Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου καταγγέλλει «τις ενέργειες της σχολικής συντονίστριας Νηπιαγωγών του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής κας Πρεβεζάνου Βαρβάρας με τις οποίες πίεσε και εκφόβισε δεκάδες νηπιαγωγούς κατά το σχολικό έτος 2021 – 2022 προκειμένου να μην υιοθετήσουν και αναρτήσουν τα ενιαία κείμενα αποδόμησης της αξιολόγησης της Δ. Ο. Ε. και έτι περαιτέρω, ακόμα κι όταν υπάρχουν αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων των νηπιαγωγείων της ευθύνης της πλειοψηφικές υπέρ των ενιαίων κειμένων, με εκφοβισμούς και απειλές προσπάθησε να ανατρέψει τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων κατά παράβαση του Π. Δ. 79/2017, προκειμένου να υλοποιηθεί η καταστροφική πολιτική του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και να κατηγοριοποιηθούν τα νηπιαγωγεία της χώρας».
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
των ενεργειών και της στάσης της σχολικής συντονίστριας Νηπιαγωγών του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής κας Πρεβεζάνου Βαρβάρας αναφορικά με την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας (ν. 4692/2020 & ν. 4823/2021)
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ με τον πιο κατηγορηματικό και απερίφραστο τρόπο τις ενέργειες της σχολικής συντονίστριας Νηπιαγωγών του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής κας Πρεβεζάνου Βαρβάρας με τις οποίες πίεσε και εκφόβισε δεκάδες συναδέλφους νηπιαγωγούς κατά το σχολικό έτος 2021 – 2022 προκειμένου να μην υιοθετήσουν και αναρτήσουν τα ενιαία κείμενα αποδόμησης της αξιολόγησης της Δ. Ο. Ε. και έτι περαιτέρω, ακόμα κι όταν υπάρχουν αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων των νηπιαγωγείων της ευθύνης της πλειοψηφικές υπέρ των ενιαίων κειμένων, με εκφοβισμούς και απειλές προσπάθησε να ανατρέψει τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων κατά παράβαση του Π. Δ. 79/2017, προκειμένου να υλοποιηθεί η καταστροφική πολιτική του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και να κατηγοριοποιηθούν τα νηπιαγωγεία της χώρας.
Η κα Πρεβεζάνου, χωρίς ποτέ να δίνει εγγράφως τις οδηγίες της αλλά πάντα και μόνο προφορικά, πολλές φορές, σε σεμινάρια προς τις νηπιαγωγούς και σε τηλεφωνικές συνδιαλέξεις με Προϊστάμενες Νηπιαγωγείων καταφέρθηκε εναντίον των ενιαίων κειμένων λέγοντας χαρακτηριστικά ότι όσες Νηπιαγωγοί τα υιοθετούν και τα ανεβάζουν είναι σαν να ανεβάζουν «ποιήματα» στις σχετικές πλατφόρμες του ΙΕΠ, ενώ, στις περιπτώσεις που υπάρχουν πλειοψηφικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων των Νηπιαγωγείων της ευθύνης της υπέρ των ενιαίων κειμένων, επισείοντας τον «μπαμπούλα» του καθηκοντολογίου και επικαλούμενη τις προδήλως παράνομες και παράτυπες εγκυκλίους του Γ. Γρ. του ΥΠΑΙΘ κου Κόπτση για το θέμα, επιχείρησε και επιχειρεί να ανατρέψει – παρακάμψει τις αποφάσεις αυτές, κατά παράβαση του Π. Δ. 79/2017 περί της λειτουργίας των συλλόγων διδασκόντων προτρέποντας την μειοψηφία των συλλόγων διδασκόντων να κάνουν αυτοαξιολόγηση σύμφωνα με τις εντολές και τα κελεύσματα του ΥΠΑΙΘ.
Η επίκληση, από την πλευρά της κας Πρεβεζάνου, της υπενθύμισης της «νομιμότητας» προκειμένου να υπερασπιστεί την κατάπτυστη και απαράδεκτη στάση της στο συγκεκριμένο θέμα μόνο θυμηδία και φαιδρότητα προκαλούν.
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όλα όσα κάνει η συγκεκριμένη σχολική συντονίστρια των Νηπιαγωγών αποσκοπούν στο να διασώσει η ίδια τη θέση της ενόψει των επικείμενων κρίσεων σχολικών συμβούλων – εποπτών εκπαίδευσης και όποιων άλλων άχρηστων, για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς, θεσμών και θέσεων έχει προκηρύξει η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ στο πλαίσιο της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών – αντιλαϊκών νόμων 4692/2020 & 4823/2021 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τους οποίους το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα παλεύει να καταργήσει.
Για τις ενέργειές της αυτές η συγκεκριμένη σχολική συντονίστρια έχει ήδη παραδοθεί στη χλεύη και στην αποδοκιμασία των συναδέλφων και του κλάδου, του οποίου η ίδια έχει, όπως φαίνεται, ως μοναδική φιλοδοξία να μετατραπεί σε σκληρή και αδυσώπητη ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΡΙΑ, όπως οι αλήστου μνήμης ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ άλλων εποχών.
Καλούμε τις/τους συναδέλφους Νηπιαγωγούς των Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας να αγνοούν προφορικές οδηγίες και εντολές και να λειτουργούν με βάση το Π. Δ. 79/2017 σε ό, τι αφορά τη σύγκληση και τις αποφάσεις των συλλόγων των διδασκόντων επιλέγοντας τα ενιαία κείμενα αποδόμησης της αξιολόγησης της ΔΟΕ, διότι το δικαίωμα της έκφρασης και διατύπωσης ελεύθερα της γνώμης δεν έχει ακόμα καταργηθεί στην Ελλάδα και προστατεύεται από το Σύνταγμα, κάτι που πολύ καλά γνωρίζουν και οι σχολικοί συντονιστές και το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση.
Τέλος καλούμε τη σχολική συντονίστρια Νηπιαγωγών κα Πρεβεζάνου Βαρβάρα και όλες/όλους τις/τους σχολικές/σχολικούς συντονίστριες/συντονιστές, οι οποίες/οποίοι κατέλαβαν αυτές τις θέσεις που κατέχουν υπό εντελώς διαφορετικό πλαίσιο και σε καμία περίπτωση για να υπηρετήσουν την εφαρμογή των νόμων 4692/2020 & 4823/2021, να είναι περισσότερο προσεκτικές/προσεκτικοί και να μην εκτίθενται, γιατί ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ και πολλοί/πολλές από αυτούς έχουν καταλάβει περίοπτες θέσεις στις «μαύρες βίβλους» που τηρεί και καταγράφει το συνδικάτο μας με όσες/όσους, βάσει των ενεργειών τους, στρέφονται ενάντια στα συμφέροντα του κλάδου και του Δημόσιου Σχολείου στη μάχη που δίνουμε για την κατάργηση των νόμων 4692/2020 & 4823/2021.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ – ΟΙ ΝΟΜΟΙ 4692/2022 & 4823/2021 ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη