Η απάντηση γονέων και μαθητών που αιτήθηκαν τις μετεγγραφές στο 5ο ΓΕΛ Καλαμαριάς και στο άρθρο «Ποιος δυναμιτίζει το κλίμα σε Λύκεια της Καλαμαριάς;»,
Ο Σύλλογος διδασκόντων του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς εξέδωσε ομόφωνο ψήφισμα αγανακτισμένος για την άδικη και συκοφαντική επίθεση σε βάρος του σχολείου με στόχο την απαξίωση και τον διασυρμό του. Αναρωτιόμαστε, οι συγκεκριμένοι καθηγητές έχουν αντιληφθεί την απαξίωση, τον εμπαιγμό, την ανελέητη επίθεση που έχουν δεχθεί γονείς και μαθητές που διαμαρτύρονται; Είμαστε αλήθεια παρανοϊκοί και αποφασίσαμε να εξεγερθούμε σε βάρος της ποιότητας της μόρφωσης, της ασφάλειας και της υγείας των παιδιών μας όπως διατείνονται οι αξιότιμοι καθηγητές του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς; Επειδή λοιπόν μάλλον δεν έχει γίνει αντιληπτό, ή υπάρχει κάποια παρανόηση των όσων συμβαίνουν, ας ξετυλίξουμε το κουβάρι του χρονικού ενός προμελετημένου εγκλήματος.
Το 3ο ΓΕΛ Καλαμαριάς, το οποίο και είναι το εγγύτερο στις κατοικίες των μαθητών της Επέκτασης Καλαμαριάς Νέας Κρήνης και Φοίνικα, σύμφωνα με τα σχέδια των Τεχνικών Υπηρεσιών, σύμφωνα με την δήλωση των καθηγητών, σύμφωνα με τα όσα διαπίστωσε κατά την αυτοψία του ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, ΔΙΑΘΕΤΕΙ 21 ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. 17 αίθουσες γενικής παιδείας και 4 αίθουσες κατευθύνσεων. Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για το καλό της εκπαιδευτικής
διαδικασίας(!!!!) αποφάσισε να δηλωθούν στην πλατφόρμα του my school 16 συνολικά αίθουσες διδασκαλίας και να μειώσει κατά τον τρόπο αυτό το μαθητικό δυναμικό που μπορεί να δεχθεί το σχολείο.
Αψηφώντας τον νόμο που ορίζει ως μέγιστη διανυόμενη απόσταση από την κατοικία τους προς το σχολείο για μαθητές Λυκείου τα 1.500 μέτρα (Υ.Α. 37237/ΣΤ1/2007 ΦΕΚ 635/Β/27-4-2007), κατένειμε παιδιά στο 5ο ΓΕΛ Καλαμαριάς.
Το 5o ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, βάσει των σχεδίων των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Καλαμαριάς, διαθέτει 8 αίθουσες διδασκαλίας και η Δ.Δ.Ε. αποφάσισε να δει 12 αίθουσες και να δημιουργήσει 11 τμήματα γενικής παιδείας. Για να χωρέσουν τα 11 τμήματα σε 8 αίθουσες, το 5ο ΓΕΛ Καλαμαριάς, δανείζεται από το 4ο ΓΕΛ Καλαμαριάς με το οποίο συστεγάζεται, μία αίθουσα προβολών και δύο αίθουσες υπολογιστών.
Καταρχάς, οι προαναφερόμενες αίθουσες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και χρησιμοποιούνται εκ παραδρομής ως τέτοιες και κατά δεύτερον για να γίνεται η χρήση αυτών των αιθουσών θα έπρεπε πριν την έναρξη κάθε σχολικής χρονιάς ο Δήμαρχος Καλαμαριάς με έγγραφό του να ορίζει τις κοινές και αποκλειστικές χρήσεις των συστεγαζόμενων σχολείων. Τα τελευταία πέντε χρόνια ουδέποτε αυτό έγινε.
Επομένως, το 5ο ΓΕΛ Καλαμαριάς ΠΑΡΑΤΥΠΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ. Η πρόταση των μετεγγραφών λοιπόν, προέκυψε ως λύση συμβιβασμού για τους μαθητές και απαντάμε στα όσα δηλώνετε για την απόρριψή τους:
Οι μαθητές εγγράφηκαν στο 5ο ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, γιατί η ΔΔΕ δήλωσε παράτυπα αίθουσες και αλλοίωσε μαθητικό δυναμικό ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η ψηφιακή πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας δεν είναι παρά ένα εργαλείο στο οποίο η ΔΔΕ μπορεί να εισάγει ό,τι στοιχεία επιθυμεί. Δηλαδή, θα μπορούσε να ορίσει πως χωράνε 10 μαθητές στο 3ο ΓΕΛ Καλαμαριάς και τόσους νομίμως να κατανείμει. Αυτό όμως δεν καθιστά νόμιμες τις κατανομές, αλλά νόμιμη τη διαδικασία.
Οι μετεγγραφές ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΤΑΡΡΑΞΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ, καθώς λάβατε σαφή διαβεβαίωση από τον Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ., ο οποίος και δημόσια δεσμεύτηκε πως δεν θα υπάρξει τροποποίηση στον αριθμό των τμημάτων του σχολείου σας και θα λειτουργήσουν ως ολιγομελή. Παρόλα αυτά αν και εφόσον προέκυπτε συγχώνευση τμημάτων, αλήθεια θα ήταν ισχυρότερη διατάραξη από αυτή που θα υπόκεινται γονείς και μαθητές οι οποίοι καλούνται για 3 χρόνια να διανύουν 2 και πλέον
χιλιόμετρα ενώ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΔΕΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ;
Η δικαστική απόφαση που αναμένουμε ενδέχεται να βγει μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς. Είναι τουλάχιστον ειρωνικό να αναφέρετε ότι προκαταλαμβάνουμε τη Δικαιοσύνη. Θεωρείτε αξιότιμοι καθηγητές ορθό και δίκαιο να μένουν κενές αίθουσες και να ονομάζουμε την αίθουσα προβολών αίθουσα διδασκαλίας; Το Διοικητικό Δικαστήριο δεν θα προβεί σε αυτοψία ώστε να εξακριβώσει αν υφίστανται οι αίθουσες στο 3ο ΓΕΛ. Ο Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ το έπραξε και διαπίστωσε ότι παραπλανήθηκε. Το
δυστύχημα είναι ότι ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΛΥΣΗ ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ. Ο Εισαγγελέας του Ποινικού Δικαστηρίου θα το πράξει επίσης. Πιστεύουμε ότι εκεί θα αποδοθούν οι ευθύνες και θα αποκατασταθεί το δίκαιο.
Εφόσον δεν είναι το πρόβλημά σας οι οργανικές θέσεις, γιατί δεν αποδεσμεύετε τα παιδιά και δεν συμπληρώνετε τις ώρες σας σε όμορα σχολεία? Γιατί ζητάτε από το Δήμο να βάλει λεωφορείο για να μεταφέρει τα παιδιά ενώ υπάρχουν αίθουσες στη γειτονιά τους? Εμείς ως Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες πληρώσαμε για να βλέπουμε στη γειτονιά μας τις άδειες αίθουσες του σχολείου μας και τώρα ζητάτε να πληρώσουμε και για το λεωφορείο που θα μεταφέρει τα παιδιά μας σε σχολείο χιλιόμετρα μακριά? Και όλο αυτό για το καλό της εκπαιδευτικής διαδικασίας και για υψηλότερο επίπεδο μόρφωσης?
Μήπως εντέλει εσείς αδικείτε τους συναδέλφους σας στο 3ο ΓΕΛ Καλαμαριάς που αντικρύζουν καθημερινά τις άδειες αίθουσες φαντάσματα και όχι εμείς εσάς και το σχολείο σας? Μήπως τελικά είστε εσείς που υποτιμάτε την νοημοσύνη μας;
Η απάντηση λοιπόν είναι ΟΧΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη