καθηγητές
Τον Αύγουστο του 2022 συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία και οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών θα έπρεπε να έχουν εκδοθεί έως τον Οκτώβριο.

Σήμερα Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου θα συζητηθεί στη Βουλή η με αριθμό 258/5-12-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα – Ηλία  Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: “Με ευθύνη της κυβέρνησης χιλιάδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί δεν μονιμοποιούνται παρά το πέρας της διετίας”

Ο Βουλευτής επισημαίνοντας πως η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων δόκιμων εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν με τον νόμο 4589/2019 θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί, ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ αν σκοπεύει να μην προβεί στην μονιμοποίησή τους παρά την υπέρβαση των χρονικών ορίων που προβλέπει ο νόμος και ταυτόχρονα ζητά το χρονοδιάγραμμα της τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης και των Διευθυντών που θα προβούν στην αξιολόγηση των δόκιμων εκπαιδευτικών.

Τέλος ρωτά την Υπουργό αν θεωρεί τον προβλεπόμενο χρόνο επαρκή για την ολοκλήρωση μίας τόσο απαιτητικής παιδαγωγικής και διοικητικής αξιολόγησης.

Η Επίκαιρη Ερώτηση για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Επίκαιρη Ερώτηση Προς υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Με ευθύνη της κυβέρνησης χιλιάδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί δεν μονιμοποιούνται παρά το πέρας της διετίας

Η μονιμοποίηση των χιλιάδων νεοδιόριστων δόκιμων εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν με τον νόμο 4589/2019 θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί. Κατά τον νόμο, οι νεοδιοριζόμενοι υπηρετούν επί δύο (2) έτη ως δόκιμοι και, στη συνέχεια, «κρίνονται» προκειμένου να μονιμοποιηθούν.

Τα κριτήρια κρίσης καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και η πράξη μονιμοποίησης εκδίδεται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, κατόπιν πρότασης του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου μέσα σε δύο (2) μήνες από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας. Τον Αύγουστο του 2022 συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία και οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών θα έπρεπε να έχουν εκδοθεί έως τον Οκτώβριο.

Σεβόμενες τα χρονικά όρια, ορισμένες Διευθύνσεις προχώρησαν σε διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης.

Ωστόσο, το Υπουργείο, αφενός, δήλωσε ότι θα τις ακυρώσει, ώστε να προηγηθούν οι απαιτούμενες από τον νόμο αξιολογήσεις, και αφετέρου, προέβλεψε, συμπληρωματικά, επιμόρφωση των δόκιμων εκπαιδευτικών σε χρόνο εκτός εργασιακού ωραρίου, ξεσηκώνοντας για άλλη μια φορά τους συλλόγους εκπαιδευτικών.

Ταυτόχρονα, η Υπουργός προχώρησε σε τροπολογία του άρθρου 232 του ν. 4823/2021 (Α’ 136) περί μεταβατικών διατάξεων με την προσθήκη της παρ. 5Α σύμφωνα με την οποία «[ ] οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί και τα μέλη του ΕΕΠ και ΕΒΠ που διορίστηκαν τα έτη 2019-2021 και μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποψηφιοτήτων έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δύο έτη δοκιμαστικής υπηρεσίας ανεξάρτητα από το αν υλοποιήθηκε η αξιολόγησή τους και συνακόλουθα η μονιμοποίησή τους, μπορούν να είναι υποψήφιοι και να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής για θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης και να τοποθετούνται σε αυτές, εφόσον συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις συμμετοχής [ ]».

Προϋπόθεση όμως για τις αξιολογήσεις των δόκιμων εκπαιδευτικών είναι οι τοποθετήσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων, οι οποίοι θα αξιολογήσουν τους δόκιμους εκπαιδευτικούς -για τους οποίους έχουν ήδη εκπνεύσει τα όρια μονιμοποίησης- και οι οποίοι δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί!

Πληροφορούμαστε ότι το Υπουργείο προετοιμάζει πλατφόρμες για την οργάνωση της επιμόρφωσης των στελεχών στις διαδικασίες αξιολόγησης και για την ίδια την αξιολόγηση.

Όμως μένουν να οριστούν οι 14000 Διευθυντές Σχολείων και οι 800 Σύμβουλοι εκπαίδευσης (προβλέπονταν 540 αρχικά) για τους οποίους απαιτούνται επίσης διαδικασίες συνέντευξης αλλά και κάποιος εύλογος χρόνος ώστε να προετοιμαστούν επαρκώς για ένα τόσο σοβαρό έργο.

Ερωτάται η υπουργός:

1. Σκοπεύετε να συνεχίσετε την ομηρία των χιλιάδων εκπαιδευτικών και να μην προβείτε στην μονιμοποίησή τους παρά την υπέρβαση των χρονικών ορίων που προβλέπει ο νόμος;

2. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα της τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης και των Διευθυντών που θα προβούν στην αξιολόγηση των δόκιμων εκπαιδευτικών; Θεωρείτε τον προβλεπόμενο χρόνο επαρκή για την ολοκλήρωση μίας τόσο απαιτητικής παιδαγωγικής και διοικητικής αξιολόγησης;

Ο ερωτών Βουλευτής Κρίτων Αρσένης

Ακόμη δυο επίκαιρα θέματα θα συζητηθούν σήμερα στη Βουλή

Αλλες δυο Επίκαιρες Ερωτήσεις θα συζητηθούν σήμερα Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου:

1. Η με αριθμό 253/5-12-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή  Α’ Θεσσαλονίκης  του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κου Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Προβλήματα στη λειτουργία του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης”.

2. Η με αριθμό 260/5-12-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή  Α’ Θεσσαλονίκης   του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς κου Αλεξάνδρου (Αλέκου) Τριανταφυλλίδη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: “Συνεχίζεται ο εμπαιγμός και η αδιαφορία για τους εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής ΠΕ91”.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Πιερρακάκης: Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Πιερρακάκης: Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!