Θυσία στον βωμό της αξιολόγησης οι μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών αυθαίρετα και παράνομα από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, αφού έχουν υπερβεί το χρονικό όριο για τη μονιμοποίησή τους!
Η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή στη Βουλή τόνισε ότι είναι απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκης Κεραμέως να εφαρμοσθούν οι διατάξεις της αξιολόγησης του νόμου 4823/2021 και για τους νεοδιόριστους δόκιμους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ και κατόπιν να γίνει η μονιμοποίησή τους.
Η αξιολόγηση θα γίνει εντός του τρέχοντος σχολικού έτους. Μάλιστα, η υφυπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε ότι όσες διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ εξέδωσαν ήδη ορισμένες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, θα ανακληθούν ως άκυρες! Πρόσθεσε ότι ήδη Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας ανακαλούν των διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης δόκιμων εκπαιδευτικών που εξέδωσαν τονίζοντας ότι οι οδηγίες του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κου Αλ. Κόπτση προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ήταν να απέχουν από τη διαδικασία έκδοσης διαπιστωτικών πράξεων.
Στην ουσία πρόκειται για ένα ακόμη “αποφασίζομεν και διατάσσομεν” που παραβαίνει τη σχετική νομοθεσία για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων με τη συμπλήρωση της διετίας.
Η μη μονιμοποίηση υπαλλήλου, πέραν του διμήνου μετά το πέρας της δοκιμαστικής διετίας, είναι ενέργεια παράνομη.
Μετά την τροπολογία-τραγέλαφο του Υπουργείου Παιδείας που επιτρέπει στους νεοδιόριστους του 2020 να γίνουν διευθυντές χωρίς να έχουν μονιμοποιηθεί, είναι φανερές οι προθέσεις του ΥΠΑΙΘ να τους κρατήσει σε ομηρία και ανασφάλεια μπροστά στην επικείμενη ατομική αξιολόγηση.
Ωστόσο η αξιολόγηση δεν υλοποιείται και δεν πρόκειται να υλοποιηθεί, πολύ περισσότερο η ατομική, τόσο γιατί συναντά σοβαρές αντιστάσεις από τη βάση των εκπαιδευτικών και παρά το «ξεπούλημα» της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας, όσο και για τις εγγενείς αδυναμίες των α(χ)ρίστων και την προεκλογική συγκυρία. Να θυμίσουμε ότι ακόμη δεν έχουν στήσει τους μηχανισμούς αξιολόγησης (σύμβουλοι, νέοι διευθυντές, επόπτες αξιολόγησης).
Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να θέσει σε προτεραιότητα τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων. Να απαιτήσει από τη Διευθύνσεις και τα ΠΥΣΔΕ να εκδώσουν διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης όλων των νεοδιόριστων σύμφωνα με την αυτοδίκαιη διαδικασία που περιγράφεται από τη νομοθεσία και η οποία έχει ήδη εφαρμοστεί από μια σειρά Διευθύνσεις. Όσες δεν το κάνουν, παρανομούν.
Να απαιτήσει από το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει τώρα στη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων και να σταματήσει την εφαρμογή για όλους τους εκπαιδευτικούς της αξιολόγησης που κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς. Η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων δεν αφορά μόνο τους ίδιους, αλλά το σύνολο των εκπαιδευτικών και το παρόν και το μέλλον του δημόσιου σχολείου. Συνδέεται άρρηκτα με τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση!
Μια στοιχειωδώς σοβαρή συνδικαλιστική ηγεσία σε ΔΟΕ & ΟΛΜΕ θα θεωρούσε την ακύρωση της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων αιτία πολέμου κηρύσσοντας άμεσα απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά η γραφειοκρατική και πραξικοπηματική ηγεσία της ΟΛΜΕ έχει αποδείξει ότι είναι στο πλευρό της Κεραμέως και της Κυβέρνησης.
Έχει επιλέξει στρατόπεδο χαράσσοντας μια πολιτική συμβιβασμού και υποταγής. Μια γραμμή που υλοποιεί την πολιτική του υπουργείου για μετατροπή μιας ιστορικής ομοσπονδίας σε άνευρο γραφειοκρατικό σωματείο - χειροκροτητή της εκάστοτε κυβερνητικής (γαλάζιας ή ροζ) πολιτικής. Μια γραμμή που άφησε ακάλυπτο τον κλάδο στις μάχες ενάντια σε κάθε μορφή αξιολόγησης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη