Μαθητές στην Ερμού
INTIME NEWS/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Να ληφθούν έστω και τώρα μέτρα για την αραίωση των μαθητών στις τάξεις, να καταγραφούν και να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες αίθουσες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δήμων. Να ανακληθούν άμεσα όλες οι συγχωνεύσεις τμημάτων

Να ληφθούν έστω και τώρα μέτρα για την αραίωση των μαθητών στις τάξεις, να καταγραφούν και να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες αίθουσες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δήμων. Να ανακληθούν άμεσα όλες οι συγχωνεύσεις τμημάτων, και να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία σταθερά και περιοδικά και στοχευμένα εκτάκτως όπου υπάρχει συρροή κρουσμάτων, ζητούν οι εκπαιδευτικιοί του ΣΕΠΕ Γ.σεφέρης για το άν οιγμα των σχολείων.

Όλη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»

  • Δευτέρα 10 Γενάρη στις 17:00 συνέντευξη τύπου Συλλόγων και ΕΛΜΕ στα γραφεία της Δ.Ο.Ε.

  • Τρίτη 11 Γενάρη στις 17:30 συγκέντρωση διαμαρτυρία μαζί με Συλλόγους και Ενώσεις Γονέων και τους μαθητές στο Υπουργείο Υγείας με απαίτηση για συνάντηση με την πολιτική ηγεσία.

  • Πέμπτη 13 Γενάρη κινητοποίηση στο Υπουργείο Υγείας μαζί τα εργατικά συνδικάτα της Αττικής.

  • Κλιμακώνουμε με νέα πανεκπαιδευτική κινητοποίηση τις αμέσως επόμενες μέρες.

Τα μέτρα που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας για το άνοιγμα το σχολείων μετά τις γιορτές, με μόνη «πρόληψη» ένα επιπλέον τεστ για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας τους, τη στιγμή που η πανδημία με τη νέα μετάλλαξη έχει φουντώσει, προκαλούν την οργή και τον θυμό μαθητών και εκπαιδευτικών, συνολικά όλης της κοινωνίας.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας είναι εγκληματικές. Η πολιτική τους, με κύριο μέλημα την απρόσκοπτη λειτουργία της οικονομίας για τη διασφάλιση της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων, με τις συνεχείς επικλήσεις στην ατομική ευθύνη και την απόρριψη όλων των δίκαιων διεκδικήσεων μας εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, όχι απλά δεν υπηρετούν την προστασία της υγείας του λαού αλλά την υπονομεύουν.

Οι απαράδεκτοι όροι λειτουργίας των σχολείων, με τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας, το απαράδεκτο 50% +1 για να κλείσει ένα τμήμα, το αίσχος της 5νθήμερης καραντίνας που θα οδηγεί τους νοσούντες να προσέρχονται κανονικά στην εργασία, δημιουργούν συνθήκες ώστε με το άνοιγμα των σχολείων να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη έκρηξη των κρουσμάτων. Η τοποθέτηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ ότι τα κενά που θα προκύπτουν από τους εκπαιδευτικούς που θα νοσούν «θα καλύπτονται εκ των ενόντων» πέρα από κυνική είναι και παραδοχή ότι τους είναι πλήρως αδιάφορο το πώς θα εξελίσσεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι πώς θα υλοποιήσει και θα τρέξει την αντιεκπαιδευτική της πολιτική (κατηγοριοποίηση σχολείων, υποχρηματοδότηση, Τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ κλπ).

Δεν περιμένουμε λύσεις από αυτές τις απαράδεκτες πολιτικές, της σημερινής και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, που θεωρούν την υγεία και τη μόρφωση ως κόστος. Δυναμώνουμε την οργάνωση και τον αγώνα, με επίκεντρο τα μέτρα προστασίας και την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Εδώ και τώρα διεκδικούμε:

  • Να ληφθούν έστω και τώρα μέτρα για την αραίωση των μαθητών στις τάξεις, να καταγραφούν και να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες αίθουσες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δήμων. Να ανακληθούν άμεσα όλες οι συγχωνεύσεις τμημάτων.

  • Να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία σταθερά και περιοδικά και στοχευμένα εκτάκτως όπου υπάρχει συρροή κρουσμάτων. Όλα τα απαραίτητα τεστ (rapid, PCR, κ.τ.λ.) να είναι δωρεάν για όλο τον πληθυσμό.

  • Να καλυφθούν όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς εδώ και τώρα. Με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ να γίνουν όλες οι απαραίτητες προσλήψεις, ώστε να καλύπτονται άμεσα τα κενά των εκπαιδευτικών που νοσούν ή βγαίνουν σε άδεια για λόγους υγείας , για να μην σμπαραλιάζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων. Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας των σχολείων με μόνιμες προσλήψεις

  • Έκτακτη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και την παροχή, δωρεάν, όλων των μέσων αυξημένης ατομικής προστασίας (π.χ. μάσκες ΚΝ95) σε όλο το προσωπικό των σχολείων.

  • Προσλήψεις σχολικών νοσηλευτών και σύνδεσης των σχολικών μονάδων με την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

  • Διεύρυνση των κατηγοριών που δικαιούνται άδεια ευπαθούς ομάδας.

  • Εξασφάλιση αδειών ειδικού σε όλους τους γονείς για όλο το χρονικό διάστημα που νοσούν τα παιδιά τους με πλήρεις αποδοχές στους εκπαιδευτικούς που βγαίνουν θετικοί ή νοσούν (10 ημερών), σε όσους βρίσκονται σε καραντίνα και σε όσους πρέπει να επιτηρούν μικρά παιδιά ή ηλικιωμένους.

  • Στοχευμένα εκπαιδευτικά – παιδαγωγικά μέτρα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας σε μαθησιακό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο. Γενίκευση των προγραμμάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας, Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και διάθεση όλων των αναγκαίων ωρών σε φροντιστηριακά μαθήματα. Προσλήψεις σε όλες τις ειδικότητες του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού. Κάλυψη όλων των κενών σε Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και Ειδικά Σχολεία. Δημιουργία νέων τμημάτων ένταξης. Πλήρης διεπιστημονική στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ. Αναπροσαρμογή της σχολικής ύλης.

  • Να μην εφαρμοστούν, να καταργηθούν η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα Θεμάτων. Ούτε σκέψη για διενέργεια πανελλαδικών εξετάσεων τύπου PISA σε ΣΤ΄ Δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου.

  • Να σταματήσουν εδώ και τώρα όλες οι διαδικασίες προώθησης της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης.

  • Να αρθούν τώρα τα απαράδεκτα μέτρα των αναστολών εργασίας των υγειονομικών και να ενισχυθεί το δημόσιο σύστημα υγείας με προσωπικό και υποδομές.

Προχωράμε στις παραπάνω άμεσες αγωνιστές πρωτοβουλίες και καλούμε όλους τους συναδέλφους να τις ενισχύσουν, να είναι σε επαφή με το Δ.Σ. του Συλλόγου. Συντονίζουμε τη δράση μας με τους γονείς, τους μαθητές και όλους τους εργαζόμενους.

Τις επόμενες μέρες ο Σύλλογός μας «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ» θα προχωρήσει στην ενημέρωση για την πραγματική κατάσταση στα σχολεία, με παρεμβάσεις προς πάσα κατεύθυνση (Υπουργείο Υγείας, Υπουργείο Παιδείας, Υγειονομικές Περιφέρεις, Δ/νσεις Εκπαίδευσης, Δήμους, Περιφέρεια κ.ά.) με σκοπό την ικανοποίηση των αιτημάτων μας.

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα επιδιώξουμε τον συντονισμό ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ για την κλιμάκωση της πάλης.

Εδώ και τώρα τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να αναλάβουν την ευθύνης τους, να πάρουν αγωνιστικές πρωτοβουλίες για την υπεράσπιση της υγείας εκπαιδευτικών και μαθητών καθώς και των μορφωτικών δικαιωμάτων.


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιο Πατρών: Προειδοποιεί για διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών από Σεπτέμβρη 2025 - Εχουν 3 εξεταστικές για να τη γλιτώσουν
Ορισμένοι εξ αυτών έχουν τη δυνατότητα να υπαχθούν σε καθεστώς Μερικής Φοίτησης.
Πανεπιστημιο Πατρών: Προειδοποιεί για διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών από Σεπτέμβρη 2025 - Εχουν 3 εξεταστικές για να τη γλιτώσουν
epas1497429821.jpg
Τεχνική εκπαίδευση: Απόφαση επιδότησης του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο των μαθητευόμενων των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας
Η παρούσα απόφαση αφορά στο πρόγραμμα μάθησης σε εργασιακό χώρο των σχολικών ετών 2024-2025 (01-01-2025 έως 31-08-2025), 2025-2026...
Τεχνική εκπαίδευση: Απόφαση επιδότησης του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο των μαθητευόμενων των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας