Τραγελαφικές καταστάσεις με θύματα τους μαθητές και ιδίως τους πιο ευαίσθητους επικρατεί στα σχολεία των Ιωαννίνων, όπως περιγράφει η Ενωση Γονέων της πόλης.
Μετά τις τελευταίες τοποθετήσεις αναπληρωτών την προηγούμενη βδομάδα, τα κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον Νομό Ιωαννίνων είναι περισσότερα από 40 (μόνο στην Παράλληλη Στήριξη), ενώ στη Δευτεροβάθμια, τα Τμήματα Ένταξης ακόμη περιμένουν εκπαιδευτικούς.
Επίσης καταγγέλλουν ότι το Υπουργείο Παιδείας καταφεύγει πλέον σε «πατέντες» για να εμφανίσει μια εικόνα «κανονικότητας».
«Όπως μας ενημέρωσε ο Σύλλογος Γονέων του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, με απόφαση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μετακινήθηκε η Σχολική Νοσηλεύτρια που κάλυπτε μέρος του πρωινού ωραρίου και το Ολοήμερο Πρόγραμμα του 2ου Ειδικού Σχολείου, στο 4ο Ειδικό Δημοτικό, με τη δικαιολογία ότι «το 4ο Ειδικό δεν έχει νοσηλεύτρια και η φοίτηση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του 2ου Ειδικού δεν είναι υποχρεωτική» για τους μαθητές!!!. Ουσιαστικά δηλαδή ζητάει από τους εργαζόμενους γονείς των παιδιών, να αλλάξουν Δεκέμβρη μήνα, τον οικογενειακό τους προγραμματισμό και να παίρνουν τα παιδιά τους στο σπίτι στις 12:30 το μεσημέρι αντί για τις 4μμ που τα παίρνουν σήμερα», τονίζουν.
Όλη η ανακοίνωση των γονιών
ΜΕ «ΠΑΤΕΝΤΕΣ» ΚΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
Έχουμε φτάσει σχεδόν στον Δεκέμβρη και το Υπουργείο της …«αναμόρφωσης» και του «εκσυγχρονισμού» της Παιδείας επιμένει να κρατά υποστελεχωμένα τα σχολεία. Μετά τις τελευταίες τοποθετήσεις αναπληρωτών την προηγούμενη βδομάδα, τα κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον Νομό Ιωαννίνων είναι περισσότερα από 40 (μόνο στην Παράλληλη Στήριξη), ενώ στη Δευτεροβάθμια, τα Τμήματα Ένταξης ακόμη περιμένουν εκπαιδευτικούς.
Οι προφορικές εντολές του κου Κόπτση για «διευθέτηση» των κενών των σχολείων με το υπάρχων προσωπικό, χωρίς νέους μαζικούς διορισμούς, δίνουν και παίρνουν. Αποτέλεσμα, η κατάσταση στα σχολεία του Δήμου να είναι πέρα για πέρα τραγική. Δεκάδες εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων καθημερινά απουσιάζουν από τα σχολεία λόγω νόσησης από Covid19, καθώς η κυβέρνηση - ως γνωστόν - έχει κηρύξει …τη λήξη της πανδημίας. Επιπλέον, δεκάδες εκπαιδευτικοί (Δευτεροβάθμιας κυρίως εκπαίδευσης) απουσιάζουν συμμετέχοντας σε 10ήμερα «Ευρωπαϊκά ταξίδια επιμόρφωσης» (χωρίς φυσικά να αναπληρώνονται), με αποτέλεσμα να παρεμποδίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία σε πλήθος σχολείων. Αμέτρητες χαμένες διδακτικές ώρες έρχονται να συσσωρεύσουν νέα μαθησιακά κενά στα ήδη υπάρχοντα των μαθητών, απόρροια της καταστροφικής πολιτικής διαχείρισης της περιόδου της πανδημίας και των αντιεκπαιδευτικών εμμονών της κας Κεραμέως.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το Υπουργείο Παιδείας καταφεύγει πλέον σε «πατέντες» για να εμφανίσει μια εικόνα «κανονικότητας». Όπως μας ενημέρωσε ο Σύλλογος Γονέων του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, με απόφαση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μετακινήθηκε η Σχολική Νοσηλεύτρια που κάλυπτε μέρος του πρωινού ωραρίου και το Ολοήμερο Πρόγραμμα του 2ου Ειδικού Σχολείου, στο 4ο Ειδικό Δημοτικό, με τη δικαιολογία ότι «το 4ο Ειδικό δεν έχει νοσηλεύτρια και η φοίτηση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του 2ου Ειδικού δεν είναι υποχρεωτική» για τους μαθητές!!!. Ουσιαστικά δηλαδή ζητάει από τους εργαζόμενους γονείς των παιδιών, να αλλάξουν Δεκέμβρη μήνα, τον οικογενειακό τους προγραμματισμό και να παίρνουν τα παιδιά τους στο σπίτι στις 12:30 το μεσημέρι αντί για τις 4μμ που τα παίρνουν σήμερα.
Πράγματι, εδώ και 2 χρόνια το 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων στερείται της ειδικότητας του Σχολικού Νοσηλευτή. Η Ένωση Γονέων έχει καταγγείλει επανειλημμένα όλο το προηγούμενο διάστημα το γεγονός αυτό, ακόμη και προσωπικά στον ίδιο τον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας. Το να μην υπάρχει Σχολικός Νοσηλευτής σε ένα Ειδικό Σχολείο αποτελεί εγκληματική αμέλεια. Το θλιβερό γεγονός πέρσι στη Δομή της ΕΛΕΠΑΠ που οδήγησε στον θάνατο ενός παιδιού, αποδεικνύει την αναγκαιότητα ύπαρξης Σχολικού νοσηλευτή στις Δομές Ειδικής Αγωγής για όλο το ωράριο λειτουργίας τους. Ως εκ τούτου, είναι «εχθρική» για τους μαθητές ΑμΕΑ και τους γονείς τους, η ενέργεια της Διευθύντριας να διαλύσει ένα σχολείο για να καλυφτούν τα κενά ενός άλλου. Λες και δεν υπάρχουν αδιόριστοι Σχολικοί Νοσηλευτές να διορίσει το Υπουργείο. Αλήθεια τι θα συμβεί αν σε κάποιο από τα δυο σχολεία υπάρξει τις ώρες που δεν υπάρχει νοσηλεύτρια, σοβαρό περιστατικό επιληπτικής κρίσης ή κάποιο άλλο συμβάν που θα χρήζει ιατροφαρμακευτικής αντιμετώπισης; Ποιος θα το διαχειριστεί;
Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει τεράστια ευθύνη με την ενέργειά της αυτή.
Ως Ένωση Γονέων Δ.Ιωαννιτών καλούμε το Υπουργείο Παιδείας:
Να καλύψει ΤΩΡΑ όλα τα κενά Παράλληλης Στήριξης και Τμημάτων Ένταξης των Σχολείων των Ιωαννίνων.
Να διορίσει όλο το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό ώστε να καλύπτονται άμεσα οι μακροχρόνιες και οι ολιγοήμερες αναρρωτικές άδειες των εκπαιδευτικών.
Τα Ευρωπαϊκά επιμορφωτικά προγράμματα είτε να γίνονται στην περίοδο των διακοπών, είτε, εφόσον γίνονται κατά τον χρόνο λειτουργίας των σχολείων, να διασφαλίζεται η άμεση αναπλήρωση των εκπαιδευτικών που παίρνουν άδεια.
Να προσληφτεί ΑΜΕΣΑ Σχολικός Νοσηλευτής/τρια για να καλυφτεί το κενό του 4ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων και να επιστρέψει η Σχολική Νοσηλεύτρια στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο.
Καλούμε τους γονείς όλων των σχολείων να μην αποδεχτούν ως «κανονικότητα» τη σημερινή τραγική κατάσταση στα σχολεία και να διεκδικήσουν με κάθε τρόπο τα αυτονόητα για τη μόρφωση των παιδιών τους.
Η Ένωση Γονέων θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό όλων των γονέων που διεκδικούν Σχολεία και Μόρφωση που ν’ ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη