Γονείς προς ΥΠΑΙΘ: Οχι στην πολιτική αποκλεισμού από το αγαθό της εκπαίδευσης
INTIME NEWS
Γονείς: Οι ελλείψεις έχουν ως διαχρονική αιτία την προσπάθεια μείωσης του κόστους και εντάσσονται στην πολιτική αποκλεισμού από το αγαθό της εκπαίδευσης, στο οποίο οδηγεί ένα μεγάλο μέρος της νεολαίας μας η συνολική εκπαιδευτική πολιτική, ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια

Εκκληση απευθύνουν οι γονείς 7 σχολείων της περιοχής των Πετραλώνων και Κουκακίου προς το Υπουργείο Παιδείας να μην επιτρέψει την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς με τα κενά τις ελλείψεις που τους ταλαιπώρησαν πέρυσι.

«Ιδιαιτέρως μετά από τρία πολύ δύσκολα χρόνια λόγω της πανδημίας που κόστισαν στα παιδιά μας γνωστικά αλλά κυρίως ως προς την ψυχολογία τους και τις κοινωνικές τους δεξιότητες, θεωρούμε ότι θα ήταν καταστροφικό για την ομαλή εξέλιξη τους να ξεκινήσει ακόμα μία σχολική χρονιά με ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, ειδικούς παιδαγωγούς αλλά και ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς», σημειώνουν οι γονείς και τονίζουν ότι υποχρέωση της πολιτικής ηγεσίας είναι να φροντίσει να καλύψει το σύνολο των αναγκών των σχολείων..

Η ανακοίνωση των γονέων

Η νέα σχολική χρονιά να ξεκινήσει χωρίς ελλείψεις!

Με την έναρξη του σχολικού έτους εμείς οι γονείς μαθητών δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της περιοχής των Πετραλώνων και Κουκακίου αισθανόμαστε την ανάγκη να σας ενημερώσουμε άλλη μια φορά για ένα σημαντικό θέμα για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Σε κάθε περίπτωση, αλλά ιδιαιτέρως μετά από τρία πολύ δύσκολα χρόνια λόγω της πανδημίας που κόστισαν στα παιδιά μας γνωστικά αλλά κυρίως ως προς την ψυχολογία τους και τις κοινωνικές τους δεξιότητες, θεωρούμε ότι θα ήταν καταστροφικό για την ομαλή εξέλιξη τους να ξεκινήσει ακόμα μία σχολική χρονιά με ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, ειδικούς παιδαγωγούς αλλά και ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.

Η προηγούμενη σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με ελλείψεις σε πολλά σχολεία. Ενδεικτικά για τα σχολεία της περιοχής μας αναφέρουμε ότι η προηγούμενη χρονιά όπως γνωρίζετε ξεκίνησε με πολλά κενά των οποίων η κάλυψη ήταν σταδιακή, με καθυστέρηση και τελικά σε πολλές περιπτώσεις μερική. Παρόλες τις συνεχείς ενοχλήσεις μας προς τους υπευθύνους, την πίεση και τις κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών και γονιών, καθώς και τις καλές προθέσεις τουλάχιστον στις απαντήσεις τους, των υπεύθυνων, τα κενά δεν καλύφθηκαν επαρκώς.

Συγκεκριμένα οι μεγαλύτερες ελλείψεις παρατηρήθηκαν σε δασκάλες/ους ειδικοτήτων όπως μουσικής ή θεατρικής αγωγής και σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και παράλληλης στήριξης καθώς και ψυχολόγους.

Τα καλλιτεχνικά μαθήματα είναι απαραίτητα για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητριών/ων, όχι μόνο για να εξελίξουν την αισθητική τους ή να αποκτήσουν συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες αλλά για την ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη τους και σύμφωνα με το πλαίσιο σπουδών ¨την γενικότερη καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της προσωπικότητας¨. Επιπλέον η έλλειψη καθηγητριών/ών ειδικοτήτων επηρεάζει το πρόγραμμα του του σχολείου το οποίο δεν είναι δυνατόν να αναπτυχθεί πλήρως.

Η έλλειψη εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και τμημάτων ένταξης καταπατά το αυτονόητο δικαίωμα πλήρους στήριξης των μαθητριών/ών για τις/τους οποίες/ους έχει εγκριθεί και κάνει τις εξαγγελίες για «συμπερίληψη» κενές περιεχομένου. Εκτός του ότι εξουθενώνει τις/τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, που αναγκάζονται να μοιράζονται σε δύο ή και περισσότερα παιδιά και να επιλέγουν μαθήματα και ώρες που θα τα στηρίζουν, δημιουργεί και σύγχυση στα ίδια τα παιδιά που τις/τους έχουν ανάγκη. Θεωρούμε απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων μας και απαιτούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά χωρίς ελλείψεις.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτές οι ελλείψεις έχουν ως διαχρονική αιτία την προσπάθεια μείωσης του κόστους και εντάσσονται στην πολιτική αποκλεισμού από το αγαθό της εκπαίδευσης, στο οποίο οδηγεί ένα μεγάλο μέρος της νεολαίας μας η συνολική εκπαιδευτική πολιτική, ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια.

Αυτό δεν απαλλάσσει τις διευθύνσεις εκπαίδευσης από την ευθύνη τους να ενημερώνουν και κυρίως να απαιτούν με σαφήνεια από το Υπουργείο την κάλυψη όλων των κενών, αλλά και να μεριμνούν για άμεση αναπλήρωση και κάλυψη σε κάθε περίπτωση που υπάρξει έκτακτο κενό για όσο διάστημα αυτό υφίσταται. Πιστεύουμε ότι ρόλος των διευθυντριών/ων εκπαίδευσης δεν είναι μόνο να κατανέμουν ορθά και δίκαια τους ελάχιστους πόρους σε έμψυχο δυναμικό που παρέχει το Υπουργείο, αλλά κυρίως να μεσολαβεί μεταξύ των σχολείων και του Υπουργείου και να απαιτεί όλα όσα είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων ευθύνης τους. Υποχρέωση της πολιτικής ηγεσίας είναι να φροντίσει να καλύψει το σύνολο των αναγκών των σχολείων.

Δε θα πάψουμε να απαιτούμε όσα τα παιδιά μας δικαιούνται και θα έπρεπε να είναι αυτονόητα!

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 47ου Νηπιαγωγείου Δήμου Αθηναίων

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 49ου Νηπιαγωγείου Δήμου Αθηναίων

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 71ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων

Πρωτοβουλία Γονέων 72ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 73ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 76ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 77ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα