Αξιολόγηση: Με νέο Έγγραφο το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να καταστείλει τις αντιστάσεις
Nick Paleologos / SOOC
Το υπουργείο Παιδείας στέλνει ένα ακόμη απειλητικό Έγγραφο στα σχολεία σε μια προσπάθεια να κάμψει τις αντιστάσεις χιλιάδων δασκάλων, νηπιαγωγών και καθηγητών

Σε μια συγκυρία με εντελώς διαφορετικά επίδικα και διακυβεύματα, νέα ένταση πυροδοτεί η Εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας, με την οποία απειλούνται για μια ακόμη φορά με “έννομες συνέπειες” οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές/τριες των σχολείων που δεν συμμετέχουν στην αξιολόγηση και στο συλλογικό προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου.

Μετά τα δικαστήρια, τις πυκνές απειλές για κυρώσεις, τις συντεταγμένες πιέσεις στελεχών,  μετά τις θριαμβολογίες ότι όλα τα σχολεία και όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν μπει στη γραμμή των αξιολογικών διαδικασιών, το υπουργείο Παιδείας στέλνει ένα ακόμη απειλητικό Έγγραφο στα σχολεία σε μια προσπάθεια, αφενός, να κάμψει τις αντιστάσεις χιλιάδων δασκάλων, νηπιαγωγών και καθηγητών που συνεχίζουν να μη συμμετέχουν στην αξιολόγηση-θηλιά και αφετέρου να "κάψει" τη νέα δυναμική που αναπτύσσεται από πολλά εκπαιδευτικά σωματεία που έχουν ανακοινώσει νέα απεργία αποχή από τις αξιολογικές διαδικασίες.

Με το νέο απειλητικό Έγγραφο το Υπουργείο Παιδείας αφενός σπεύδει να πληροφορήσει τους διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ποια σχολεία της περιοχής αρμοδιότητάς τους “δεν υπέβαλαν, αν και είχαν εκ του νόμου υποχρέωση”, τα σχετικά έγγραφα και αφετέρου επισείει απειλητικά στους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές των σχολείων τις έννομες συνέπειες που επιφέρει η “μη συμμόρφωση στην προαναφερόμενη υποχρέωση”. Στα πλαίσια αυτά απαιτεί, ακόμη, από τους διευθυντές και τις διευθύντριες των σχολείων να εξηγήσουν εγγράφως τους λόγους για τους οποίους δεν τήρησαν αυτή την υποχρέωση, αποστέλλοντας ταυτόχρονα “αντίγραφο των σχετικών πρακτικών συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων” καθώς και “κάθε άλλο αναγκαίο αποδεικτικό έγγραφο” εντός των επόμενων ημερών.

Το Έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας

Θέμα: Ενημέρωση σχετικά με τη μη συμμετοχή σχολικών μονάδων στην αξιολόγηση ή/και τον συλλογικό προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου

Οι σχολικές μονάδες της περιοχής αρμοδιότητάς σας που αναγράφονται στον συνημμένο πίνακα, όπως προκύπτει από το με αριθμό 66/9-12-2021 Απόσπασμα και Παράρτημα Πράξης του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), το οποίο είναι αρμόδιο για την λειτουργία της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής «Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων», δεν υπέβαλαν, αν και είχαν εκ του νόμου υποχρέωση (άρθρα 47 και 47Α του ν. 4547/2018, Υ.Α. 108906/ΓΔ4/7.9.2021 και Κ.Υ.Α. 122756/ΓΔ4/29.9.2021), τα εξής:

1) Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου για το έτος 2020-2021 ή/ και

2) Συλλογικό Προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου για το έτος 2021-2022.

Επισημαίνεται ότι στην περίπτωση που ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν συγκληθεί ή δεν συνεδριάσει ή για οποιονδήποτε λόγο δεν προβεί εν γένει στις ενέργειες της αρμοδιότητάς του όσον αφορά στη διαδικασία συλλογικού προγραμματισμού και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων, τότε ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας έχει εκ του νόμου την αρμοδιότητα να προβεί σε σύνταξη και ανάρτηση τόσο της ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης όσο και του Συλλογικού Προγραμματισμού, με τη συνεργασία του Συμβούλου Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ευθύνη.

Οι αποφάσεις του Διευθυντή/ Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας είναι υποχρεωτικές για τους εκπαιδευτικούς που ορίζει να συμμετέχουν σε ομάδες δράσεων (άρθρο 97 ν. 4823/2021).

Λαμβανομένου υπόψη ότι η μη συμμόρφωση στην προαναφερόμενη υποχρέωση επιφέρει τις έννομες συνέπειες που ορίζονται στις διατάξεις των παρ. 5 και 6 του άρθρου 56 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), παρακαλούνται οι Διευθυντές ή Προϊστάμενοι των προαναφερομένων σχολικών μονάδων, διά της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, να μας γνωρίσουν εγγράφως τους λόγους μη τήρησης της παραπάνω εκ του νόμου οριζόμενης υποχρέωσης του Συλλόγου Διδασκόντων ή/και των ιδίων, αποστέλλοντας ταυτόχρονα αντίγραφο των πρακτικών συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων όσον αφορά στο ζήτημα της αξιολόγησης και του συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, καθώς και κάθε άλλο αναγκαίο αποδεικτικό έγγραφο.

Η εν λόγω έγγραφη απάντηση και τα συνοδευτικά αυτής έγγραφα πρέπει να αποσταλούν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ηλεκτρονικά και ανά σχολική μονάδα στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ ([email protected]), έως την Πέμπτη 23.12.2021.

Τέλος, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης παρακαλούνται να αποστείλουν ηλεκτρονικά στη Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ ([email protected]), όσον αφορά στις εν λόγω σχολικές μονάδες της περιοχής αρμοδιότητάς τους έως την Πέμπτη 23.12.2021, συγκεντρωτικό πίνακα με τους αριθμούς πρωτοκόλλου και τον ΑΔΑ των αποφάσεων, βάσει των οποίων ορίστηκαν οι Διευθυντές/Προϊστάμενοι ή Αναπληρωτές Διευθυντές /Προϊστάμενοι σε αυτές τις σχολικές μονάδες, καθώς και αντίγραφα των αποφάσεων αυτών.

Ο πίνακας θα έχει τα ακόλουθα πεδία: Δ/νση Εκπ/κού, Ονομασία Σχολικής Μονάδας, Ονοματεπώνυμο Διευθυντή/Προϊσταμένου Σχολικής Μονάδας, Αριθμό πρωτοκόλλου απόφασης ορισμού, ΑΔΑ απόφασης ορισμού.


Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ,
Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ
ΑΓΩΓΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ

Δείτε ΕΔΩ το Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες