ΕΛΜΕ Κέρκυρας: Για την ατομική «αξιολόγηση» - Διαδικασίες-εξπρές κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ
Διαδικασίες-εξπρές κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, να «τρέξουν» τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών!

Όπως είναι λογικό σωρεία αρνητικών σχολίων έχει προκαλέσει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τόσο για το μη αποτελεσματικό χαρακτήρα που έχει, όσο και για την δεικτική και δηκτική του φύση.

Με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, τονίζει τα υπάρχοντα προβλήματα τα οποία το Υπουργείο Παιδείας δείχνει να αγνοεί, αλλά προτιμά να επισπεύσει την αξιολόγηση, ξεκινώντας από τους νεοδιόριστους.

Αντί, λοιπόν, καίριων αλλαγών, όπως η ανανέωση των προγραμμάτων και των περιεχομένων σπουδών, οδεύουν προς άλλη κατεύθυνση.

Παράλληλα μέσω αυτών των κινήσεων, «ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις» τονίζει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση

«Σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών, όπως μας έχει πια συνηθίσει, το Υπουργείο Παιδείας φέρνει τροπολογία, ώστε να επισπεύσει τη διαδικασία έναρξης της ατομικής «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δίνεται η δυνατότητα όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων, όπως ήδη είχε ανακοινωθεί.

Αντί η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ να απολογηθούν και να πάρουν μέτρα:

  • Για τα σχολεία, στα οποία η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα εν ώρα μαθήματος (Άρτα).
  • Για τις άθλιες υποδομές που καταρρέουν και οδήγησαν μέχρι και σε τραγικό θάνατο μαθητή μας (Σέρρες).
  • Για την έξωση μαθητών από τα σχολεία τους εν μέσω σχολικής χρονιάς (Αιγάλεω).
  • Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.
  • Για την απουσία οποιασδήποτε στήριξης στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που οξύνονται απότομα τα τελευταία χρόνια.

Συνεχίζουν να εξαπατούν τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με τις κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου».

Αντί η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να «αξιολογήσουν» τα προγράμματα σπουδών, το περιεχόμενο των σπουδών, τα «νέα» αναλυτικά τους προγράμματα και συνολικά τα νομοθετήματά τους στην εκπαίδευση, επιτίθενται στο πιο ευάλωτο κομμάτι της εκπαίδευσης, τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας!

Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις. Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας θέλουν να απεμπολήσουν την ευθύνη που τους αναλογεί και να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν για παράδειγμα προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία, αλλά και την οικονομική κρίση.

Η επίσημη έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει όλο τον κλάδο σε θέση μάχης! Είναι αιτία πολέμου για όλους τους συναδέλφους! 

Καλούμε όλα τα σωματεία και τις Ομοσπονδίες ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις.

Προχωράμε άμεσα σε Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων Π.Ε. και των ΕΛΜΕ!
Η Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ, 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΣΤΙΣ 6 μ.μ. ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 

  1. Άμεση έναρξη κύκλου Γενικών Συνελεύσεων με ενδεικτική πρόταση από 23/1 έως 3/1
  2. Γ.Σ. προέδρων με πρόταση για απεργία μέσα στον Φλεβάρη και παραπέρα κλιμάκωση. 
  3. Προετοιμασία για την αντιπαράθεση με την «ατομική αξιολόγηση», με πρώτο άμεσο βήμα την προκήρυξη απεργίας – αποχής.

Καμία ανοχή στην αντιλαϊκή πολιτική, καμία αναμονή κυβερνητικών «σωτήρων». Απαντάμε δυναμικά με κινητοποιήσεις στα αντιδραστικά τους σχέδια! 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΕΣ!!!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέα έρευνα συνδέει γνωστά μαγειρικά λάδια με κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

teacher
Νέες Συγχωνεύσεις Σχολείων: Έντονες Αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονέων
Οι αποφάσεις που λαμβάνονται σήμερα θα καθορίσουν την ποιότητα της εκπαίδευσης των επόμενων γενιών. Ως εκ τούτου, απαιτείται η χάραξη πολιτικών που...
Νέες Συγχωνεύσεις Σχολείων: Έντονες Αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονέων
sxoleio
Αποστομωτική απάντηση γονέα στην προσφορά δώρων σε μαθητές νηπιαγωγείου με χορηγία της αμερικάνικης βάσης στην Κρήτη
Ο ίδιος χαρακτήρισε την προσφορά δώρων ως υποκριτική και ζήτησε να επιστραφούν τα δώρα στη βάση, προσθέτοντας ειρωνικά ότι θα μπορούσαν να σταλούν...
Αποστομωτική απάντηση γονέα στην προσφορά δώρων σε μαθητές νηπιαγωγείου με χορηγία της αμερικάνικης βάσης στην Κρήτη