Σε απεργία, ενάντια στην αξιολόγηση, καλεί η ΕΛΜΕ Λευκάδας, την Τετάρτη 15 Φλεβάρη 11πμ στη Δευτεροβάθμια διεύθυνση Λευκάδας.
Η κινητοποίηση οφείλει να είναι μεγάλη, ώστε να τονιστεί η αντίθεση κατά της αξιολόγησης, ενώ όπως αναφέρεται, φαίνεται πως οι επιλογές του υπουργείου οδηγούν «πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων».
Παράλληλα, μέσα από τις διαδικασίες και τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί φαίνεται πως οι υπεύθυνοι του Υπουργείου «θέλουν έναν εκπαιδευτικό φοβισμένο, τρομοκρατημένο, έρμαιο του εκάστοτε "αξιολογητή"».
Η συγκεκριμένη πρακτική αποτελεί κομμάτι μίας γενικευμένης προσπάθειας να μετατεθούν οι ευθύνες στους εκπαιδευτικούς, αντί σε εκείνους που προκαλούν την πραγματική φθορά και παραμελούν τη δημόσια εκπαίδευση.
Αντίθετα, πραγματική βελτίωση θα μπορούσε να φέρει η αύξηση της χρηματοδότησης της παιδείας, που τόσο έχει πληγεί τα τελευταία χρόνια.
Η ανακοίνωση
«Με εργαλείο την αξιολόγηση επιχειρούν να επιφέρουν την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών/τριων, την κατάταξη σχολείων και εκπαιδευτικών σε «καλά» και «κακά», που θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους ανάλογα με την πρόσβασή τους σε χορηγούς, ανάλογα με την ταξική σύνθεση του Δήμου, της Περιφέρειας κτλ.
Να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας. Μεταθέτουν τις δικές τους ευθύνες για τα κακώς κείμενα του εκπαιδευτικού συστήματος σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές/τριες.
Τη μετακύλιση των ευθυνών του ΥΠΑΙΘ για την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος στις πλάτες των εκπαιδευτικών.
Θέλουν έναν εκπαιδευτικό φοβισμένο, τρομοκρατημένο, έρμαιο του εκάστοτε «αξιολογητή». Είναι προφανές ότι η στόχευση του Υπουργείου είναι να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης προκειμένου να αποδεχτούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα, που βάζει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια σε όσα παιδιά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, δεν αντιδρούμε γιατί δε θέλουμε να «ξεβολευτούμε» όπως λένε τα διάφορα παπαγαλάκια. Κάθε μέρα εξετάζουμε κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά μας, στους συλλόγους διδασκόντων/ουσών ανταλλάσσουμε σκέψεις και προτάσεις για να γίνει καλύτερη η σύνθετη παιδαγωγική πράξη. Αυτή ακριβώς η διαδικασία είναι που ζητάμε να στηριχθεί ουσιαστικά από το κράτος.
Αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ επιθυμεί να βελτιώσει την ποιότητα της Δημόσιας Εκπαίδευσης, τότε πρέπει άμεσα να προχωρήσει σε αύξηση της χρηματοδότησης της Παιδείας, σε κάλυψη των δεκάδων χιλιάδων κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς, σε μείωση του αριθμού μαθητών/τριών ανά τμήμα, να φτιάξει σύγχρονες κτιριακές υποδομές, να εξοπλίσει σχολεία και εκπαιδευτική κοινότητα με τεχνολογικό και λοιπό εξοπλισμό, να υλοποιήσει προγράμματα σπουδών που να υπηρετούν το δικαίωμα των παιδιών στην ολόπλευρη μόρφωση, σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές με ανάλογα βιβλία και εποπτικό υλικό, να πάρει μέτρα για τα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα των παιδιών και την έξαρση της βίας και να μειώσει τις εξετάσεις που οδηγούν σε στείρα γνώση και ανάγκη παραπαιδείας.
Αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ ενδιαφέρεται για την βελτίωση των εκπαιδευτικών ας ικανοποιήσει επιτέλους το επί δεκαετίες αίτημα του κλάδου μας για καθολική, εισαγωγική, περιοδική και ετήσια, επιμόρφωση. Η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών τόσο στο γνωστικό τους αντικείμενο όσο και στις συνεχώς εξελισσόμενες παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους, αποτελεί βασική παράμετρο βελτίωσης των εκπαιδευτικών και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Ας μειώσει την ατελείωτη και περιττή γραφειοκρατία, ας βελτιώσει τις εργασιακές συνθήκες τους, προκειμένου να αντιμετωπίσει την συνεχώς αυξανόμενη επαγγελματική τους εξουθένωση.
Αιτήματα
- Κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 4692/20, 4823/21.
- Άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων που έχουν ολοκληρώσει τη διετή υπηρεσία.
- Κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών.
- Ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση όλων των εκπαιδευτικών με την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
- Άμεση αύξηση μισθών ίση -κατ’ ελάχιστο- με τον ρυθμό του πληθωρισμού και επαναφορά 13ου και 14ου μισθού. Άμεσο μισθολογικό ξεπάγωμα της διετίας 2016-17. Αφορολόγητο στα 12.000 €.
- Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και των εξετάσεων τύπου PISA.
- Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε χιλιάδες μαθητές εκτός ΑΕΙ και απαξίωσε δεκάδες τμήματα σε όλη τη χώρα.
- Αντιστεκόμαστε στον προσανατολισμό του σχολείου στην επιφανειακή γνώση, την ημιμάθεια, την αποθέωση των «δεξιοτήτων» που ενισχύεται με τα νέα αναλυτικά προγράμματα και τα εργαστήρια δεξιοτήτων.
Όλοι και όλες στην απεργία την Τετάρτη 15 Φλεβάρη
11πμ στη Δευτεροβάθμια διεύθυνση Λευκάδας
Απεργούμε ενάντια στην αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση και την υποβάθμιση των σχολείων»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη