malama
Οι εκπαιδευτικοί μουσικής επιστήμης πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριληφθούν στον προγραμματισμό των προσλήψεων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Κοινοβουλευτική αναφορά προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, κατέθεσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Κυριακή Μάλαμα, σε σχέση με την ανάγκη άμεσης συμπερίληψης των εκπαιδευτικών μουσικής επιστήμης ΠΕ79.01 στον προγραμματισμό των προσλήψεων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. 

Την αναφορά συνυπογράφουν ο τομεάρχης κι η αναπληρωτής τομεάρχης παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη. Η αναφορά κατατίθεται σε συνέχεια ανοικτής επιστολής 97 εκπαιδευτικών μουσικής επιστήμης προς την Υπουργό Παιδείας. 

Όπως επισημαίνεται στην αναφορά παρόλο που καταγράφονται πάνω από 500 οργανικά κενά μουσικών πανελλαδικά, η συγκεκριμένη ειδικότητα δεν φαίνεται να περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό των προσλήψεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη της μουσικής καλλιέργειας των μαθητών και την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης συνολικότερα. 

Στο πλαίσιο αυτό, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία καλούν την υπουργό Παιδείας να διορθώσει άμεσα το πρόβλημα και συμπεριλάβει και τους εκπαιδευτικούς μουσικής επιστήμης στον προγραμματισμό των προσλήψεων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. 

Το κείμενο της αναφοράς 

Θέμα : Απαράδεκτος αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ειδικότητας μουσικής επιστήμης ΠΕ79.01 από τον προγραμματισμό των προσλήψεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. 

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Μάλαμα Κυριακή, Φίλης Νικόλαος και Μερόπη Τζούφη καταθέτουν ως αναφορά την ανοικτή επιστολή των εκπαιδευτικών ειδικότητας μουσικής επιστήμης ΠΕ79.01, με την οποία καταγγέλεται ο αποκλεισμός τους από τον προγραμματισμό των προσλήψεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, παρόλο που καταγράφονται πάνω από 500 οργανικά κενά μουσικών πανελλαδικά, η συγκεκριμένη ειδικότητα δεν φαίνεται να περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό των προσλήψεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη της μουσικής καλλιέργειας των μαθητών και την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης συνολικότερα. 

Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για τις ενέργειες σας στην κατεύθυνση της άμεσης συμπερίληψης και των εκπαιδευτικών μουσικής επιστήμης ΠΕ79.01 στον προγραμματισμό των προσλήψεων για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. 

Οι αναφέροντες βουλευτές 
Κυριακή Μάλαμα 
Νικόλαος Φίλης
Μερόπη Τζούφη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLADIKES
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
H μείωση της συμμετοχής στα «ειδικά μαθήματα» των ξένων γλωσσών και η αποψίλωση των ξενόγλωσσων φιλολογιών
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.jpg
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Τα αποχαιρετιστήρια μηνύματα του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής και της Διευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων...
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης