Με εγκύκλιο που υπογράφεται από τον Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ, Αλ. Κόπτση, ενημερώνονται τα σχολεία ότι τα Β` και Γ` μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης (Υλοποίηση και αποτίμηση της Δράσης) των Σχολικών Μονάδων, θα ανοίξουν για τις Ομάδες Δράσης από σήμερα Πέμπτη 27/1 έως και τις 30/5/2022.
Παράλληλα παράταση δόθηκε για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου των Σχολικών Μονάδων και την υποβολή σχεδίων δράσης, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του υπουργείου Παιδείας.
Πιο αναλυτικά αναφέρεται:
Σε συνέχεια της με. αριθμ. Πρωτ. 2977/ΓΔ4/11-01-2022 εγκυκλίου, σας ενημερώνουμε ότι λόγω των έκτακτων συνθηκών η πλατφόρμα του ΙΕΠ Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικών Μονάδων, θα είναι ανοικτή για την υποβολή ανατροφοδοτικών σχολίων από τους Σ.Ε.Ε Παιδαγωγικής Ευθύνης, αναφορικά με τον σχεδιασμό των Δράσεων των Σχολικών Μονάδων, έως και την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022.
Παράλληλα το Α΄ Μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης των Σχεδίων Δράσης (Σχεδιασμός) των Σχολικών Μονάδων, θα παραμείνει ανοικτό για τις Ομάδες Δράσης έως και την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022.
Τα Β` και Γ` μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης (Υλοποίηση και Αξιολόγηση της Δράσης) των Σχολικών Μονάδων, θα ανοίξουν για τις Ομάδες Δράσης από τις 27/1 έως και τις 30/5/2022.
Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Παιδείας έχει σύρει στα δικαστήρια για το θέμα της αξιολόγησης τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ) και την ΑΔΕΔΥ, έχει απειλήσει πολλές φορές με κυρώσεις, ενώ μεγάλες οι πιέσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης. Παράλληλα έχει αναγκαστεί να δώσει τέσσερις φορές παράταση για την κατάθεση σχεδίων δράσης από τα σχολεία (η πρώτη προθεσμία ήταν έως τέλη Δεκεμβρίου 2021, η δεύτερη έως 12 Ιανουαρίου 2022, η 3η παράταση μέχρι 26 Ιανουαρίου και τώρα η τέταρτη μέχρι 4 Φεβρουαρίου) καθώς παρ΄ όλες τις μεθοδεύσεις υπάρχουν αρκετά σχολεία και εκπαιδευτικοί που αρνούνται να πάρουν μέρος στη διαδικασία της αξιολόγησης - θηλιάς.
Μάλιστα 19 πρωτοβάθμια σωματεία (ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ) έχουν προκηρύξει απεργία-αποχή με τις ενέργειές τους ήδη δημοσιευμένες προς όλους, η οποία καλύπτει συνδικαλιστικά τα μέλη μας για να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σχετιζόμενη με την αξιολόγηση.
"Απέναντι στη δηλωμένη, με κάθε μέσο και τρόπο, θέληση του κλάδου να ακυρώσει την αξιολόγηση στην πράξη, το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επιστράτευσαν κάθε μέσο: Την παραπληροφόρηση και την κατασυκοφάντηση μέσα και από τα αργυρώνητα ΜΜΕ, την καταστολή, τα ΜΑΤ, τα χημικά και τις αύρες, τις δίκες-παρωδία για να βγει παράνομη η απεργία-αποχή, τον αυταρχισμό και τις αυθαιρεσίες μιας μερίδας διευθυντών, τον βομβαρδισμό του εκπαιδευτικού σώματος με αλλεπάλληλες αυθαίρετες και τρομοκρατικές εγκυκλίους του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ" τονίζουν τα εκπαιδευτικά σωματεία
Τα εκπαιδευτικά σωματεία, ΕΛΜΕ και Σύλλογοι Εκπαιδευτικών ΠΕ, επίσης σημειώνουν:
«Συνεχίζουμε αποφασιστικά την απεργία- αποχή από την αξιολογηση και απέχουμε από τα σχέδια δράσης. Στα σχολεία που οι σύλλογοι διδασκόντων πλειοψηφικά ή ομόφωνα δεν έχουμε αναρτήσει τίποτα μέχρι στιγμής συμμετέχοντας στην Α/Α, δεν αναρτούμε κανένα σχέδιο δράσης
Καλούμε και τα υπόλοιπα σχολεία – ανεξάρτητα από το τι έκαναν και τι ανάρτησαν μέχρι σήμερα - να μην αναρτήσουν τίποτα στις πλατφόρμες εν όψει της Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού! Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί και τώρα να δηλώσει συμμετοχή με την υπογραφή του στην απεργία αποχή και να σταματήσει οποιαδήποτε συμμετοχή του/της» τονίζουν οι εκπαιδευτικοί
Ούτε στις 12/1/22, ούτε στις 26/1/22 στην κατάθεση της Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού
Δεν συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία – Δεν αναρτάμε τίποτα!»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη