Εικονική πραγματικότητα θα αποδειχθούν τα παχιά λόγια για το Διευρυμένο Ολοήμερο σχολείο
Πώς θα λειτουργήσει το Νέο Ολοήμερο όταν όλα τα προηγούμενα χρόνια το ... συνηθισμένο Ολοήμερο με δύο διδακτικές ώρες λιγότερες από το Διευρυμένο, υπολειτουργούσε, φέρνοντας σε απόγνωση χιλιάδες γονείς;

Την 1η μέρα του Σεπτέμβρη πολλοί γονείς λάβανε ηλεκτρονικά μηνύματα από τα σχολεία των παιδιών τους με τον εύηχο τίτλο «Νέο Ολοήμερο Σχολείο».

Πολλά και ωραία περιγράφονται. Για «εξασφάλιση περισσότερων και καλύτερων εφοδίων», «ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης των παιδιών μας», «εξασφάλιση περισσότερου ποιοτικού χρόνου στο σπίτι» και «υποστήριξης των οικογενειών μας».

Όμως ορισμένα ερωτήματα είναι αμείλικτα:

1.    Πώς ακριβώς θα γίνουν αυτά, όταν δεν προκύπτει κόστος αφού η σχετική υπουργική απόφαση προβλέπει ότι «από την εφαρμογή του διευρυμένου ολοήμερου δεν προκύπτει βάρος στον τακτικό προϋπολογισμό»;

2.  Πώς θα λειτουργήσει το Νέο Ολοήμερο όταν όλα τα προηγούμενα χρόνια το ... συνηθισμένο Ολοήμερο με δύο διδακτικές ώρες λιγότερες από το Διευρυμένο, υπολειτουργούσε, φέρνοντας σε απόγνωση χιλιάδες γονείς;

3.   Πώς θα εξασφαλίζεται η σωστή εκπαιδευτική λειτουργία στο διευρυμένο Ολοήμερο όταν ήδη έχει καταργηθεί η θέση του Εκπαιδευτικού Υπεύθυνου για το Ολοήμερο;

4.    Πώς θα ελέγχεται το περιεχόμενο και η ποιότητα των δραστηριοτήτων των «Σχολικών Μαθητικών Ομίλων»;

5.  Τι ανάγκη έχουν τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου να εκπαιδευτούν στην «παιδική επιχειρηματικότητα» όταν μαθητές της Α’ Γυμνασίου δυσκολεύονται ακόμα και στις τέσσερις βασικές αριθμητικές πράξεις; Ή μήπως η «ρητορική τέχνη» και η «δημιουργική γραφή» θα καλύψουν ως εκ θαύματος τα τεράστια μαθησιακά κενά στη γλώσσα που δημιούργησαν τα δύο και πλέον χρόνια τηλεκπαίδευσης;

6.    Πώς θα λειτουργήσουν τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά με δύο επιπλέον διδακτικές ώρες χωρίς την πρόσληψη του αναγκαίου επιπλέον μόνιμου εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού, χωρίς τη θεσμοθέτηση της θέσης του τραπεζοκόμου & χωρίς να αυξάνεται η χρηματοδότηση των χρεοκοπημένων - από τους υπέρογκους λογαριασμούς- σχολικών επιτροπών για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες σε εκπαιδευτικό υλικό, ρεύμα, θέρμανση, καθαριότητα κλπ;

7.    Πώς θα γυρίζει ένα παιδί στο σπίτι μετά από 9,5 ώρες στο ίδιο θρανίο;

8.    Που θα γίνονται οι αθλητικές δραστηριότητες; Στα γεμάτα «παγίδες» δάπεδα των σχολικών προαυλίων ή στα γυμναστήρια που δεν διαθέτει ούτε το 10% των σχολικών κτιρίων της χώρας;

Τελικά, μήπως η ουσία βρίσκεται σε αυτό που ομολογεί η κυβέρνηση; στην «εναρμόνιση της επαγγελματικής με την οικογενειακή ζωή», δηλαδή παιδοφυλακτήριο μέχρι τις 5:30 μ.μ., ώστε να εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε 10ωρα και 12ωρα και να είμαστε διαθέσιμοι περισσότερες ώρες για τους εργοδότες, χωρίς τη «δικαιολογία» των παιδιών...

Η κυβέρνηση δεν κόπτεται για τις ανάγκες των παιδιών & των οικογενειών μας. Δεν έχει την δική μας αγωνία «τι θα κάνουμε τα παιδιά μας» όταν δουλεύουμε «ήλιο με ήλιο», νόμιμα και απλήρωτα. Αν αυτό ήταν το μέλημά της θα καταργούσε το νόμο Χατζηδάκη και όλους τους αντεργατικούς νόμους που έχουν φέρει αυτή και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, με αποτέλεσμα τα ευέλικτα ωράρια, τη διευθέτηση του εργάσιμου χρόνου, την κατάργηση του 8ωρου και των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, το τσάκισμα των μισθών μας κ.α.

Δεν φροντίζει να μας απαλλάξει από το κόστος των δυσβαστακτων - για όλο και περισσότερες οικογένειες - απογευματινών επί πληρωμή δραστηριοτήτων των παιδιών για αθλητισμό, πολιτισμό, ξένες γλώσσες. Μας «προσφέρει» χαμηλού επιπέδου δραστηριότητες εντός σχολείου για να μπορούμε απερίσπαστοι να δουλεύουμε ακόμα περισσότερες ώρες!

Ως ΔΣ Ομοσπονδίας Γονέων & Κηδεμόνων Περιφέρειας Αττικής διεκδικούμε για τα παιδιά μας:

Ø Να φοιτούν σε σύγχρονα και ασφαλή σχολεία με τις απαραίτητες υποδομές που θα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για εκπαιδευτικές, αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες.

Ø Να ολοκληρώνεται μέσα στο σχολικό περιβάλλον η μελέτη για την επόμενη μέρα με την αρωγή των εκπαιδευτικών που γνωρίζουν τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή για να υπάρχει πραγματικά ποιοτικός ελεύθερος χρόνος των παιδιών με τους γονείς, για παιχνίδι με τους φίλους τους, κ.α.

Ø Να έχουν όλα τα παιδιά ισότιμη, δωρεάν πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες, με αξιοποίηση και των σχολικών χώρων, με προσλήψεις μόνιμου επιστημονικά καταρτισμένου προσωπικού, με ενιαίο πρόγραμμα, με ευθύνη και εποπτεία του κράτους.

Ø Να δίνεται καθολικά σε όλους τους μαθητές, όλων των βαθμίδων δεκατιανό και μεσημεριανό γεύμα, υψηλής διατροφικής αξίας, διαμορφωμένο στις ανάγκες ανάπτυξης της κάθε ηλικίας, σε κατάλληλους χώρους σίτισης με τήρηση όλων των υγειονομικών όρων και το απαραίτητο βοηθητικό προσωπικό.

Όλα αυτά προϋποθέτουν γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την Παιδεία που θα βάζει στο επίκεντρο τις σύγχρονες ανάγκες όλων των παιδιών.

Παράλληλα διεκδικούμε τον απαραίτητο μισθό και ωράριο εργασίας για να καλύπτουμε τις ανάγκες ζωής όλων μας !!!!

                                                           Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Αττικής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες