Επιστολή από μαθητή Λυκείου, προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr. Στην επιστολή, ο μαθητής εκφράζει τα παράπονά του σχετικά με τις αποφάσεις που έχει λάβει το υπουργείο Παιδείας για την προστασία των μαθητών από τον κορονοϊό.
Τονίζει πως το μοναδικό μέτρο που θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο είναι τα ανοιχτά παράθυρα στις σχολικές αίθουσες, ενώ επισημαίνει την επικινδυνότητα του μέτρου 50+1 καθώς προϋποθέτει την ύπαρξη μεγάλης διασποράς μεταξύ των μαθητών.
«Συνήθως οι ευθύνες πέφτουν στους καθηγητές μας ,δεν θα έπρεπε όμως. Αυτό που φταίει είναι ο πυρήνας, ο τρόπος με τον οποίο παίρνονται οι αποφάσεις για εμάς», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην επιστολή.
Ο μαθητής στο τέλος της επιστολής του, ζητά να υπάρξουν μέτρα τα οποία αποδίδουν και να υπάρξει και ο ανάλογος έλεγχος για την τήρηση αυτών.
Αναλυτικά η επιστολή
Αξιότιμη Υπουργέ Παιδείας και Θρησκευμάτων, κυρία N. Κεραμέως,
Θα ήθελα να εκφράσω τα παράπονα μου, σχετικά με τις αποφάσεις που έχει λάβει το ΥΠΑΙΘ για την προστασία του μαθητικού και εκπαιδευτικού πληθυσμού από τον COVID-19
Αυτές τις ώρες σχεδόν όλες οι οικογένειες της χώρας μας, δίνουν την δική τους μάχη. Έχουμε περάσει δύο δύσκολα χρόνια και όλα δείχνουν πως η περίοδος που διανύουμε αυτή την στιγμή, θα είναι η πιο δύσκολη. Τα ερωτήματα των μαθητών είναι πάρα πολλά. Η ανάγκη για ένα ακέραιο εκπαιδευτικό σύστημα σε μια χώρα με το πολίτευμα της Δημοκρατίας είναι τεράστια. Τα σχολεία βρίσκονται στον αέρα αφού τις περισσότερες φορές τα πρωτόκολλα και οι ΚΥΑ αναφέρουν μόνο γενικές περιπτώσεις . Η καθαριότητα στα σχολεία είναι μηδαμινή, γιατί κανένας δεν έρχεται να ελέγξει την κατάσταση που επικρατεί. Γιατί ο Έλληνας πολίτης να φορολογηθεί κάτι που στην πραγματικότητα δεν ωφελεί σε τίποτα με τον τρόπο που γίνεται; Αγαπάμε και υποστηρίζουμε τα σχολεία μας, τις περισσότερες φορές όμως το ίδιο δεν μας αντιμετωπίζει με τον τρόπο που θα έπρεπε. Συνήθως οι ευθύνες πέφτουν στους καθηγητές μας ,δεν θα έπρεπε όμως. Αυτό που φταίει είναι ο πυρήνας, ο τρόπος με τον οποίο παίρνονται οι αποφάσεις για εμάς. Σε καθημερινή βάση ακούμε και βλέπουμε από διάφορα μέλη της Βουλής και της πολιτικής , τοποθετήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα. Δυστυχώς όμως κανείς τους δεν ξέρει τι στα αλήθεια επικρατεί. Δεν είναι άδικο που ποτέ κανένας μαθητής δεν είχε την ευκαιρία να μιλήσει ανοιχτά για αυτό το θέμα; Κάθε πρωί είμαστε αναγκασμένοι να πηγαίνουμε σε μια τάξη που ο αριθμός των μαθητών ξεπερνάει τους 20. Εκθέτουμε την υγεία μας και τον εαυτό μας σε κίνδυνο, αφού κανένας δεν μπορεί να ελέγξει και να βεβαιώσει αν στα αλήθεια υπήρξε διαγνωστικός έλεγχος από μέρους του μαθητή. Τα ανοιχτά παράθυρα είναι το μοναδικό μέτρο που θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο με βάση των δεδομένων που σας έχω αναφέρει παραπάνω. Στην συνέχεια το 50+1 «προκαλεί» τον κίνδυνο στην υγεία του μαθητή, αφού για να γίνει αυτό θα έχει προηγηθεί μεγάλη διασπορά.
Σας παραθέτω κάποια ερώτημα για τα οποία θα ήθελα και μια απάντηση:
• Γιατί το 50+1 μπορεί να αποτελέσει μέτρο προστασίας από τον COVID-19;
• Έχει αποδειχθεί πως τα self-test είναι δυνατόν να έχουν ψευδή αποτέλεσμα, γιατί στους εμβολιασμένους μαθητές δεν παρέχεται η δυνατότητα rapid test σε περίπτωση κρούσματος ;
• Γιατί δεν υπάρχουν κλιμάκια του ΕΟΔΥ για να κάνουν αυτά, τα διαγνωστικά test ;
• Γιατί δεν μειώθηκε ποτέ ο αριθμός των μαθητών; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ο ανάλογος αριθμός σύμφωνα με τα τ.μ σαν κλειστός χώρος;
• Τι θα γίνει με τους εμβολιασμένους μαθητές που έχουν ήδη νοσήσει και βρεθεί κρούσμα στην οικογένεια τους; Και αν πρέπει ο μαθητής να πάει κανονικά, Ποιός τον διαβεβαιώνει ότι δεν θα μεταδώσει τον COVID-19 σε κάποιον μαθητή που ανήκει στις ευπαθείς ομάδες ή σε κάποιον καθηγητή του; ( έχουμε δεί περιπτώσεις που άνθρωπος ξανακολλάει COVID-19 σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από την πρώτη φορά)
• Όταν έρθει η ώρα να κλείσει ένα τμήμα και υπάρχουν καθηγητές που κόλλησαν ενώ άλλοι όχι, οι μαθητές που χρησιμοποιούν την εξ αποστάσεως διδασκαλία με ποιους καθηγητές θα κάνουνε μάθημα ;
• Αν κάποιος καθηγητής νοσήσει πως θα γίνει το μάθημα του αν το σχολείο δεν έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό;
Θα πρέπει τα πρωτόκολλα να γίνουν πιο ξεκάθαρα και να παρέχουν πληροφορίες και οδηγίες για όλες τις πιθανές περιπτώσεις. Ζητάω να υπάρξουν μέτρα τα οποία αποδίδουν και να υπάρξει και ο ανάλογος έλεγχος για την τήρηση αυτών.
Με σεβασμό, μαθητής Γενικού Λυκείου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη