Γιατί κ. Κεραμέως ;
«Σπάζω το μυαλό μου να βρω ένα λόγο που συμβαίνουν όλα αυτά κ. Υπουργέ! Δε βρίσκω κανένα ,ούτε καν το πολιτικό κόστος που μόνο όφελος θα μπορούσε να είναι για εσάς»

Χιλιάδες ερωτήματα τριβελίζουν στο μυαλό μιας μητέρας εκπαιδευτικού που θέλησε να διεκδικήσει το δικαίωμα σε εργασιακή σταθερότητα και εξέλιξη, αλλά χρειάστηκε να απομακρυνθεί  από την οικογένεια της. Ένα μεγάλο γιατί  καθημερινό που προσπαθεί να βρει λογική σε ένα παράλογο εδάφιο ενός ΦΕΚ. Γιατί να ζω μακριά από τα παιδιά μου όταν υπάρχουν κενά για να εργαστώ δίπλα στο σπίτι μου; Γιατί να συντηρείται αυτός ο παραλογισμός ενώ με μια λογική πολιτική απόφαση αλλάζει άμεσα χωρίς κόστος;

Γιατί να πρέπει να αντιμετωπίζομαι  σαν ένας αριθμός  στις λίστες του υπουργείου και όχι σαν αυτό που είμαι: μια ανθρώπινη οντότητα που έχει ανάγκη να υπάρχει και να ζει μέσα στην οικογένεια της;  Σπάζω το μυαλό μου να βρω ένα λόγο που συμβαίνουν όλα αυτά κ. Υπουργέ! Δε βρίσκω κανένα ,ούτε καν το πολιτικό κόστος που μόνο όφελος θα μπορούσε να είναι για εσάς.  Δεν ξέρω αν θεωρείτε ότι ο αριθμός των ανθρώπων που επιθυμούν να επιστρέψουν στις οικογένειες τους είναι μικρός για να ασχοληθείτε ώστε να νομοθετήσετε για εμάς, αυτό που ξέρω είναι ότι ούτε ένας συνάδελφος δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν αριθμός, να αναγκάζεται να βιώνει  την έλλειψη της οικογένειας του επειδή διάλεξε να ακολουθήσει  το λειτούργημα του εκπαιδευτικού και θέλησε να υποστηρίξει αυτήν του την επιλογή. Το τίμημα είναι βαρύ και θα  το υποστεί  για έναν χρόνο όπως έγινε με πολλούς συναδέλφους του!

Η δεύτερη χρονιά γιατί; Ιδίως με το δυσανάλογο ισοζύγιο του κόστους ζωής σε σχέση με το μισθό. Μήπως  για να μην πέσουν έξω  οι υπολογισμοί του υπουργείου; Μήπως για να φανεί ακέραιο στις αποφάσεις του; Για να μην χρειαστεί να γίνει υπολογισμός των κενών στα σχολεία πραγματικός για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες; Η μία επιπλέον χρόνια με τον εκπαιδευτικό στην θέση μακριά από το σπίτι του θα λύσει το πρόβλημα; Όχι κυρία υπουργέ !

Η μετακίνηση των εκπαιδευτικών γίνεται κάθε χρόνο! Όταν αφαιρείτε αυτό το δικαίωμα  απλά δημιουργείτε ένα πρόβλημα στον κοινωνικό ιστό αυτής της χώρας, χωρίς να επιλύσετε κανένα πρόβλημα. Δώστε κίνητρα στις απομακρυσμένες περιοχές και το δικαίωμα στην Ελληνίδα εκπαιδευτικό να ανταπεξέλθει στον πολλαπλό ρόλο της! Δώστε της το δικαίωμα να βρεθεί κοντά στα παιδιά της! Είναι το μόνο που αξίζει σε όποια γυναίκα  αποφασίζει να  φέρει στον κόσμο ένα παιδί .Η εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αποτελεί την εξαίρεση αυτού του κανόνα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aithousa_taksi
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών - Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει υποχρεωτικές υπερωρίες
Εκπαιδευτικά κενά και υποχρεωτικές υπερωρίες - Η δημόσια εκπαίδευση σε κρίση
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών - Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει υποχρεωτικές υπερωρίες
pierrakakis
Κ. Πιερρακάκης: Αυτές είναι οι τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες μας για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
Ο ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής πολιτικής
Κ. Πιερρακάκης: Αυτές είναι οι τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες μας για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
taksi
Η κυβέρνηση διώκει εκπαιδευτικούς αντί να λύσει τα οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης
Αξιολόγηση ή διώξεις; Η κυβέρνηση στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς αντί να σώσει τα σχολεία!
Η κυβέρνηση διώκει εκπαιδευτικούς αντί να λύσει τα οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης