Τράπεζα Θεμάτων: «Πλήρη κατάργηση του ταξικού – εξεταστικού σφαγείου»
«Πλήρη κατάργηση αυτής της ταξικής –εξεταστικής αθλιότητας» ζητούν οι εκπαιδευτικοί αναφερόμενοι στην Τράπεζα Θεμάτων

Ως ένα από τα πιο άγρια ταξικά μέτρα που έχει εφαρμόσει στην εκπαίδευση το σύστημα χαρακτηρίζουν την Τράπεζα Θεμάτων οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών.

Στη συνέχεια, υποστηρίζουν ότι «οι αντιδράσεις της ΟΛΜΕ απέναντι σε αυτό το άθλιο αντιδραστικό μέτρο ήταν από ανύπαρκτες έως αναιμικές».

«Ο πρόσφατος ελιγμός του ΥΠΑΙΘ σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων (κλήρωση δύο τριάδων θεμάτων, από τα οποία ο εκπαιδευτικός θα επιλέξει δυο θέματα – ένα από κάθε τριάδα) αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση κάτω από το βάρος της γενικής αγανάκτησης που έχει δημιουργήσει η πολιτική της, προσπαθεί να λειάνει τις γωνίες, χωρίς όμως να αναιρέσει την ουσία της πολιτικής της» επισημαίνουν.

Επομένως, εκτιμούν πως «είναι κατάλληλη η στιγμή ώστε το κίνημα των εκπαιδευτικών να παρέμβει με αγωνιστικό τρόπο για την πλήρη κατάργηση αυτής της ταξικής –εξεταστικής αθλιότητας».

«Οι ΕΛΜΕ πρέπει επειγόντως να αποφασίσουν την προετοιμασία στάσεων εργασίας και κινητοποιήσεων στις 18 Μάη, αλλά και να επιδιώξουν την οργάνωση απεργίας την πρώτη μέρα των ενδοσχολικών εξετάσεων καθώς και νέες γενικές συνελεύσεις για τη συνέχιση του αγώνα» καταλήγουν.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών Σάμου:

Οι ελιγμοί της κυβέρνησης σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων δείχνει ότι είναι κατάλληλη η ώρα να αγωνιστούμε για την πλήρη κατάργηση αυτού του ταξικού – εξεταστικού σφαγείου

Πλησιάζει η ώρα για την εφαρμογή ενός από τα πιο άγρια ταξικά μέτρα που έχει εφαρμόσει στην εκπαίδευση το σύστημα τα τελευταία χρόνια ενάντια στα παιδιά του λαού.

Η εφαρμογή της διαβόητης Τράπεζας Θεμάτων έχει τις παρακάτω συνέπειες:

1.      Να δημιουργήσει συνθήκες μαζικής απόρριψης μαθητών από το Λύκειο και την εκπαιδευτική διαδικασία και να τους εξωθήσει στην άγρια πραγματικότητα της ανειδίκευτης μισοδουλειάς με μηδενικά δικαιώματα.

2.      Να αποθαρρύνει μαζικά ακόμα και τους μαθητές που θα συνεχίσουν στην επόμενη τάξη, κάτω από το βάρος της απογοήτευσης της χαμηλής βαθμολογίας.

3.      Να εμπεδώσει συνθήκες καθημερινής εντατικοποίησης και απόλυτης πειθάρχησης της σχολικής ζωής κάτω από κυνήγι να «βγει» η (έτσι κι αλλιώς υπέρογκη) ύλη ανεξάρτητα από τις δυσκολίες των μαθητών ή από το «πώς» (δεν) έχει καλυφθεί αυτή η ύλη (έλλειψη καθηγητών, τηλε-«εκπαίδευση» κλπ).

Δυστυχώς, οι αντιδράσεις της ΟΛΜΕ απέναντι σε αυτό το άθλιο αντιδραστικό μέτρο ήταν από ανύπαρκτες έως αναιμικές. Απέναντι σε τέτοια επίθεση, δεν προσθέτουν τίποτα οι εκκλήσεις στην κυβέρνηση ώστε αυτή να συνετιστεί, γιατί ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Ούτε οι συλλογές υπογραφών προσθέτουν κάτι όταν δεν συνοδεύονται από αγώνα.

Ο πρόσφατος ελιγμός του ΥΠΑΙΘ σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων (κλήρωση δύο τριάδων θεμάτων, από τα οποία ο εκπαιδευτικός θα επιλέξει δυο θέματα – ένα από κάθε τριάδα) αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση κάτω από το βάρος της γενικής αγανάκτησης που έχει δημιουργήσει η πολιτική της, προσπαθεί να λειάνει τις γωνίες, χωρίς όμως να αναιρέσει την ουσία της πολιτικής της. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι οι δομές της μεταγυμνασιακής κατάρτισης του Ν.4763 δεν είναι ακόμα έτοιμες.

Αποδεικνύει, δηλαδή, ότι είναι κατάλληλη η στιγμή ώστε το κίνημα των εκπαιδευτικών να παρέμβει με αγωνιστικό τρόπο για την πλήρη κατάργηση αυτής της ταξικής –εξεταστικής αθλιότητας. Πόσο μάλλον που στις 18 Μάη οργανώνονται για πρώτη φορά οι εξετάσεις ελληνικής PISA, εξετάσεις κατηγοριοποίησης και αξιολόγησης σχολικών μονάδων. Ενώ οι διαδικασίες αξιολόγησης πλησιάζουν στον επόμενο σταθμό τους στο τέλος της χρονιάς, μέσω της κακόφημης αποτίμησης του έργου της σχολικής μονάδας.

Με βάση τα παραπάνω, πιστεύουμε ότι οι ΕΛΜΕ πρέπει επειγόντως να αποφασίσουν την προετοιμασία στάσεων εργασίας και κινητοποιήσεων στις 18 Μάη, αλλά και να επιδιώξουν την οργάνωση απεργίας την πρώτη μέρα των ενδοσχολικών εξετάσεων καθώς και νέες γενικές συνελεύσεις για τη συνέχιση του αγώνα.

·        Αμεση κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

·        Να ματαιωθούν οι εξετάσεις της «ελληνικής PISA».

·        Να ανατραπεί όλο το πλαίσιο της αξιολόγησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολικός εκφοβισμός: Το νέο μοριοδοτούμενο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δάσκαλοι
Εκπαιδευτικοί: Αριθμός παραιτήσεων για συνταξιοδότηση από το 2020 μέχρι σήμερα
Παραιτήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας αναλυτικά ανά ειδικότητα από το 2020 και μέχρι τη σχολική χρονιά που διανύουμε.
Εκπαιδευτικοί: Αριθμός παραιτήσεων για συνταξιοδότηση από το 2020 μέχρι σήμερα
υπουργείο_παιδείας
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Αρχίζουν οι διαδικασίες για τους νέους πίνακες της Ειδικής Αγωγής
Μέσα στην εβδομάδα το υπουργείο Παιδείας δίνει το πράσινο φως στο ΑΣΕΠ για τους νέους πίνακες Ειδικής Αγωγής - Οι Διορισμοί μονίμων και οι Προσλήψεις...
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Αρχίζουν οι διαδικασίες για τους νέους πίνακες της Ειδικής Αγωγής
Πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλαδικές 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στα Λατινικά
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στα Λατινικά από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στα Λατινικά