Για αντιδημοκρατική εκτροπή καταγγέλλει το διευθυντή του 11 Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου ο Σύλλογος ΠΕ Κερατσινίου - Περάματος με αφορμή τη στάση του στην αξιολόγηση.
Συγκεκριμένα ο Σύλλογος ΠΕ σημειώνει ότι "ο διευθυντής του 11ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου σκοπεύει, όπως ο ίδιος δηλώνει ευθαρσώς, παρόλο που στην ειδική συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων λήφθηκε-κατά πλειοψηφία-η απόφαση να αναρτηθούν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ, να προχωρήσει παράλληλα και στην ανάρτηση δικών του σχεδίων δράσης. Δήλωσε μάλιστα ότι θα σχηματίσει ομάδες εργασίας αναθέτοντας καθήκοντα στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Πρόκειται για σαφή αντιδημοκρατική εκτροπή. Οι αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων είναι δεσμευτικές για όλους και υλοποιούνται με ευθύνη του διευθυντή.
Οι ίδιες οι κείμενες διατάξεις για την αξιολόγηση (Ν.4692/2020 και 4823/2021, η Υ.Α. 108906/10-09-2021) ρητά αναφέρουν ότι η γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών της σχολικής μονάδας του προηγούμενου έτους που αποτελεί τη βάση της έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης και ο συλλογικός προγραμματισμός είναι έργο του Συλλόγου Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας. Επομένως, οι διευθυντές καμιά αρμοδιότητα δεν έχουν για τον έλεγχο του περιεχομένου των κειμένων που ανεβαίνουν στις πλατφόρμες του ΙΕΠ παρά μόνο ότι υποχρεούνται να διασφαλίσουν ότι ανεβαίνουν τα κείμενα (και μόνο αυτά) που αποφασίζουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων, του οποίου αποτελούν αναπόσπαστα μέλη και εκεί εξαντλείται η αποκλειστική τους αρμοδιότητα".
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Κερατσινίου - Περάματος "Νίκος Πλουμπίδης"
Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ!
Οι εκπαιδευτικοί δίνουν, τα τελευταία δύο χρόνια ,τη μάχη της υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου. Αγωνίζονται να μην περάσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσω της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.
Απέναντί τους έχουν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας αλλά και ολόκληρο τον κρατικό μηχανισμό. Η υπουργός παιδείας, ο γενικός γραμματέας, ο διοικητικός μηχανισμός του υπουργείου έχουν επιλέξει από πέρυσι το δρόμο του αυταρχισμού και των δικαστηρίων σαν απάντηση στο δίκαιο αγώνα που δίνουν οι εκπαιδευτικοί.
Στον χώρο των σχολείων οι εκπαιδευτικοί αντιστέκονται και συνεχίζουν να δίνουν ενωμένοι αυτήν τη μάχη: συμμετέχουν με τεράστια μαζικότητα στην απεργία-αποχή της ΔΟΕ και στη συνέχεια της ΑΔΕΔΥ από ορισμό μεντόρων και ενδοσχολικών συντονιστών και αποφασίζουν στους συλλόγους διδασκόντων ομόφωνα ή με συντριπτικές πλειοψηφίες να καταθέσουν τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ στις πλατφόρμες του ΙΕΠ στο ζήτημα της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας ως μια ακόμη πράξη αντίστασης.
Στα σχολεία του συλλόγου μας, το σύνολο σχεδόν των διευθυντών στέκονται από την πλευρά των εκπαιδευτικών και όχι του υπουργείου. Με δημοκρατική ευθύνη ακούν τους συλλόγους διδασκόντων και σέβονται τις αποφάσεις τους.
Αντίθετα, ο διευθυντής του 11ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου σκοπεύει, όπως ο ίδιος δηλώνει ευθαρσώς, παρόλο που στην ειδική συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων λήφθηκε-κατά πλειοψηφία-η απόφαση να αναρτηθούν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ, να προχωρήσει παράλληλα και στην ανάρτηση δικών του σχεδίων δράσης. Δήλωσε μάλιστα ότι θα σχηματίσει ομάδες εργασίας αναθέτοντας καθήκοντα στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Πρόκειται για σαφή αντιδημοκρατική εκτροπή. Οι αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων είναι δεσμευτικές για όλους και υλοποιούνται με ευθύνη του διευθυντή.
Οι ίδιες οι κείμενες διατάξεις για την αξιολόγηση (Ν.4692/2020 και 4823/2021, η Υ.Α. 108906/10-09-2021) ρητά αναφέρουν ότι η γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών της σχολικής μονάδας του προηγούμενου έτους που αποτελεί τη βάση της έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης και ο συλλογικός προγραμματισμός είναι έργο του Συλλόγου Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας. Επομένως, οι διευθυντές καμιά αρμοδιότητα δεν έχουν για τον έλεγχο του περιεχομένου των κειμένων που ανεβαίνουν στις πλατφόρμες του ΙΕΠ παρά μόνο ότι υποχρεούνται να διασφαλίσουν ότι ανεβαίνουν τα κείμενα (και μόνο αυτά) που αποφασίζουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων, του οποίου αποτελούν αναπόσπαστα μέλη και εκεί εξαντλείται η αποκλειστική τους αρμοδιότητα.
Καλούμε τον εν λόγω διευθυντή να σεβαστεί τους συναδέλφους και να αναρτήσει την απόφασή τους και μόνο αυτή, στις πλατφόρμες του ΙΕΠ.
Καλούμε τα στελέχη της εκπαίδευσης να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να υπερασπιστούν μαζί με τους εκπαιδευτικούς το δημόσιο σχολείο.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά πως θα λάβουμε όλα τα μέτρα για να μην επιτρέψουμε να γίνουν αποδεκτές τέτοιες πρακτικές!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη