Για πάρα πολλά χρόνια, υπήρχε ένα ερώτημα και κάποιες απαντήσεις .
Γιατί κάποιοι γονείς χαμηλών ή μεσαίων εισοδημάτων αναγκάζονται να οδηγήσουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία και να τα πάρουν από το δημόσιο, παρόλο που οι οικονομικές τους δυνατότητες δεν μπορούσε να υποστηρίξουν μία τέτοια επιλογή;
Υπήρχαν πολλές απαντήσεις οι οποίες σιγά-σιγά με το χρόνο, άρχισαν να μας δίνουν ίσως τη μία και μοναδική απάντηση.
Παλιά θεωρούσαμε ότι ένας λόγος, είναι το μικρό ωράριο που υπήρχε στα δημόσια σχολεία. Με την καθιέρωση όμως του ολοήμερου δημοτικού σχολείου στο Δημόσιο Σχολείο, τα παιδιά πλέον μπορούν να σχολάσουν στις 4:00 και να διευκολύνουν έτσι τους γονείς τους στην εργασία τους .Το ολοήμερο δημόσιο δημοτικό σχολείο επανέφερε ένα αριθμό μαθητών στα Δημόσια Σχολεία και σταμάτησε την ροή η οποία υπήρχε, όμως δεν φαίνεται να ήταν αυτός ο κύριος λόγος .
Ο δεύτερος λόγος που είχε υποστηριχτεί είναι, ότι είναι οι απεργίες οι οποίες γινόντουσαν στα Δημόσια Σχολεία και λόγω των εργασιών τους, πολλοί γονείς, ήταν αδύνατον να στερούνται την εργασία τους και να ζητάνε άδεια από τη δουλειά τους έτσι ώστε να μπορούν να παραμένουν στο σπίτι να προσέχουν τα παιδιά τους .
Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των απεργιών στο χώρο των εκπαιδευτικών είναι αρκετά χαμηλός, για διάφορους λόγους που θα εξηγηθούν σε άλλο άρθρο κάποια άλλη στιγμή. Έτσι λοιπόν αφού ημέρες των απεργιών των εκπαιδευτικών είναι δύο έως τρεις το πολύ καθ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ούτε αυτός θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι είναι ο κύριος λόγος όπου εγγράφονται τα παιδιά στα ιδιωτικά σχολεία.
Αρχίζει να διαφαίνεται, η αλήθεια, ότι ο κύριος λόγος όπου τα παιδιά αφήνουν το δημόσιο και πάνε στο ιδιωτικό σχολείο, είναι το πλήθος των κενών σε εκπαιδευτικό και διδακτικό προσωπικό το οποίο υπάρχει στη δημόσια εκπαίδευση, οι ώρες, που οι μαθητές χάνουν είτε επειδή δεν έχουν τοποθετηθεί εκπαιδευτικοί σε διάφορα σχολεία, πολλές φορές αυτό γίνεται μέχρι και τα Χριστούγεννα ή και το Πάσχα, καθώς επίσης το ότι δεν υπάρχουν από τις Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντικαταστάτες των εκπαιδευτικών οι οποίοι απουσιάζουν, δημιουργώντας έτσι πολλά προβλήματα στους γονείς με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να επιλέγουν την εγγραφή των παιδιών τους σε ιδιωτικά σχολεία έτσι ώστε να έχουν τα παιδιά τους τον εκπαιδευτικό από την 1η έως και την τελευταία μέρα .
Αν λοιπόν η πολιτεία επιλέξει να στηρίξει το θεσμό του δημόσιου σχολείου και όχι να τον υπονομεύσει θα πρέπει αυτή να τοποθετεί άμεσα τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία και μιλάμε και για τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων , της παράλληλης στήριξης καθώς και να φροντίζει έτσι ώστε να υπάρχει άμεση αντικατάσταση οποιουδήποτε εκπαιδευτικού χρειαστεί να απουσιάσει από την εργασία του.
Αν δυστυχώς αυτό δεν συμβεί τότε θα βλέπουμε τα ιδιωτικά σχολεία παρά την οικονομική κρίση που υπάρχει να είναι το καταφύγιο αυτών των μαθητών και το δημόσιο Δωρεάν σχολείο το οποίο κάθε Πολιτεία πρέπει να προσφέρει στους πολίτες της χρόνο με το χρόνο να υποβαθμίζεται από τέτοιες πρακτικές .
Θέλω μία Πολιτεία να στηρίζει το θεσμό του δημόσιου σχολείου .
Θέλω μία Πολιτεία να μιλάει με θετικά και όχι αρνητικά λόγια για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν.
Θέλω μία Πολιτεία πού να μην προσπαθεί να χειραγωγήσει τους πολίτες της στο κακό δημόσιο σχολείο η στο καλό ιδιωτικό.
ΓΡΙΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 18 Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη