Ενώ παρ όλες τις προτάσεις για παράταση των σχολικών διακοπών κατά μια τουλάχιστον εβδομάδα, τόσο από ομάδα ειδικών όσο και από απόψεις εκπαιδευτικών, (δες τε προηγούμενο άρθρο μου στις 4/1 ) , ώστε και να δούμε την εξέλιξη της πανδημίας αλλά και να γίνει σωστός προγραμματισμός στα σχολεία, αποφασίστηκε το άνοιγμα των σχολείων για αύριο 10/1.
Εχθές λοιπόν το βράδυ, μετά της 8.30 , η Διεύθυνση Β Αθήνας και άλλες Διευθύνσεις εκπαίδευσης καλούν τους Διευθυντές να πάνε σήμερα ,Κυριακή, να παραλάβουν σελφ-τεστ για τους γονείς που δεν βρήκαν. (Όλα την τελευταία ώρα…)
Ενώ το μέτρο του συνεχούς ελέγχου με καθημερινά τεστ είναι ορθό κανείς δεν σκέφτηκε να προμηθεύσει τα φαρμακεία με μεγάλο αριθμό αυτών, ώστε να με υπάρχει έλλειψη όπως και έγινε.
Μην ξεχνάμε ότι η ΚΥΑ ορίζει ότι οι μαθητές που δεν έχουν τέστ, παίρνουν απουσία και αποχωρούν από το σχολείο. Βέβαια, δεν είχε προβλέψει το ενδεχόμενο, να μην έχουν τεστ γιατί δεν βρήκαν.
Ερώτημα,
που γνωρίζουν οι Διευθυντές Σάββατο βράδυ ποιοι γονείς δεν βρήκαν τεστ, ώστε να προμηθευτούν τον αναγκαίο αριθμό;
Θα διατεθούν λέει αυτά, εντός του σχολείου όπου και θα γίνουν τα τεστ.
Μα είναι δυνατόν να μεταβληθεί το προαύλιο των σχολείων σε εξεταστήριο του ΕΟΔΥ;
ΚΑΙ οι μαθητές που έρχονται μόνοι τους πως θα γίνει εξέταση, χωρίς την παρουσία γονέων και από ποιους;
Ποιος και πότε θα δηλώσει το τεστ στην πλατφόρμα;
Που θα περιφέρονται οι μαθητές μέχρι να βγει το αποτέλεσμα;
Πόσο σοβαρές είναι και πόσο μας τιμούν τέτοιες διαδικασίες αντιμετώπισης με σοβαρότητα μιας τέτοιας πανδημίας;
Ακούστε την έκκληση ενός μάχιμου εκπαιδευτικού και έστω την τελευταία στιγμή δώστε παράταση των διακοπών μέχρι να ρυθμίσετε τα τόσο σοβαρά θέματα προγραμματισμού.
Μην ξεχνάτε ότι ακόμα και τώρα, μια μέρα πριν το άνοιγμα, δεν υπάρχει σχέδιο για την αναπλήρωση των πολλών εκπαιδευτικών που θα απουσιάσουν , από τις αρμόδιες Διευθύνσεις. ( εδώ ακόμα και πριν κλείσουμε υπήρχαν αρκετά κενά τα οποία και δεν έχουν καλυφθεί). Και μιλάμε για απουσίες από 5 έως 10 ημέρες
Μην ξεχνάτε, ότι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί έβαλαν πλάτη στην τηλεκπαίδευση, όταν τα σεμινάρια αυτής, ξεκίνησαν 8 μήνες μετά , από τους αρμόδιους φορείς, για το καλό των μαθητών τους.
Ανοίξτε δομές για τους μαθητές να κάνουν τα μοριακά τεστ, να μην περιμένουν ώρες και να αποφασίζουν τελικά να πληρώνουν ιδιωτικές δομές.
Να ακούτε τις φωνές των μάχιμων εκπαιδευτικών και όχι μόνο κάποιων συμβούλων που αποφασίζουν από τα γραφεία τους, πολλοί από τους οποίους έχουν χρόνια να μπουν στις τάξεις.
«Ο τελικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μετατρέψει τους καθρέφτες σε παράθυρα». – Sydney J. Harris
Υ.Γ Δεν θα βάλουμε σε καμιά μεριά της ζυγαριάς την υγεία των παιδιών και των μαθητών μας, όταν στην άλλη βάζετε την οικονομία.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΡΙΒΑΣ Δ/ΝΤΗΣ 18 Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
Και μάχιμος εκπαιδευτικός ακόμη
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη