μαθητής, κιμωλία, μαυροπίνακας
«Όσοι  προσπαθούν  να  καθοδηγήσουν  την  κοινή  γνώμη  όπου  αυτοί  επιθυμούν,  να  δω  τι  θα  πουν  αν  τα   σχολεία   ανοίξουν   και  αναγκαστούν  αυτά  είτε  λόγω  μεγάλου  αριθμού  κρουσμάτων  μαθητών  ή εκπαιδευτικών,  που  δεν  έχουν  να  αναπληρώσουν  να  κλείσουν» - Γράφει ο Αθανάσιος Γρίβας

Νέο πάλι θέμα για το άνοιγμα των σχολείων, υπάρχει στην  κοινή γνώμη και τα κανάλια που προσπαθούν με τον  τρόπο τους να περάσουν κάποιες θέσεις ,που εκφράζουν αυτούς που τους χρηματοδοτούν.

Ας πάρουμε τα πράγματα απλά από την αρχή, να δούμε τι πρέπει να  γίνει βάση της κοινής λογικής μακριά  από κάποια οικονομικά ή άλλα  συμφέροντα.

Αυτό  το οποίο είναι βασικό μέλημα όλων  είναι η υγεία των μαθητών  και των οικογενειών τους, μην ξεχνάμε  ότι  τα   σχολεία  έχουν  κλείσει με  διάφορες δικαιολογίες, μια  γιατί  οι  μαθητές θα  μετέφεραν  τον  ιού στους ηλικιωμένους γονείς ή παππούδες τους, μια  γιατί  ο  συγχρωτισμός  των  γονέων  έξω  από  τα σχολεία μετέδιδε  τον  κωρονοιό, μια  γιατί  η  μετακίνηση των μαθητών  από  και προς  το  σχολείο  θα   αύξανε  τα κρούσματα. 

Αλήθεια  τι  άλλαξε  από  τότε;;   Τίποτα   απολύτως   οι  παραπάνω  λόγοι  εξακολουθούν   να   υφίστανται, πόσο  μάλλον  τώρα  περισσότερο ,που   η  μετάλλαξη  Ο είναι  ποιο μεταδοτική.

Το  ερώτημα θα το  βάζω  συνέχεια. 

Αλήθεια  τι  έγινε  τα 2  αυτά  χρόνια , ώστε  να  προφυλαχθούν οι  μαθητές  μας;;   

Μειώθηκε  ο  αριθμός τους  ανά  τμήμα;;  Όχι  βέβαια, το  αντίθετο  με  τις  συγχωνεύσεις  τμημάτων  αυξήθηκε.

Τι  προγραμματισμός  έγινε  ώστε  να  μπορούν  τα  τμήματα  να  λειτουργούν  σε  2  βάρδιες  με  τους  μισούς  μαθητές;;  Μάλλον  κανένας  γιατί   ασχολούμαστε  με   την   αξιολόγηση.

Μπαίνει  το  θέμα  ότι  τα   σχολεία  είναι  ασφαλή,

Από  που   εξάγετε   αυτό  το  συμπέρασμα  όταν  όλοι  γνωρίζουν, ότι  τα  περισσότερα  self test  είναι  ψευδή  ή  δεν  έχουν  γίνει  και  όταν  για   να κλείσει  ένα  τμήμα  των  π.χ  22  μαθητών  χρειάζεται  να νοσήσουν 22  μαθητές όταν πριν  από  λίγο  το  σχολείο  θα  έκλεινε  αν  νοσούσαν ...3;;;;

Ποιος  είπε  ότι  τα  σχολεία  δεν  βοήθησαν  με  τη  λειτουργία τους  από  το  Σεπτέμβριο, στο  τέταρτο  κύμα  της  πανδημίας  που  ήταν  τόσο  θανατηφόρο;;

Πιστεύω  στην  παράταση  των  διακοπών, τουλάχιστον  για  μια  εβδομάδα , ώσπου  να  ξεκαθαρίσουν  τα  πράγματα.  

Μας  λένε  κάποιοι  ότι  τα  παιδιά  είναι  ποιο  ασφαλή   στα   σχολεία  από  το  να   γυρίζουν  έξω, απαντάω  ότι   δεν  είπαμε  να  γυρίζουν  έξω  αλλά   να   κάθονται   στην  ασφάλεια  του   σπιτιού  τους.

Άλλο  θέμα  είναι  η  ικανοποίηση  των  γονέων που  είτε  λόγω   δουλειάς  είτε  λόγω  κούρασης   από  τη  φύλαξη  των  παιδιών  τους  μετά  και  τις  διακοπές των  εορτών, ζητάνε  την  επιστροφή  των  μαθητών  στο σχολείο, έχοντας  στο  μυαλό  τους  το  σχολείο  φύλαξη.

Ας  πούμε  την  αλήθεια.

Τίποτα  δομικό  δεν  έγινε  απο  την  πολιτεία  και  το  κράτος  τα  δυο   αυτά  χρόνια  της  πανδημίας  ώστε  να  αντιμετωπιστούν  τα  προβλήματα. 

Η πολιτεία  περίμενε   απλώς   να  περάσει  ο  καιρός  και  να σβήσει  η πανδημία ο  ίδιο  ισχύει  και  με  την  τηλεκπαίδευση, που   γνωρίζει  καλά  ότι  δεν  μπορεί  να  εφαρμόσει αφού  αν  αυτή  γίνει  από  τα   σχολεία θα  υπάρχουν  τεράστια  προβλήματα  απο  την  ελλειπή  υλικοτεχνική  υποδομή  καθώς  και  τα  προβλήματα  με  τα  προσωπικά  δεδομένα.

Πρέπει  να  γίνουμε  ειλικρινείς με   την  κοινωνία που  ζούμε, το  χειρότερο  σενάριο  είναι  το  άνοιγμα  των  σχολείων  τώρα, χωρίς  κανένα  μέτρο. Κάνουμε  τα  παιδιά  μας  πειραματόζωα , απο  αποφάσεις επιτροπών....ειδικών , γνωστή μέθοδος.

Η λύση  είναι  μία  παράταση  των  διακοπών  για  μια  τουλάχιστον  εβδομάδα, αλλαγή  των  πρωτοκόλλων στα σχολεία, σχέδιο  για  λειτουργία  των  σχολείων  σε  βάρδιες.

Όσοι  προσπαθούν  να  καθοδηγήσουν  την  κοινή  γνώμη  όπου  αυτοί  επιθυμούν,  να  δω  τι  θα  πουν  αν  τα   σχολεία   ανοίξουν   και  αναγκαστούν  αυτά  είτε  λόγω  μεγάλου  αριθμού  κρουσμάτων  μαθητών  ή εκπαιδευτικών,  που  δεν  έχουν  να  αναπληρώσουν  να  ΚΛΕΙΣΟΥΝ.

Να  δω  τότε   τι  δικαιολογίες  θα  εφεύρουν.

Αυτές  είναι  κάποιες  μικρές ίσως  πικρές αλήθειες  για  κάποιους,  απο  έναν μάχιμο  εκπαιδευτικό  33  ετών.

*Αθανάσιος      Γρίβας   δ/ντής   για  όσο  ακόμα   του  18     Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

idiotikasholeia.jpg
Τελικά ποιος κερδίζει από το νέο σχολείο που οραματίζεται το υπουργείο Παιδείας;

«Ο πήχης θα μπει ψηλά και θα κάνουμε το παν για να τον περάσουμε», δήλωνε το καλοκαίρι ο υπουργός ΥΠΑΙΘΑ, Κυρ....

Τελικά ποιος κερδίζει από το νέο σχολείο που οραματίζεται το υπουργείο Παιδείας;