καθηγητές τηλεκπαίδευση τάξη
«Ομολογία της βαρύτατης ήττας της Κεραμέως οι παρατάσεις» - Τι καταγγέλλουν οι Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε.

«Πανικός έχει καταλάβει τα επιτελεία και του ΥΠΑΙΘ και των κυβερνητικών παρατάξεων για την τεράστια αποχή» στις εκλογές των αιρετών που διεξάγονται ηλεκτρονικά, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων Π.Ε. Ειρήνη Ασβεστά, Ντίνα Ρέππα, Φώτη Σουρτζή και Πέτρο Φύτρο.

Οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων Π.Ε. κάνουν λόγο για «αυθαίρετες παρατάσεις από μία έως τρεις ώρες».

«Αλήθεια γιατί χρειάζεται παράταση; Δεν πρόλαβαν να ψηφίσουν οι συνάδελφοι ή βλέπουν συνωστισμό έξω από την ηλεκτρονική κάλπη; Ποιος είναι αυτός που θα ψηφίσει αφού δεν είναι πουθενά γνωστό ότι η κάλπη θα είναι ανοιχτή μετά της 5μμ;» διερωτούνται οι εκπαιδευτικοί.

Στη συνέχεια, καταλήγουν στο συμπέρασμα πως «το Υπουργείο Παιδείας μαζί με τους εκπροσώπους των ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ-ΠΕΚ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ – ΣΥΝΕΚ υλοποιούν σχέδιο εκλογών όχι μόνο νοθείας όπως λέγαμε αλλά και βίας».

Τέλος, ζητούν να σταματήσουν τώρα οι εκβιασμοί εκπαιδευτικών να πάρουν μέρος στις εκλογές.

Η δήλωση εκπροσώπων των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων

Αναλυτικά, η δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ σε ΔΣ ΔΟΕ/ΟΛΜΕ Ασβεστά Ειρήνης, Ρέππα Ντίνας, Σουρτζή Φώτη, Φύτρο Πέτρου:

Παρατάσεις των εκλογών παρωδία, ομολογία της βαρύτατης ήττας του ΥΠΑΙΘ και της Κεραμέως!

Πανικός έχει καταλάβει τα επιτελεία και του ΥΠΑΙΘ και των κυβερνητικών παρατάξεων για την τεράστια αποχή. Αδυνατώντας να αντιμετωπίσουν την τεράστια αποτυχία τους, κινητοποιούν μηχανισμούς για να αλλάξουν το αποτέλεσμα.

Σε πολλές περιοχές της χώρας  ΔΕΝ έχουν κλείσει τις κάλπες και δίνουν αυθαίρετες παρατάσεις από μία έως τρεις ώρες!!!  

Αλήθεια γιατί χρειάζεται παράταση; Δεν πρόλαβαν να ψηφίσουν οι συνάδελφοι ή βλέπουν συνωστισμό έξω από την ηλεκτρονική κάλπη;

Ποιος είναι αυτός που θα ψηφίσει αφού δεν είναι πουθενά γνωστό ότι η κάλπη θα είναι ανοιχτή μετά της 5μμ; Θα το μάθει από τους μηχανισμούς πιέσεων που έχουν κινητοποιηθεί. Πώς αλλιώς ;

ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ;

Τελικά επιβεβαιώνονται τα χειρότερα σενάρια όσων καταγγέλλαμε ότι το Υπουργείο Παιδείας μαζί με τους εκπροσώπους των ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ-ΠΕΚ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ – ΣΥΝΕΚ υλοποιούν σχέδιο εκλογών όχι μόνο νοθείας όπως λέγαμε αλλά και βίας.

Να σταματήσουν τώρα οι εκβιασμοί συναδέλφων να πάρουν μέρος στις εκλογές.

Οι εκπαιδευτικοί μίλησαν και γύρισαν την πλάτη στα σχέδιά σας.

Στην Αττική η αποχή ξεπέρασε το 86%! Παταγώδη αποτυχία του ΥΠΑΙΘ και της Κεραμέως, των δυνάμεων της συναίνεσης, της παράδοσης και του συμβιβασμού!

Νίκησαν τα σωματεία μας, οι συλλογικές μας διαδικασίες, η δημοκρατία του κινήματος μας, οι αγώνες και οι ελπίδες μας!

Με αισιοδοξία και δύναμη ΟΛΕΣ/ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ στις 9 Νοέμβρη και στα απεργιακά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες