχε με μια 16χρονη μαθήτρια, την χτύπησε 2 φορές.  Την πρώτη με ένα χαστούκι και κατόπιν την τράβηξε από τα μαλλιά. Όταν η μαθήτρια ήταν στο πάτωμα, της έδωσε ένα χτύπημα ακόμα.

Συμμαθητές της 16χρονης έσπευσαν για να σταματήσουν τον καθηγητή.

Μετά το περιστατικό ακολούθησε αναστάτωση στο σχολείο και οι καθηγητές προσπάθησαν να βάλουν τον εκπαιδευτικό σε αίθουσα για να τον γλιτώσουν από την οργή των μαθητών. Έπειτα τα παιδιά βγήκαν έξω και του έσπασαν το αυτοκίνητο αναποδογυρίζοντάς το.

Ο καθηγητής φυγαδεύτηκε από άλλη πόρτα, ενώ, συνελήφθη με τη διαδικασία του αυτοφώρου και το πρωί οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.

Απολύθηκε ο καθηγητής που χτύπησε μαθήτρια μέσα στην τάξη

Την απόλυση του καθηγητή, που χτύπησε μαθήτρια μέσα στην τάξη, εισηγήθηκε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) και την οποία έκανε δεκτή το υπουργείο Παιδείας. 

Για την υπόθεση, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως ζήτησε την άμεση εκκίνηση της νόμιμης διαδικασίας, ώστε να αποδοθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις. Έτσι, συνήλθε άμεσα το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»