κεραμεως
Απεργίες εκπαιδευτικών: Η λαμπρή πολιτική σκέψη της υπουργού Παιδείας που «σέβεται απόλυτα το δικαίωμα στην απεργία», ενώ είχε κατηγορήσει τη ΔΟΕ για «νόθευση του δημοκρατικού πολιτεύματος»

Η τρικυμία εν κρανίω της κ.Κεραμέως, φάνηκε ξεκάθαρα χτες στην απάντηση που έδωσε στους δημοσιογράφους Ν.Χατζηνικολάου και Αντ.Δελατόλα κατά τη διάρκεια συνέντευξής της στον Real.fm για το ζήτημα των συνεχών προφυγών της στα δικαστήρια, εναντίον των αποφάσεων των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών για απεργίες.

Η κ.Κεραμέως, ούτε λίγο ούτε πολύ, εξομοίωσε τις απεργίες που προκήρυξαν τα σωματεία με το ...αίτημα να εμβολιαστούν οι εκπαιδευτικοί κατά προτεραιότητα κατά του κορονοϊού (!), λέγοντας «να ένα αίτημα στο οποίο ήμουν σύμφωνη και το προχωρήσαμε μαζί»

Πώς να «σέβεσαι το δικαίωμα στην απεργία» όταν ...δεν γίνεται απεργία

Δηλαδή κατά την κ.Κεραμέως, η οποία δήλωσε το κωμικοτραγικό «σέβομαι απολύτως το δικαίωμα στην απεργία», η απεργία είναι θεμιτή μόνο όταν...δεν πρόκειται για απεργία και εφόσον η ίδια συμφωνεί με τα αιτήματα. Τότε ναι, μπορεί να απεργήσει κανείς -κι ας μην απεργεί.

Οταν όμως μια απεργία γίνεται εναντίον ψηφισμένου νόμου του κράτους, τότε κατά την κ.Κεραμέως δεν έχουμε κράτος δικαίου αν δεν την παμε στα δικαστήρια, λες και δεν έχει ακούσει ποτέ της για απεργίες που πετυχαν να ανατρέψουν ψηφισμένους νόμους του κράτους και σα να μην είχε ακούσει ποτέ για προκατόχους της οι ψηφισμένοι νόμοι των οποίων ανατράπηκαν στη διάρκεια ή μετά από σκληρές απεργίες-αποχές μαθητών και εκπαιδευτικών. 

Τι να πει κανείς για την κ.Κεραμέως. Πρόκειται για την ίδια υπουργό που έγραψε στην αγωγή της κατά της ΔΟΕ ότι με την απεργία της διαπράττει ...«νόθευση του δημοκρατικού πολιτεύματος, αφού η άσκηση της πολιτικής εξουσίας, φορέας της οποίας είναι το σύνολο του λαού και όχι τα συνδικάτα εργαζομένων και εργοδοτών, έχει ανατεθεί στα κρατικά όργανα»...  Θαυμάστε πολιτική σκέψη:

Το απόσπασμα για την προσφυγή στα δικαστήρια

Ερώτηση: Εχω αρκετά μηνύματα από εκπαιδευτικούς που ρωτούν γιατί αντιμετωπίζετε τις απεργίες στα  δικαστήρια.

Κεραμέως:  Σέβομαι απόλυτα το δικαίωμα στην απεργία. Απόλυτα. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο για το πως μπορεί κανείς να διεκδικήσει. Να διεκδικήσει απολαβές, ωράρια, κοκ. Αλλο αυτό, κι άλλο αξιώνω τη μη εφαρμογή του νόμου. Διότι θυμίζω ότι σε σειρά νομοθετημάτων που έχουν ψηφιστεί, όπως είναι η αξιολόγηση, όπως είναι τώρα οι μέντορες και συντονιστές στα σχολεία, εκεί οι συνδικαλιστικές ηγεσίες επέλεξαν να προκηρύξουν απεργία-αποχή χωρίς τέλος, αξιώνοντας τη μη εφαρμογή ενός νόμου. Να σας πω πως το νοιώθω. Εαν ως  πολιτεία δεχόμασταν οτι οποιοσδήποτε μπορεί απλά να μην εφαρμόζει εναν νόμο, τότε δεν είμαστε κράτος δικαίου.

-Δεν μπορεί κανείς να αντιδρά και να διεκδικεί;

-Φυσικά μπορεί να διεκδικεί!

-Μπορεί κανεις να απαριθμήσει σειρά απο νομοθετήματα που δεν ;eχουν ανταπόκριση στην πράξη και πρέπει να αλλ;aξουν. Δε μπορεί να αντιδρά κανείς;

-Βεβαίως! Μπορεί να αντιδρά και να αξιώνει αλλαγές ή να αξιώνει κατι άλλο, αλλά δε μπορεί να λέει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται, διότι τότε ακυρώνουμε το κοινοβούλιο, το κράτος δικαίου. Ξαναλέω, ας διεκδικήσουν. Εχουν πολλές φορές οι εκπαιδευτικοί διεκδικήσει με δίκαιο τρόπο και εντός θεσμικού πλαισίου αιτήματα. Να σας πω ενα παράδειγμα; Οταν ξεκίνησε  ο κορονοϊός, οι συνδικαλιστικές ηγεσίες και διεκδίκησαν οι εκπαιδευτικοί να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα. Ενα αίτημα που κατα τη γνώμη μου ήταν δίκαιο και το υπερασπίστηκα και το πετύχαμε όλοι μαζί από κοινού και έτσι πάνω από 25.000 εκπαιδευτικοί εμβολιάστηκαν στην αρχή της πανδημίας, στη βάση των αδιάθετων δόσεων. Να μια διεκδίκηση. Αλλο αυτό κι άλλο απλά να έρχομαι και να λέω «εμένα δε μου αρέσει η αξιολόγηση και  δε θα εφαρμοστεί ποτέ η αξιολόγηση». Ξαναλέω, εάν δεχόμαστε ως κοινωνία και πολιτεία ότι μπορεί οποιοσδήποτε απλά να μην εφαρμόζει έναν νόμο, τελεία και παύλα, τότε δεν είμαστε κράτος δικαίου.

Aκούστε όλη τη συνέντευξη της κ.Κεραμέως στον Real.Fm

(οι αναφορές στις απεργίες από το 7:05')

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες