Δεκάδες χιλιάδες είναι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και ειδικοτήτων που περιμένουν με αγωνία την Α΄ φάση προσλήψεων.
Σύμφωνα με τον ΓΓ του ΥΠΑΙΘ κ. Αλ. Κόπτση γίνεται προσπάθεια τα ονόματα των αναπληρωτών της Α΄ φάσης και σε ποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προσλαμβάνονται να ανακοινωθούν αύριο Παρασκευή 26 Αυγούστου (Ωστόσο υπάρχει μικρότερη πιθανότητα να ανακοινωθούν και σήμερα Πέμπτη 25 Αυγούστου).
Το χρονοδιάγραμμα των προσλήψεων σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας:
- Στις 26 Αυγούστου θα ανακοινωθούν τα ονόματα των εκπαιδευτικών οι οποίοι θα προσληφθούν ως αναπληρωτές.
- Στις 31 Αυγούστου αναμένεται να εκδοθούν οι αποφάσεις προσλήψεων των αναπληρωτών ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
- Από την 1η Σεπτεμβρίου οι προσληφθέντες αναπληρωτές θα δηλώσουν τα σχολεία που προτιμούν να διδάξουν.
- Μέχρι Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθούν τα σχολεία στα οποία τοποθετούνται οι αναπληρωτές.
- Από Τρίτη 6 έως και Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου οι προσληφθέντες αναπληρωτές θα πρέπει να παρουσιαστούν στα σχολεία στα οποία προσλήφθηκαν.
Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr φέτος, στην Α΄ φάση προσλήψεων ο αριθμός των αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πρόκειται να προσληφθούν θα είναι ίδιος περίπου με πέρσι, δηλαδή, περίπου 25.000 συνολικά.
Συνολικά φέτος αναμένεται να προσληφθούν 40 - 42.000 αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή καθώς τη χρονιά που πέρασε είχαν προσληφθεί περίπου 44.000 ενώ ήδη έφυγαν με συνταξιοδότηση περίπου 4.000.
Στον παραπάνω αριθμό των αναμενόμενων προσλήψεων συμπεριλαμβάνονται και οι προσλήψεις για το νέο διευρυμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου σχολείου (3.300) ενώ δεν θα υπάρχουν φέτος προσλήψεις τριμηνιτών (covid)
Το κορυφαίο εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών (χωρίς εργασίες, χωρίς υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, με απεριόριστες προσπάθειες στα κουιζ) - ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Α’ Φάση προσλήψεων Αναπληρωτών: Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας και Ειδικής Αγωγής
Σε σχέση με τα αντίστοιχα περυσινά έχουμε αύξηση στα κενά της Παράλληλης Στήριξης, μείωση στα Τμήματα Ένταξης, ενώ τα κενά των ΣΜΕΑΕ κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα.
Ας ελπίσουμε να bootάρει δυνατά αυτό το ΕΣΠΑ, διότι πέρυσι στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ έξυναν τον πάτο από το βαρέλι του προηγούμενου.
Από πέρυσι υπάρχει στη Δευτεροβάθμια η διάκριση των κενών σε ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ. Τα κενά είναι κατά 99% Πλήρους Ωραρίου, οπότε δεν έχει ιδιαίτερο νόημα ο διαχωρισμός τους στον ανωτέρω πίνακα.
Σε σχέση με τα αντίστοιχα περυσινά υπάρχει 50% αύξηση των κενών (και ακόμα και σήμερα έστελναν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων επιπλέον κενά για να δηλωθούν από ΥΠΑΙΘ).
Όπως και πέρυσι, προβλέπεται 100% κάλυψη των ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ και από τα υπόλοιπα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ θα υπάρξει διαφοροποίηση ανά ειδικότητα (η οποία ζήτημα αν θα φθάσει στο 50% στις πολυπληθείς ειδικότητες).
Γενικά προβλέπεται (όπως παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια) μια μεγάλη Α’ Φάση (για επικοινωνιακούς λόγους η βελόνα θα κολλήσει στο ποσοστό κάλυψης των κενών της Α’ Φάσης) και μετά λίγα-λίγα και καραμούζα «εξορθολογισμός». Κατά την παρέλαση κλάψα στο ΥΠΕΣ και το ΥΠΟΙΟ για εξτρά πιστώσεις και η χρονιά θα κλείσει (όπως και όλες οι προηγούμενες) με κενά στη Δευτεροβάθμια.
(Αυτό είναι το μοριοδοτούμενο σεμινάριο που πληροί τη νομοθεσία και μοριοδοτεί για διορισμούς και προσλήψεις και στους δύο Πίνακες - ΞΕΚΙΝΑΕΙ 29 Αυγούστου)
Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α' Φάση Αναπληρωτών:
ΕΙΔΙΚ. | ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ | ΣΥΝΟΛΟ |
ΠΕ01 | 347 | 0 | 347 |
ΠΕ02 | 882 | 548 | 1430 |
ΠΕ03 | 452 | 353 | 805 |
ΠΕ04.01 | 206 | 172 | 378 |
ΠΕ04.02 | 109 | 102 | 211 |
ΠΕ04.04 | 79 | 114 | 193 |
ΠΕ04.05 | 34 | 11 | 45 |
ΠΕ05 | 203 | 23 | 226 |
ΠΕ06 | 343 | 31 | 374 |
ΠΕ07 | 151 | 8 | 159 |
ΠΕ08 | 158 | 3 | 161 |
ΠΕ11 | 384 | 11 | 395 |
ΠΕ33 | 16 | 1 | 17 |
ΠΕ34 | 1 | 0 | 1 |
ΠΕ78 | 52 | 3 | 55 |
ΠΕ79.01 | 155 | 1 | 156 |
ΠΕ80 | 120 | 132 | 252 |
ΠΕ81 | 56 | 9 | 65 |
ΠΕ82 | 144 | 57 | 201 |
ΠΕ83 | 96 | 41 | 137 |
ΠΕ84 | 35 | 19 | 54 |
ΠΕ85 | 21 | 9 | 30 |
ΠΕ86 | 360 | 282 | 642 |
ΠΕ87.01 | 13 | 7 | 20 |
ΠΕ87.02 | 43 | 24 | 67 |
ΠΕ87.03 | 17 | 5 | 22 |
ΠΕ87.04 | 6 | 2 | 8 |
ΠΕ87.05 | 0 | 1 | 1 |
ΠΕ87.07 | 1 | 0 | 1 |
ΠΕ87.08 | 9 | 2 | 11 |
ΠΕ87.09 | 16 | 5 | 21 |
ΠΕ88.01 | 35 | 10 | 45 |
ΠΕ88.02 | 11 | 6 | 17 |
ΠΕ88.03 | 4 | 1 | 5 |
ΠΕ88.04 | 5 | 2 | 7 |
ΠΕ88.05 | 6 | 2 | 8 |
ΠΕ89.01 | 16 | 4 | 20 |
ΠΕ90 | 7 | 11 | 18 |
ΠΕ91.01 | 6 | 0 | 6 |
ΠΕ91.02 | 11 | 0 | 11 |
ΤΕ01.04 | 2 | 0 | 2 |
ΤΕ01.06 | 2 | 0 | 2 |
ΤΕ01.19 | 13 | 0 | 13 |
ΤΕ01.25 | 1 | 0 | 1 |
ΤΕ01.29 | 1 | 0 | 1 |
ΤΕ02.02 | 2 | 0 | 2 |
ΤΕ02.04 | 1 | 0 | 1 |
ΔΕ01.15 | 1 | 0 | 1 |
ΔΕ01.17 | 7 | 0 | 7 |
ΔΕ02.01 | 9 | 0 | 9 |
ΔΕ02.02 | 9 | 0 | 9 |
ΣΥΝΟΛΟ | 4658 | 2012 | 6644 |
Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Α' Φάση Αναπληρωτών (άγνωστο ακόμα το ποσοστό κάλυψης):
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΣΜΕΑΕ-ΑΠΩ | ΣΜΕΑΕ-ΑΜΩ | Τ.Ε.-ΑΠΩ | Τ.Ε.-ΑΜΩ | ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΠΩ | ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΜΩ |
ΠΕ01.ΕΑΕ | 11 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ02.ΕΑΕ | 173 | 8 | 164 | 10 | 1030 | 20 |
ΠΕ03.ΕΑΕ | 102 | 6 | 197 | 12 | 415 | 35 |
ΠΕ04.01.ΕΑΕ | 28 | 6 | 55 | 7 | 258 | 14 |
ΠΕ04.02.ΕΑΕ | 11 | 1 | 23 | 1 | 89 | 8 |
ΠΕ04.04.ΕΑΕ | 2 | 0 | 19 | 2 | 66 | 3 |
ΠΕ04.05.ΕΑΕ | 1 | 0 | 10 | 0 | 25 | 1 |
ΠΕ06.ΕΑΕ | 17 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ08.ΕΑΕ | 73 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ11.ΕΑΕ | 54 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ78.ΕΑΕ | 28 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ79.01.ΕΑΕ | 39 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ80.ΕΑΕ | 43 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ82.ΕΑΕ | 13 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ83.ΕΑΕ | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ86.ΕΑΕ | 49 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ87.02.ΕΑΕ | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ87.03.ΕΑΕ | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ87.05.ΕΑΕ | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ87.06.ΕΑΕ | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ87.09.ΕΑΕ | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ87.10.ΕΑΕ | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ88.01.ΕΑΕ | 51 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ88.02.ΕΑΕ | 35 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ88.03.ΕΑΕ | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ88.04.ΕΑΕ | 37 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ88.05.ΕΑΕ | 8 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ89.01.ΕΑΕ | 32 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ89.02.ΕΑΕ | 24 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΠΕ91.01.ΕΑΕ | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΤΕ01.13.ΕΑΕ | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΤΕ01.19.ΕΑΕ | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΤΕ02.04.ΕΑΕ | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΤΕ02.06.ΕΑΕ | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΤΕ02.07.ΕΑΕ | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΣΥΝΟΛΟ | 874 | 73 | 469 | 32 | 1883 | 81 |
Τεράστια τα κενά σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία: Φέτος απαιτούνται συνολικά πάνω από 23.000 εκπαιδευτικοί (νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, ειδικότητες)
Το σχολικό έτος 2021/22, για την κάλυψη των αναγκών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (Δημοτικά και Νηπιαγωγεία Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής) πραγματοποιήθηκαν συνολικά 23.371 προσλήψεις (χωρίς τους ΕΕΠ-ΕΒΠ).
Με βάση τους αναλυτικούς πίνακες που παραθέτουμε, παρατηρούμε ότι οι ΠΕ70 (Δάσκαλοι) που προσλήφθηκαν σε Γενική και Ειδική Αγωγή ανέρχονται στους 10.758 και οι ΠΕ60 (Νηπιαγωγοί) στους 4.887.
Να σημειώσουμε ότι στα πλαίσια αυτά (αφαιρώντας τις συνταξιοδοτήσεις και προσθέτοντας τους φετινούς διορισμούς) απαιτούνται το νέο σχολικό έτος 2022/23 πάνω 23.000 προσλήψεις στα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία καθώς φέτος προστίθενται και 3.330 αναπληρωτές για να καλύψουν την επέκταση του ωραρίου του ολοήμερου σχολείου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη