sxoleia-mathites-ekpaideusi
George Vitsaras / SOOC
«Μέσα στο διάστημα της εκ μέρους του απραξίας, τρεις φορές άγνωστοι έχουν εισβάλλει στο σχολείο προβαίνοντας σε καταστροφές», καταγγέλλει ΕΛΜΕ για τον συγκεκριμένο διευθυντή

Διευθυντή ΕΠΑΛ, ο οποίος φέρεται να έχει αφήσει το σχολείο «ξέφραγο αμπέλι», με σκοπό να πληρώσουν οι μαθητές τις όποιες ζημιές έγιναν κατά τη διάρκεια κατάληψης, καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

«Μέσα στο διάστημα της εκ μέρους του απραξίας, τρεις φορές άγνωστοι έχουν εισβάλλει στο σχολείο προβαίνοντας σε καταστροφές σε διάφορους χώρους του σχολείου, ενώ την τελευταία φορά σημειώθηκε και κλοπή στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών», καταγγέλλει η ΕΛΜΕ.

«Επισκευές οι οποίες ήταν απαραίτητές προκειμένου να αποτρέψει την είσοδο αγνώστων, παρά τις συνεχόμενες προφορικές και γραπτές επισημάνσεις εκπαιδευτικών του σχολείου», αναφέρει ακόμα το σωματείο των εκπαιδευτικών.

Ο συγκεκριμένος διευθυντής φέρεται μάλιστα να... «πρωταγωνιστεί» και στην αξιολόγηση, καθώς «στην αποτίμηση της σχολικής μονάδας βαθμολόγησε ο ίδιος τον εαυτό του με άριστα -4- ενώ το Σύλλογο Διδασκόντων με- 2-», ενώ έχει απασχολήσει την ΕΛΜΕ Κέρκυρας και άλλη φορά, «λόγω των προσβλητικών συμπεριφορών του απέναντι σε εκπαιδευτικούς και μαθητές και των αυθαιρεσιών στο τρόπο διοίκησης του σχολείου. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έβρισε εκπαιδευτικό του σχολείου με χυδαίο και απαξιωτικό τρόπο».

Αναλυτικά η καταγγελία της ΕΛΜΕ Κέρκυρας:

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταγγέλλει το Διευθυντή του 2ου ΕΠΑΛ Κέρκυρας ο οποίος, σύμφωνα με καταγγελίες προς το σωματείο, φερόμενος εκδικητικά απέναντι στους μαθητές, οι οποίοι έκαναν κατάληψη στο σχολείο, αρνήθηκε να προβεί στις απαραίτητες επισκευές, (με σκοπό να πληρώσουν οι μαθητές τις όποιες ζημιές έγιναν) και άφησε το σχολείο «ξέφραγο αμπέλι» για ένα ολόκληρο μήνα με σπασμένο εξωτερικό παράθυρο και εσωτερικές πόρτες που οδηγούσαν κατευθείαν στην κλειδοθήκη του σχολείου!  

Έτσι, μέσα στο διάστημα της εκ μέρους του απραξίας, τρεις φορές άγνωστοι έχουν εισβάλλει στο σχολείο προβαίνοντας σε  καταστροφές σε διάφορους χώρους του σχολείου, ενώ την τελευταία φορά σημειώθηκε και κλοπή στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Ο Διευθυντής, ο οποίος κατά τα άλλα κόπτεται για την σωστή λειτουργία του σχολείου, είναι κατά την εκτίμηση μας ο μοναδικός υπαίτιος για τα παραπάνω, αφού ως  υπεύθυνος για την κατάσταση του σχολείου, δεν προχώρησε ούτε στις στοιχειώδεις επισκευές.

Επισκευές οι οποίες ήταν απαραίτητές προκειμένου να αποτρέψει την είσοδο αγνώστων, παρά τις συνεχόμενες προφορικές και γραπτές επισημάνσεις εκπαιδευτικών του σχολείου. Να υπενθυμίσουμε ότι εκτός από τον ακριβό εξοπλισμό που υπάρχει σε όλους τους χώρους του σχολείου, ειδικά στο χώρο του εργαστηρίου Φ.Ε. υπάρχουν και αντιδραστήρια, τα οποία θα μπορούσαν αν χρησιμοποιηθούν για να προκληθούν ακόμα μεγαλύτερες φθορές στο σχολείο .

Ο «άριστος» Διευθυντής (αφού στην αποτίμηση της σχολικής μονάδας βαθμολόγησε ο ίδιος τον εαυτό του με άριστα -4- ενώ το Σύλλογο Διδασκόντων με- 2-) δεν είναι η πρώτη φορά που απασχολεί το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ λόγω των προσβλητικών συμπεριφορών του απέναντι σε εκπαιδευτικούς και μαθητές και των αυθαιρεσιών στο τρόπο διοίκησης του σχολείου. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έβρισε εκπαιδευτικό του σχολείου με χυδαίο και απαξιωτικό τρόπο. Ενώ στα πλαίσια του αυθαίρετου και αυταρχικού τρόπου που διοικεί το σχολείο όλο αυτό το διάστημα αρνείται να παραδώσει εδώ και πέντε μήνες μια ευρύχωρη αίθουσα του σχολείου κρατώντας τα παιδιά στοιβαγμένα σε πολύ μικρότερες αίθουσες παρά τα συνεχόμενα αιτήματα εκπαιδευτικών και μαθητών εν μέσω πανδημίας για αποσυμφόρηση συγκεκριμένων τμημάτων, χωρίς καμία επί της ουσίας αιτιολόγηση.

Καλούμε τον διευθυντή του 2ου ΕΠΑΛ να αναλάβει τις ευθύνες και το ρόλο που του έχει ανατεθεί ως Διευθυντής και να σταθεί με παιδαγωγικό τρόπο και ενσυναίσθηση απέναντι στους μαθητές του σχολείου του και με συναδελφικότητα απέναντι στους εκπαιδευτικούς και στο απαιτητικό τους έργο.

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καλεί τη Διοίκηση, η οποία ενώ γνωρίζει, δεν παίρνει  θέση απέναντι σε τέτοιου είδους  αντισυναδελφικές συμπεριφορές και να σταματήσει να διαιωνίζει μια ήδη προβληματική κατάσταση ή να κωφεύει μπροστά σε στάσεις και συμπεριφορές της Διεύθυνσης του σχολείου, οι οποίες έχουν  τραυματίσει  τη λειτουργία και την εκπαιδευτική διαδικασία σε αυτό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες