Αξιολόγηση: Καθήλωση μισθών και απομάκρυνση από θέσεις ευθύνης όσων αξιολογούνται αρνητικά
Κεραμέως: «Αν κάποιος δεν αξιολογηθεί σωστά, προβλέπεται υποχρεωτική επιμόρφωση. Αξιολογούνται όλοι, ακόμα και οι διευθυντές και αν κριθεί ότι δεν είναι επαρκείς, μπορεί να απομακρυνθούν»

Αργησε, αλλά αποκάλυψε τις πραγματικές της προθέσεις η υπουργός Παιδείας: Η ατομική αξιολόγηση δεν θα προβλέπει μόνο υποστηρικτική επιμόρφωση όπως μας έλεγε μέχρι τώρα, αλλά αν είναι αρνητική θα οδηγεί σε μισθολογική καθήλωση και, εαν ο εκπαιδευτικός είναι στέλεχος ή διευθυντής, θα απομακρύνεται από τη θέση...

Οσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές και η κ.Κεραμέως παίρνει, καθημερινά πλέον, «σβάρνα» τα ουκ ολίγα φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ για να δώσει συνεντεύξεις, στις οποίες συνήθως επαναλαμβάνει μονότονα τα ίδια πράγματα, τόσο αποκαλύπτεται η πραγματική πρόθεση για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Της «ξεφεύγουν»  άραγε, δηλώσεις όπως «αν κάποιος αξιολογηθεί θετικά παίρνει μόρια και μπορεί να ανέβει στη βαθμίδα, να γίνει διευθυντής σχολείου, διευθυντής εκπαίδευσης κλπ που σημαίνει και μισθολογική άνοδο», που είπε στη χθεσινή της συνέντευξη προς τον γνωστό ...μαχητικό δημοσιογράφο Αρη Πορτοσάλτε με τις αιχμηρές ερωτήσεις;

Γιατί η κ.Κεραμέως με αυτή την αναφορά, αλλά και τη συνέχειά της «Αν κάποιος δεν αξιολογηθεί σωστά, προβλέπεται υποχρεωτική επιμόρφωση. Αξιολογούνται όλοι, ακόμα και οι διευθυντές και αν κριθεί ότι δεν είναι επαρκείς, μπορεί να απομακρυνθούν», αποκαλύπτει  την πραγματικότητα πίσω από τις διακηρύξεις της:

Μέχρι τώρα, ισχυριζόταν ότι η αξιολόγηση θα έχει ως αποτέλεσμα παραπάνω μόρια για την εξέλιξη του 'καλού' εκπαιδευτικού και επιπλέον επιμόρφωση για τον 'κακό'. Ομως πρόφατα, ο Πρωθυπουργός το πήγε ενα βήμα παραπέρα: Είπε ο κ. Μητσοτάκης ότι στο δημόσιο τομέα, δηλαδή και στην εκπαίδευσηη αξιολόγηση θα συνδεθεί με αυξήσεις μισθών για τους λίγους προφανώς που θα αξιολογούνται ως 'άριστοι'. Ενώ, οι υπόλοιποι θα τιμωρούνται με μισθολογική καθήλωση που σε συνθήκες πληθωρισμού ισοδυναμούν με μείωση μισθού. «Αποκαλύφθηκε έτσι ένα ακόμη ψέμα της κυρίας Κεραμέως», είπε ο Νίκος Φίλης. 

Αφου λοιπόν αποκαλύφθηκε η πραγματικότητα, η κ.Κεραμέως προσπαθεί τώρα να βγει μπροστα και λέει τα ίδια που παλαιότερα αρνιόταν ότι σχεδιάζει: Η αρνητική αξιολόγηση θα έχει ως αποτέλεσμα την απομάκρυνση εκπαιδευτικών από θέσεις ευθύνης και την μισθολογική καθήλωση όλων όσοι δεν θα αποδώσουν τα προσδοκόμενα, κατά την κυβέρνηση, αποτελέσματα. Μα τι διαφορετικό έλεγαν τόσο καιρό οι εκπαιδευτικοί που αντιδρούν σε τέτοιες μεθοδεύσεις;

Ειδικά όταν κανείς δεν εμποδίζει την κυβέρνηση, έχοντας πια επιβάλει την ατομική αξιολόγηση, να τροποποιήσει τον σχετικό νόμο προς ακόμα δυσμενέστερες επιπτώσεις,

Ελληνική PISA: Ωδινεν όρος...

Αλλά η κ.Κεραμέως δεν περιορίστηκε στην ατομική αξιολόγηση. Μας ενημέρωσε, επιπλέον, ότι ένα ακόμα στοιχείο της συνολικότερης αξιολόγησης των σχολείων, είναι και η λεγόμενη «ελληνική PISA», που αφαρμόστηκε πέρυσι πειραματικά σε 554 σχολεία και εφέτος αναμένεται να εφαρμοστεί σε πολλά περισσότερα. Μάλιστα παρομοίωσε τις εξετάσεις αυτές με...εξετάσεις αίματος, ώστε να έχουμε στοιχεία των ελλείψεων και βάσει αυτών, είπε, διαμορφώνονται πλεον και τα νέα προγράμματα σπουδών. 

Μόνο που τα νέα προγράμματα σπουδών έχουν ήδη ξεκινήσει να δημοσιεύονται, ενώ οι πρώτες εξετάσεις της ελληνικής PISA έγιναν δοκιμαστικά πεέρυσι. Αρα διαμορφώνουμε προγράμματα σπουδών με βάση δοκιμαστική «διάγνωση»; Σα να λέμε, με εξετάσεις αίματος ...στο περίπου; Η μήπως απλά τα νέα προγράμματα έχουν ήδη διαμορφωθεί και η κ.Κεραμέως πετάει ακόμα μια προεκλογική ατάκα; Και τι έγινε με τα πρώτα αποτελέσματα;

Χρειάστηκε οργάνωση, πολλά χρήματα και μπόλικες διαμάχες για να γίνει η πρώτη εφαρμογή των εξετάσεων της λεγόμενης «Ελληνικής PISA», οι οποίες διενεργήθηκαν τον περασμένο Μάϊο σε 554 Σχολεία, Δημοτικά (ΣΤ’ τάξη) και Γυμνάσια (Γ’ τάξη), όλων των τύπων όλης της χώρας, με τη συμμετοχή 11.411 μαθητών.  Μάλιστα, κατα την προσφιλή της τακτική, η κ.Κεραμέως προσέφυγε στα δικαστήρια που έκριναν παράνομη και καταχρηστική τη στάση εργασίας που είχαν κηρύξει  ΔΟΕ και ΟΛΜΕ κατά της διαδικασίας αυτής.

Τελικά, τα αποτελέσματα που δημοσιοποιήθηκαν μας λένε ότι ένας στους 4 μαθητές δεν απαντά σωστά, οι μισοί βρίσκονται στο μέσο όρο και άλλος ένας στους τέσσερις, κατανοεί καλά τα Μαθηματικά και τη Γλώσσα.

Τα αποτελέσματα ομαδοποιήθηκαν και βγήκε ως «συμπέρασμα» ότι τόσο στα Μαθηματικά όσο και στη Γλώσσα, εξίσου σε Δημοτικά και Γυμνάσια, το 25% των μαθητών απέδωσε καλά, το 50% μέτρια και το 25% κάτω του μετρίου. Και αναρωτιέται κανείς: Τόσος χαμός, τόσα χρήματα και φούρια γι αυτή τη διαπίστωση. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

stratos-arxiloxias-500-1200x675.jpg
Ένοπλες Δυνάμεις: Τι αλλάζει στη στρατιωτική θητεία από το 2025
Το 2025 αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η νέα στρατιωτική θητεία στην Ελλάδα, βασισμένη στο φινλανδικό πρότυπο, το οποίο έχει κερδίσει...
Ένοπλες Δυνάμεις: Τι αλλάζει στη στρατιωτική θητεία από το 2025
Άγιος Βασίλης με βέργες
Χριστούγεννα στη Γερμανία: Όταν ο Άγιος Βασίλης έκανε «δώρο» βέργες για να χτυπήσει τα άτακτα παιδιά
Οι σκοτεινοί βοηθοί του Άγιου Βασίλη στις χριστουγεννιάτικες παραδόσεις της Ευρώπης
Χριστούγεννα στη Γερμανία: Όταν ο Άγιος Βασίλης έκανε «δώρο» βέργες για να χτυπήσει τα άτακτα παιδιά