Διάλογος μ' έναν γονιό
Αλληλεγγύη στους απεργούς στη Μαλαματίνα σήμερα, στους αγωνιστές ενάντια στους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, στους φοιτητές...

-Καλημέρα, Βασίλη.

-Καλημέρα, δάσκαλε. Καλή χρονιά!

-Επίσης και στα παιδιά, Βασίλη.

-Τι γίνεται; Πώς ξεκινήσαμε;

-Η μόνη ορατή βελτίωση είναι ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί στα σχολεία.

-Αλλά όχι όλοι. Ο γιος μου κάνει 5ωρα.

-Λείπουν 10.000 περίπου. Χάνονται αρκετές ώρες μαθήματος. Αλλά αυτό δεν ενοχλεί το υπουργείο...αν γινόταν καμιά κατάληψη, τότε θα θυμούνταν τις ώρες που χάνονται…

-Άστα, δάσκαλε. Το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι.

-Εμένα άλλο με προβληματίζει, Βασίλη. Τα παιδιά δεν έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Είμαι σε Γυμνάσιο, όπως ξέρεις...

-Και πώς το εξηγείς αυτό, δάσκαλε;

-Ο κορονοϊός και η κλεισούρα, που επιβλήθηκε τα χαντάκωσαν τα παιδιά. Φοβούνται, ντρέπονται, αποφεύγουν να συμμετάσχουν στο μάθημα.

-Κι οι "από πάνω" τι κάνουν;

-Αυτοί στον κόσμο τους. Προσπαθούν λέει να βάλουν συντονιστές για να ελέγχουν την ύλη...

-Ποια ύλη, ρε δάσκαλε;

-Των μαθημάτων. Αν προχωράει...

-Αυτό είναι το πρόβλημα;

-Όχι, βέβαια. Αντί να μειώσουν την ύλη, μήπως καλυφθούν τα κενά δύο χρόνων και πάρουν θάρρος τα παιδιά, αυτοί επιμένουν χωρίς βέβαια να δίνουν δραχμή για μια καλύτερη παιδεία !

-Δηλαδή τα παιδιά κοιμόνται;

-Στο Γυμνάσιο ναι. Στα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ κινούνται, αλλά συνήθως εκτονώνονται...κι έτσι τα φαινόμενα βίας αυξάνονται.

-Κι εμείς οι γονείς, τι να κάνουμε;

-Να τους δίνετε σημασία στο σπίτι. Να τα προτρέπετε να λένε τη γνώμη τους, μήπως αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους.

-Καλό αυτό...

-Δε φτάνει, Βασίλη μου, απλά να παίρνουμε στα παιδιά ό,τι μας ζητήσουν. Πολίτες θέλουμε να γίνουν, όχι άβουλοι καταναλωτές.

-Σωστά όλ' αυτά, αλλά πού να προλάβουμε; Δουλεύω όλη μέρα, δάσκαλε.

-Ε;

-Πώς θα τα βγάλουμε πέρα, δάσκαλε; Πήγες στο σούπερ μάρκετ τελευταία;

-Πήγα, πήγα. Τι ακρίβεια είν' αυτή;

-Αισχροκέρδεια το λένε...και μη μου πεις ότι για όλα φταίει ο πόλεμος…

-Και πώς θα τα βγάλουμε πέρα, Βασίλη;

-Πάντως όχι με τα φραγκοδίφραγκα, που μας τάζουνε τα πλουσιόπαιδα, που κυβερνάνε χωρίς να τους έχει λείψει ποτέ τίποτα.

-Εγώ λέω να σταματήσει αμέσως ο πόλεμος.

-Συμφωνώ.

-Και ταυτόχρονα ν' αγωνιστούμε για μια καλύτερη κοινωνία.

-Ωραίες ιδέες. Βλέπεις τίποτα στον ορίζοντα;

-Βλέπω τις γυναίκες στο Ιράν , βλέπω τους φοιτητές στην Ελλάδα...να είναι στους δρόμους

-Κι εγώ μαζί τους είμαι. Και ξέρεις γιατί είμαι μαζί με τους φοιτητές;

-Γιατί;

-Γιατί, για να τους αντιμετωπίζουν με τόση βία, αυτό σημαίνει ότι η νεολαία αντιστέκεται στα σχέδιά τους. Αλλιώς θα έκαναν διάλογο.

-Τι διάλογο να κάνουν, ρε Βασίλη; Μπορούν να πείσουν κανέναν για τη σταδιακή ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων;

-Πάντως τάξη δε σημαίνει βία!

-Βρε, δε διαφωνώ. Γι' αυτό πήγα και στην πορεία το Σάββατο. Δε μας χρειάζεται περισσότερη αστυνομία. Στήριξη στη δημόσια παιδεία, υγεία και κοινωνική προστασία χρειάζεται. Άκου να σβήνουν τις φωτιές τα ΜΑΤ!

-Ειρηνική η πορεία, ε; Δεν έκαναν τίποτα επεισόδια οι μπαχαλάκηδες;

-Βλέπεις πολλή τηλεόραση, Βασίλη. Κλείσ΄ την!

-Γιατί; Τι έγινε;

-Πού να το μάθεις; Πλάκωσαν τα παιδιά στο ξύλο, αφού πρώτα τα ψέκασαν με χημικά "κατά πρόσωπο".

-Κι εγώ γιατί δεν το έμαθα;

-Άμα έσπαγε κανά τζάμι, θα ήταν πρώτη είδηση. Κατάλαβες ποιοι ανεβάζουν τις τιμές, Βασίλη;

-Ποιοι;

-Αυτοί που θέλουν τα παιδιά μας κοιμισμένα και βουβά. Και που, αν τολμήσουν και φέρουν αντίρρηση, τα αντιμετωπίζουν σαν κατσαρίδες ή σαν τις γυναίκες στο Ιράν…

-Τι είναι αυτά που μου λες, δάσκαλε;

-Την αλήθεια σου λέω...ήμουν εκεί!

-Και τι πρέπει να κάνουμε;

-Να υποστηρίξετε τα παιδιά σας σήμερα, για να σας υποστηρίξουν αυτά αύριο.

-Πώς δηλαδή;

-Ποιος θα αντιδράσει για τη φτώχεια, την ανεργία και τις ιδιωτικοποιήσεις, Βασίλη;

-Ποιος;

-Όλοι μαζί πρέπει. Και οι φοιτητές. Αλλά αφού πρώτα έχουν πειστεί ότι τους νοιάζεται κι η κοινωνία. Γιατί δεν είναι όλοι επαναστάτες, για να δουν από τώρα το μέλλον που τους επιφυλάσσει το σύστημα…

-Α, μάλιστα…

-Αλληλεγγύη, Βασίλη. Αλληλεγγύη στους απεργούς στη Μαλαματίνα σήμερα, στους αγωνιστές ενάντια στους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, στους φοιτητές...

-Καλά όλ' αυτά...συμφωνώ!

-Και πρώτα απ' όλα, δείτε ως σύλλογος γονέων τα προβλήματα του σχολείου και αγωνιστείτε γι' αυτά

-Α, ναι. Κάτι είπαν ότι δε θα έχουν πετρέλαιο το χειμώνα…

-Αυτοί θα έχουν. Τα σχολεία και τα σπίτια μας όμως...

-Όχι άλλη τηλεκπαίδευση, δάσκαλε!

-Παλέψτε, Βασίλη!

-Μαζί με τους εκπαιδευτικούς...

-Οπωσδήποτε. Αλλά και με πολλούς άλλους...

-Σε χαιρετώ, δάσκαλε.

- Γεια σου, Βασίλη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Εκπαιδευτικοί για Ωνάσεια σχολεία: Είναι το τέλος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας;
Καταγγελία για τα Ωνάσεια σχολεία - Αποδόμηση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί για Ωνάσεια σχολεία: Είναι το τέλος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας;
synek21.jpg
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
Θ.Κατσωνόπουλος - ΣΥΝΕΚ: Τα συνδικάτα καλούνται να αποτελέσουν το ισχυρό ανάχωμα στις αντιλαϊκές και αυταρχικές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα