vouli
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
Νέα ερώτηση στη Βουλή για την έκδοση πινάκων κατάταξης στην Ειδική Αγωγή και τις προσλήψεις αναπληρωτών

Νέα ερώτηση κατέθεσε βουλευτής στη Νίκη Κεραμέως αναφορικά με τους πίνακες κατάταξης στην Ειδική Αγωγή και την έκδοσή του το 2022, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών.

Συγκεκριμένα, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Αργολίδας Γιάννης Γκιόλας κατέθεσε ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, «με αφορμή τον διαφαινόμενο αποκλεισμό των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής από τους πίνακες κατάταξης μέσα στο 2022 που εκ των πραγμάτων θα μεταθέσει τη πρόσληψή τους για το μεθεπόμενο έτος, παρά τις βαρύγδουπες δηλώσεις για ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής στα σχολεία άμεσα».

Η ερώτηση συνυπογράφεται από τον Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Νίκο Φίλη, και την αναπληρώτρια Τομεάρχη, Μερόπη Τζούφη.

Όπως τονίζει ο κ. Γκιόλας σε σχετική του ανακοίνωση, «η Κυβέρνηση Μητσοτάκη δίνει ξεδιάντροπα μία ακόμη παράσταση υποκρισίας προς τους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής, τους γονείς και τους μαθητές. Αδιαφορώντας πλήρως για το μέλλον της εκπαίδευσης, δεν έχει προετοιμάσει μέχρι σήμερα το θέμα των πινάκων κατάταξης, γεγονός που καταδεικνύει πως ουσιαστικά δεν θέλει να γίνει καμία πρόσληψη στην Ειδική Αγωγή μέσα στο 2022».

«Ταυτόχρονα, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό θα παραμείνουν μεγάλες, δημιουργώντας περισσότερα προβλήματα στη λειτουργία των Ειδικών σχολείων», σημειώνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και συνεχίζει:

«Η αγανάκτηση των εκπαιδευτικών αλλά και των γονέων έχει φτάσει στο απροχώρητο, οι τοποθετήσεις της Υπουργού Παιδείας είναι ασαφείς και δίχως καμία ουσιαστική δέσμευση, πόσο μάλλον υπόσχεση. Έτσι, όλοι πλέον αντιλαμβάνονται την «κουτοπόνηρη» τακτική της, η οποία αποβλέπει με συνεχείς και σκόπιμες καθυστερήσεις να μην υπάρξουν πίνακες κατάταξης μέσα στο 2022, παρά τα υπάρχοντα κενά και να  μετατεθεί η κατάρτισή τους στο μακρινό και αβέβαιο 2023».

Υπενθυμίζεται ότι αναφορά στη Βουλή για την έκδοση νέας προκήρυξης στην Ειδική Αγωγή κατέθεσε και ο βουλευτής Αργολίδας του ΚΙΝΑΛ, Ανδρέας Πουλάς.

Επιπλέον, αίτημα προς την υπουργό Παιδείας για ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των αξιολογικών πινάκων κατάταξης διατυπώνουν ΣΑΤΕΑ και ΣΑΚΕΑ, ενώ ερώτηση κατέθεσε πριν λίγο διάστημα και ο ΠΑΣΑΔ με ανοιχτή επιστολή προς τη Νίκη Κεραμέως.

Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης:
                                                                                                                                  
ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την κα υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα:  «Θα καταρτιστούν  έγκαιρα και εντός του τρέχοντος σχολικού έτους οι νέοι πίνακες  Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης;»

Έκδηλη είναι η ανησυχία που διακατέχει χιλιάδες εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ που έχουν τη δυνατότητα να περιληφθούν στους πίνακες κατάταξης της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ),  καθώς βάσει σχετικών δημοσιευμάτων  “στο Υπουργείο σκέφτονται πολύ σοβαρά οι πίνακες Ειδικής Αγωγής να μην ανοίξουν το 2022 αλλά να μετακινηθεί το άνοιγμά τους το 2023 μαζί με αυτούς της Γενικής”, ενώ “μέχρι στιγμής στο ΥΠΑΙΘ δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου με το άνοιγμα πινάκων”.

Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 56 του ν. 4589/2019, Παράγραφος 1, οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης ισχύουν έως τη λήξη του δεύτερου σχολικού έτους που έπεται της λήξης του σχολικού έτους κατά το οποίο έλαβε χώρα η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως», ενώ με την παρ. δ του άρθρου 64 του  ν. 4692/2020 καταργήθηκε η περίπτ. γ της παρ. 1 του άρθρου 66 του ν. 4589/2019. Συνεπώς οι οριστικοί  πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών της ΕΑΕ, ΕΕΠ και ΕΒΠ ισχύουν ως τη λήξη του 2ου σχολικού έτους που έπεται του σχολικού έτους που δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, δηλαδή ως τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους, αφού οι πίνακες αυτοί δημοσιεύτηκαν  τον Ιούνιο του 2020.

Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω καθίσταται σαφές ότι είναι αναγκαίο η έκδοση της νέας προκήρυξης για τη διαδικασία κατάταξης των υποψήφιων εκπαιδευτικών ΕΑΕ, ΕΕΠ και ΕΒΠ να λάβει χώρα εντός εύλογου χρόνου προκειμένου να επιτραπεί στον ΑΣΕΠ να προβεί σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες, ώστε ακολούθως να έχουν δημοσιοποιηθεί οι νέοι οριστικοί πίνακες κατάταξης της ΕΑΕ αμέσως μετά τη λήξη των ισχυόντων πινάκων κατάταξης. Τούτο σημαίνει ότι η έκδοση της προκήρυξης πρέπει να πραγματοποιηθεί όχι μόνο εντός του παρόντος σχολικού έτους, αλλά μέχρι τον Ιανουάριο του 2022 προκειμένου να υπάρχουν οριστικοί πίνακες κατάταξης τον Σεπτέμβριο του 2022.

Επιπροσθέτως σε πρόσφατη συνέντευξη της κας Υπουργού δεν υπήρξε καμία αναφορά σε χρονοδιαγράμματα για άνοιγμα πινάκων σε συγκεκριμένη ημερομηνία, παρά μια γενικόλογη δήλωση ότι θα γίνουν τα προβλεπόμενα, χωρίς δέσμευση για την έγκαιρη έναρξη της σχετικής διαδικασίας και της τήρησης του απαιτούμενου χρονοδιαγράμματος.

Επειδή η μη  έκδοση οριστικών πινάκων κατάταξης εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ, καθώς και η μη εμπρόθεσμη ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάρτισής τους  είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει  σοβαρές ελλείψεις στελέχωσης των  σχολείων  ΕΑΕ με συνέπεια την προβληματική λειτουργία τους κατά την προσεχή σχολική περίοδο 2022 – 2023.

Επειδή χιλιάδες εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ περιμένουν με αγωνία το άνοιγμα των πινάκων της ΕΑΕ εντός του τρέχοντος σχολικού έτους, η ολιγωρία δε και απάθεια του Υπουργείου τους έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια και αγανάκτηση.

Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

1. Περιλαμβάνεται στους σχεδιασμούς του Υπουργείου η έγκαιρη έκδοση πινάκων κατάταξης στην ΕΑΕ , δηλαδή εντός του σχολικού έτους 2021-2022;

2. Ποιο το χρονοδιάγραμμα για την έκδοση και την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης των οριστικών πινάκων κατάταξης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση; Έχει ήδη υποβληθεί αίτημα του Υπουργείου προς το ΑΣΕΠ για για την έκδοση νέας προκήρυξης;

3. Είστε σε θέση να διαβεβαιώσετε τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς αλλά και το σύνολο του ελληνικού λαού ότι πριν από την έναρξη του προσεχούς σχολικού έτους θα υπάρχουν οι σχετικοί πίνακες και θα έχουν ολοκληρωθεί οι τοποθετήσεις των επιτυχόντων εκπαιδευτικών στις θέσεις τους ώστε να αρχίσουν τα σχολεία χωρίς ελλείψεις και προβλήματα;

Οι ερωτώντες  βουλευτές

  • Γκιόλας Γιάννης
  • Φίλης Νίκος
  • Τζούφη Μερόπη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες