ekpaideytikos, τάξη, άνθρωποι,
«Όχι στην παραβίαση των εργασιακών μας δικαιωμάτων - Δια ζώσης εισαγωγική επιμόρφωση αποκλειστικά εντός του εργασιακού ωραρίου»

Με νέα ανακοίνωση της η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ζητά την άμεση απόσυρση της Υ.Α. για την εξαντλητική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, καθώς όπως αναφέρεται παραβιάζεται το εργασιακό ωράριο του κλάδου.

Παράλληλα, τονίζεται ότι το Υπουργείο Παιδείας καταστρέφει τον ελεύθερο χρόνο των εκπαιδευτικών, κάνοντας ξεκάθαρο ότι δε σέβεται τα εργατικά τους δικαιώματα.

Μάλιστα, στην επιμόρφωση κεντρικό ρόλο φαίνεται να παίζουν οι δεξιότητες και η αξιολόγηση, λειτουργώντας ως προάγγελος των όσων έρχονται...

Η ανακοίνωση

«Με την προσφιλή τακτική «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δρομολογεί το αμέσως επόμενο διάστημα υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών των ετών 2020, 2021, 2022. Οι επιμορφώσεις θα γίνονται εξ αποστάσεως και εκτός εργασιακού ωραρίου. 

Πιο συγκεκριμένα, με την Υ.Α. 5939/Β/21-11-2022 παραβιάζεται ολοκληρωτικά το εργασιακό ωράριο του κλάδου και επιβάλλεται εξ αποστάσεως επιμόρφωση-express 96 ωρών, εκ των οποίων 24 ώρες θα παρασχεθούν με σύγχρονη και 72 ώρες με ασύγχρονη εκπαίδευση. 

Η «γενική πρόβα» για τις απογευματινές επιμορφώσεις έγινε την περσινή σχολική χρονιά με τους εκπαιδευτικούς στα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία. Τηλεκπαίδευση, εξωδιδακτικές υποχρεώσεις, εξ αποστάσεως επιμορφώσεις κλπ. έχουν μετατρέψει τον  ελεύθερο μας χρόνο σε κινούμενη άμμο παραβιάζοντας κάθε έννοια εργατικού δικαίου και, από αυτή την άποψη, αφορά όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς αλλά όλο τον κόσμο της εργασίας. 

Mοναδική σπουδή της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων η απορρόφηση των σχετικών με την επιμόρφωση κονδυλίων και η συμμόρφωση των εκπαιδευτικών με τα κάθε λογής φιρμάνια της Διοίκησης, με θριαμβολογίες για τις θαυματουργές ιδιότητες των νέων τεχνολογιών και νέων μοντέλων διδακτικής ,όταν οι σχολικές επιτροπές είναι ασφυκτικά υποχρηματοδοτημένες, και σε συνθήκες υπέρογκων υλών, δυσαναπλήρωτων μαθησιακών κενών ελέω τηλ«εκπαίδευσης», Τράπεζας θεμάτων, εξετάσεων PISA και Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. 

Δεν είναι τυχαίο πως στην εξαντλητική «επιμόρφωση» οι «δεξιότητες» και η αξιολόγηση έχουν κεντρική θέση. Μάλιστα τονίζεται ότι «η επιτυχής παρακολούθηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης βασίζεται στην ολοκλήρωση ασκήσεων αυτοαξιολόγησης, δραστηριοτήτων και δύο (2) εκτενών εργασιών στα αντικείμενα Α1 (παιδαγωγική αλληλεπίδραση) και Β1 (προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης)».

Συγχρόνως, θεωρείται αυτονόητο ότι το κόστος του εξοπλισμού και της συνδεσιμότητας για την παρακολούθηση της επιμόρφωσης είναι για μια ακόμη φορά αποκλειστική υποχρέωση των συναδέλφων/-ισσών, μετά άλλωστε και το διαβόητο περσινό κουπόνι των 200 ευρώ.

Το ΥΠΑΙΘ, μάλιστα, θεωρεί υπόχρεους παρακολούθησης και όσους πρώην αναπληρωτές συναδέλφους είχαν παρακολουθήσει ήδη την προηγούμενη δεκαετία σχετικά προγράμματα επιμόρφωσης και έχουν λάβει την αντίστοιχη βεβαίωση!

Καταγγέλλουμε τις μεθοδεύσεις του ΥΠΑΙΘ. Ως εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι αρνούμαστε να δεχτούμε την καταστρατήγηση του ελεύθερου χρόνου και των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Απαιτούμε την απόσυρση της κατάπτυστης ΥΑ5939/Β/21-11-2022 και την αντικατάστασή της με νέα, που θα προβλέπει διά ζώσης εισαγωγική επιμόρφωση αποκλειστικά εντός του εργασιακού ωραρίου και με τις αντίστοιχες μετ’ αποδοχών άδειες για τους νεοδιόριστους συναδέλφους. 

Διεκδικούμε καθολική ετήσια περιοδική επιμόρφωση υπό την αιγίδα του δημόσιου πανεπιστημίου, σε συνθήκες παιδαγωγικής ελευθερίας και με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

Δεν κάνουμε βήμα πίσω από τις κατακτήσεις και τα αναφαίρετα δικαιώματά μας και είμαστε ενάντια σε κάθε ενέργεια που ακυρώνει τις σύννομες διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, και σύνδεσης με τον βούρδουλα της μονιμοποίησης με την ατομική αξιολόγηση, τον απόλυτο εξευτελισμό και την υποταγή της νέας γενιάς του κλάδου! Δηλώνουμε ότι οι διαδικασίες - εξπρές κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, να «τρέξουν» τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών θα βρουν απέναντι σύσσωμο τον κλάδο.

ΜΕ ΠΟΛΥΜΟΡΦΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες