Thumbnail
Οι παρεμβάσεις αφορούν στην ψυχοκοινωνική και γνωστική υποστήριξη των μαθητών, στη δημιουργία δικτύων υποστήριξης καθώς και σε συμπληρωματικές δράσεις

Δημοσιεύθηκε σήμερα ο οδηγός υλοποίησης και εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με Κωδικό ΟΠΣ 5010706, σχολικό έτος 2022-2023, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στους Άξονες Προτεραιότητας 7, 8 και 9, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.

Ο οδηγός, μεταξύ άλλων, αναφέρεται στις επικείμενες προσλήψεις Ψυχολόγων αλλά και την Ενισχυτική διδασκαλία.

Αντικείμενο της Πράξης αποτελεί μια δέσμη παρεμβάσεων στην Α΄ τάξη Λυκείου των ΕΠΑΛ, αρχικά σε 9 πιλοτικά σχολεία το σχολικό έτος 2017-2018 (πιλοτική φάση), και στη συνέχεια, στη φάση διεύρυνσης, σε 400 περίπου σχολικές μονάδες από το σχολικό έτος 2018-2019 και για τέσσερα (4) σχολικά έτη (φάση επέκτασης) και στη συνέχεια προσθήκη της σχολικής χρονιάς 2022 - 2023 σε 436 σχολικές μονάδες.

Οι παρεμβάσεις αφορούν στην ψυχοκοινωνική και γνωστική υποστήριξη των μαθητών, στη δημιουργία δικτύων υποστήριξης καθώς και σε συμπληρωματικές δράσεις. Ειδικότερα οι παρεμβάσεις που αφορούν σε υποστήριξη των σχολικών μονάδων με ψυχολόγους εφαρμόζεται από τη φάση της πιλοτικής εφαρμογής για το σύνολο των σχολείων της φάσης επέκτασης καθώς και την σχολική χρονιά 2022 - 2023.

Στο πλαίσιο της Πράξης, θα υλοποιηθούν οι ακόλουθες δράσεις από την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας ΥΠΠΕΘ:

Δράση 1: Υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών: Θα δημιουργηθούν Δίκτυα σχολείων κατά προτεραιότητα με τη συμμετοχή των πιλοτικών σχολείων αρχικά και δευτερευόντως με τις υπόλοιπες σχολικές μονάδες που θα εμπλακούν στο πρόγραμμα, ενώ θα αναπτυχθεί δίκτυο εθελοντισμού των εκπαιδευτικών. Η δικτύωση θα αφορά επίσης στη Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων, στη συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών της Α΄ τάξης με στόχο εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης και αξιολόγησης της γνώσης. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί προμήθεια εξοπλισμού απαραίτητου για την από απόσταση επικοινωνία, ανταλλαγή γνώσης και εμπειριών των μαθητών και εκπαιδευτικών κλπ.

Δράση 2: Δίκτυο ψυχολόγων: Η δράση αφορά στη στελέχωση των ΕΠΑΛ με ψυχολόγους για την υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ θα επιχειρηθεί και δικτύωση και με άλλες ψυχοκοινωνικές δομές.

Δράση 3: Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία: Στο πλαίσιο της δράσης θα ενισχυθούν οι μαθητές στο γραμματισμό και αριθμητισμό, κυρίως στην Α΄ τάξη Λυκείου και δευτερευόντως στις άλλες τάξεις. Σε αυτό το πλαίσιο θα στελεχωθούν τα ΕΠΑΛ με εκπαιδευτικούς.

Δράση 4: Επιστημονική υποστήριξη παρεμβάσεων Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Θα υπάρξει οριζόντια επιστημονική υποστήριξη του συνόλου των παρεμβάσεων «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ». Ειδικότερα, για την πιλοτική εφαρμογή θα υπάρξει εποπτεία για την εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού και θα δοθούν κατευθύνσεις για την επιλογή καλών πρακτικών.

Δράση 5: Διάχυση Παρεμβάσεων: Στο πλαίσιο της δράσης θα επιχειρηθεί διάχυση των επιμέρους δράσεων με ημερίδες, έντυπο υλικό, καταχωρήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακές καμπάνιες για το σύνολο των παρεμβάσεων και την σχολική χρονιά 2022 - 2023.

Δράση 6: Αξιολόγηση Παρεμβάσεων: Όλες οι παρεμβάσεις και οι επιμέρους δράσεις θα αξιολογηθούν για την επίτευξη των στόχων τους και την σχολική χρονιά 2022 - 2023

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
KOZANI
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
Από την Κοζάνη και συγκεκριμένα το διοικητήριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ, ξεκίνησε τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία ο Υπουργός Παιδείας...
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»