μαθητες καλλιτεχνικα μεταφορά
Τίθεται θέμα ασφάλειας, κυρίως για την σωματική ακεραιότητα των ίδιων των μαθητών, όσο και για φθορές που μπορούν να προκληθούν στα αντικείμενα που μεταφέρουν

Την κατάργηση των χιλιομετρικών περιορισμών στις μετακινήσεις μαθητών των Καλλιτεχνικών σχολείων ζητά με επιστολή της προς την κ.Κεραμέως και όλους τους συναρμόδιους υπουργούς,  η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.

Οι γονείς τονίζουν ότι με τους σημερινους περιορισμούς ( 3.000 και 5.000 μέτρων για Γυμνάσια και Λύκεια αντίστοιχα) οι μαθητές, οι οποίοι συνηθως  μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα όπως καβαλέτα, τελάρα, σκηνικά, πινέλα, είδη ένδυσης και υπόδησης κλπ, μαζί με τις σχολικές τους τσάντες με βιβλία και τετράδια για τα μαθήματα γενικής παιδείας ταλαιπωρούνται καθώς ο όγκος των αντικειμένων δεν μπορεί να μεταφερθεί ούτε πεζή, ούτε όμως και με τα ΜΜΜ

Η επιστολή των γονέων

Το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων, σχετικά με τις μετακινήσεις των Καλλιτεχνικών σχολείων, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ και απαιτεί την κατάργηση των χιλιομετρικών περιορισμών των 3.000 και 5.000 μέτρων για Γυμνάσια και Λύκεια αντίστοιχα για τους εξής λόγους:

1. Είναι προφανές ότι οι αποστάσεις (6.000 και 10.000 μέτρων καθημερινά) δεν μπορούν να διανύονται πεζή από τους μαθητές. Για πολλούς από αυτούς η πρόσβασή τους στα σχολεία μπορεί να επιτευχθεί μόνο με περισσότερα του ενός ΜΜΜ. Λαμβάνοντας υπόψη τον απαιτούμενο χρόνο για την προσέλευση και επιστροφή των μαθητών σε συνδυασμό με τις αυξημένες υποχρεώσεις του ωρολογίου προγράμματος καθίσταται προβληματική η επιμελής παρακολούθηση των μαθημάτων.

2. Οι μαθητές μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα: καβαλέτα, τελάρα, σκηνικά, πινέλα, είδη ένδυσης και υπόδησης κλπ, μαζί με τις σχολικές τους τσάντες με βιβλία και τετράδια για τα μαθήματα γενικής παιδείας. Είναι αυτονόητο ότι ο όγκος αυτών των αντικειμένων δεν μπορεί να μεταφερθεί ούτε πεζή, ούτε όμως και με τα ΜΜΜ.

3. Τίθεται θέμα ασφάλειας, κυρίως για την σωματική ακεραιότητα των ίδιων των μαθητών, όσο και για φθορές που μπορούν να προκληθούν στα αντικείμενα που μεταφέρουν.

Για τους παραπάνω λόγους:

1. Απαιτούμε την κατάργηση των χιλιομετρικών περιορισμών των 3.000 και 5.000 μέτρων για Γυμνάσια και Λύκεια αντίστοιχα των Καλλιτεχνικών Σχολείων

2. Αιτούμαστε την παρουσία συνοδού στα σχολικά λεωφορεία και την δημιουργία δημοσίου φορέα, που θα εξασφαλίζει τα παραπάνω.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κακοκαιρία
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
«Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια» – Η πρόγνωση του Γιώργου Τσατραφύλλια για την επόμενη εβδομάδα
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
Κατατίθεται η διάταξη για νέες οργανικές θέσεις στη Βουλή τη Δευτέρα 01.07.2024 σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας;
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
mitsotakis
Μητσοτάκης: «Οι μαθητές της Α’ Λυκείου θα αποκτούν χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τα βασικά οικονομικά μεγέθη»
Αναλυτικά όσα είπε ο Κ. Μητσοτάκης για την Παιδεία στην Κυριακάτικη ανασκόπηση
Μητσοτάκης: «Οι μαθητές της Α’ Λυκείου θα αποκτούν χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τα βασικά οικονομικά μεγέθη»