Με εγκύκλιο της υφυπουργού Παιδείας κ. Ζέττας Μακρή, που ανακοινώθηκε στις 2 Δεκεμβρίου, δίνονται οδηγίες σε υποψήφιους, εκπαιδευτικούς και μαθητές για την έναρξη των μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας
Ωστόσο αυτό το Υπουργείο που εν μέσω πανδημίας αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα και που προχωρά σε συντμήσεις τμημάτων, με μόνο κριτήριο τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης, έρχεται να συνεχίσει το καταστροφικό του έργο, μη εγκρίνοντας τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε όσα σχολεία υπάρχουν οι απαραίτητες αιτήσεις μαθητών.
Με αυτό τον τρόπο διαχωρίζει τους μαθητές σε αυτούς που αξίζει να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία και σε αυτούς που θα πρέπει να «κόψουν το λαιμό τους» και να βρουν λύση μόνοι τους.
Τα παραπάνω καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Πάρου για την κατάσταση στα σχολεία του νησιού
Ολόκληρη η Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πάρου
Μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης και όξυνσης των ταξικών φραγμών, που αυτή φέρει στην εκπαίδευση και ενώ οι μαθητές/τριες αντιμετωπίζουν τεράστια γνωστικά κενά στην ύλη, το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει με τις πράξεις του να απαξιώνει και να υποβαθμίζει τα δημόσια σχολεία, την ίδια στιγμή που κόπτεται να τα αξιολογήσει για να βρει άλλους ένοχους από αυτούς που πραγματικά είναι, δηλαδή την πολιτική της υποχρηματοδότησης.
Αυτό το Υπουργείο που εν μέσω πανδημίας αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα και που προχωρά σε συντμήσεις τμημάτων, με μόνο κριτήριο τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης, έρχεται να συνεχίσει το καταστροφικό του έργο, μη εγκρίνοντας τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε όσα σχολεία υπάρχουν οι απαραίτητες αιτήσεις μαθητών.
Με αυτό τον τρόπο διαχωρίζει τους μαθητές σε αυτούς που αξίζει να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία και σε αυτούς που θα πρέπει να «κόψουν το λαιμό τους» και να βρουν λύση μόνοι τους.
Υπάρχει Γυμνάσιο, που ενώ οι αιτήσεις των μαθητών για παρακολούθηση της ενισχυτικής διδασκαλίας φτάνουν κοντά στο ήμισυ της δυναμικότητας του σχολείου, δεν θα υπάρξουν τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, αφήνοντας αβοήθητους τους μαθητές, επιβαρύνοντας ιδιαίτερα αυτούς των χαμηλότερων οικονομικών στρωμάτων.
Ιδιαίτερα για το μάθημα των Μαθηματικών, το συγκεκριμένο Γυμνάσιο δεν έχει καλυφθεί φέτος από εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής για το τμήμα ένταξης και τώρα μένει και χωρίς ενισχυτική διδασκαλία. Αυτά τα δύο μπορεί να μην σχετίζονται μεταξύ τους από άποψη λειτουργίας, αλλά για τους μαθητές που προσμένουν τη λειτουργία τους είναι μια ακόμα αρνητική απάντηση από το Υπουργείο.
Επιπλέον, σε άλλο Γυμνάσιο στο οποίο εγκρίθηκε η ενισχυτική, τα τμήματα θα είναι πολυάριθμα ξεπερνώντας κατά πολύ το όριο των 15 μαθητών, που προβλέπεται για την ενισχυτική, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα να «σπάσουν» σε 2 τμήματα. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τα κενά στα σχολεία, που παρουσιάσαμε αναλυτικά στην προηγούμενη ανακοίνωσή μας, δείχνουν ότι οι προσλήψεις και οι διορισμοί που έγιναν δεν επαρκούν για να καλύψουν τα υπαρκτά κενά.
Θεωρούμε αντιλαϊκή και αντιπαιδαγωγική την κίνηση του Υπουργείου Παιδείας και όλων των συνυπεύθυνων για τις εκπτώσεις στην εκπαίδευση και εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας. Οι μαθητές μας δεν είναι νούμερα σε λογιστικά φύλλα, είναι άνθρωποι με εκπαιδευτικές ανάγκες που η πολιτεία έχει την αποκλειστική ευθύνη να καλύψει.
Διεκδικούμε την αύξηση των τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας από την Πολιτεία και την αύξηση των προσλήψεων εκπαιδευτικών, ώστε όλα τα σχολεία να έχουν ισότιμη υποστήριξη με βάση τις ανάγκες των μαθητών και όχι με βάση την πολιτική της εξοικονόμησης πόρων.
Για το ΔΣ ΕΛΜΕ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Η Πρόεδρος
Δέσποινα Χριστοφόρου
Ο Γενικός Γραμματέας
Κωνσταντίνος Φίλης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη