kathigitis
Όλοι μαζί στον αγώνα! Για ένα δημόσιο σχολείο που θα χωρά όλους τους μαθητές, όλους τους εκπαιδευτικούς, όλη τη γνώση!

Έγινε χθες 11/2, η γενική συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ όλης της  χώρας. Το κλίμα ήταν ενωτικό και οι τοποθετήσεις απηχούσαν τις αποφάσεις των Γ.Σ. των ΕΛΜΕ. Σε αυτή τη βάση ήταν εμφανές ότι ο κλάδος δέχεται μια μεγάλη επίθεση και ότι αυτό είναι συνειδητό σε ένα όλο και μεγαλύτερο μέρος των συναδέλφων.

Έτσι η πρόταση του ΔΣ της ΟΛΜΕ για 24ωρη απεργία, απεργία αποχή από  κάθε ενέργεια που συνδέεται με την ατομική αξιολόγηση και τρίωρες στάσεις εργασίας για την εκάστοτε αποτροπή της, ψηφίστηκε ομόφωνα από τους 80 εκπροσώπους των ΕΛΜΕ. Είναι φανερό λοιπόν ότι έχει δημιουργηθεί ένα ισχυρό μέτωπο στο εσωτερικό του κλάδου για την υπεράσπιση της αξιοπρέπειας  και των δικαιωμάτων του εκπαιδευτικού καθώς και για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου.

Η απεργία, λοιπόν, θα γίνει την Τετάρτη 15 Φλεβάρη μαζί με τη ΔΟΕ. Δάσκαλοι και καθηγητές καλούμαστε να δώσουμε ένα ισχυρό μήνυμα  προς την κυβέρνηση, τα κόμματα και την ελληνική κοινωνία ότι "δεν πάει άλλο"! Η Τετάρτη θα είναι η μέρα του εκπαιδευτικού και του δημόσιου σχολείου. Αμέσως μετά το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλείται να προκηρύξει νέες ΓΣ για την κλιμάκωση του αγώνα!

Τα θέματα που απασχόλησαν τη χθεσινή γενική συνέλευση και που είναι και βασικές διεκδικήσεις μας, ήταν κυρίως δύο. Πρώτα απ' όλα το οικονομικό. Δεν ανεχόμαστε τη συνέχιση της καταλήστευσης του εισοδήματός μας από την κυβερνητική πολιτική. Δεν μπορεί να υπάρχει εκπαιδευτικός που να παίρνει κάτω από 1000€. Απαιτούμε ακόμα αυξήσεις τουλάχιστον στο ύψος του πληθωρισμού, επιστροφή των δώρων, επαναφορά των μισθολογικών κλιμακίων του 2016-17, επιστροφή των κλεμμένων μισθών της εποχής των μνημονίων...Κάτω τα χέρια από τα  ασφαλιστικά μας ταμεία!

Τα προηγούμενα σχετίζονται με την αξιοπρέπειά μας και είναι  κυρίαρχα ζητήματα. Ο εκπαιδευτικός δεν είναι επαίτης ούτε βαστάζος της εκάστοτε κυβερνητικής (ή διεθνοποιημένης) αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Δεν δεχόμαστε να κάνουμε τόσες άλλες δουλειές στο χώρο του  σχολείου εκτός απ' το μάθημά μας και μάλιστα χωρίς καμία επιπλέον αμοιβή. Πολύ δε περισσότερο, να θέλει η κυβέρνηση να μας φορτώσει τα  βάρη της δικής της πολιτικής μέσω της αξιολόγησης. Δεν είναι υπεύθυνος  ο δάσκαλος για τις αίθουσες που λιμνάζουν, για την έλλειψη  γραμματέων-ψυχολόγων-επιστατών κλπ.,για την έλλειψη καθηγητών Φλεβάρη μήνα, ούτε βέβαια για την εντατικοποίηση των μαθημάτων, την καταφυγή των οικογενειών στα φροντιστήρια και την όλο και μεγαλύτερη σχολική αποτυχία.

Η κυβέρνηση παραγνωρίζοντας εσκεμμένα τις κοινωνικές ανισότητες και τις επιδράσεις τους, αποπροσανατολίζει μεταφέροντας τις ευθύνες στις πλάτες του κλάδου, με αρχικό στόχο την ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων. Προσπαθεί να επιβάλει την αξιολόγηση στο πιο ανασφαλές τμήμα του κλάδου με την απειλή της μη μονιμοποίησής του. Καταστρατηγεί τους νόμους,καθώς οι συνάδελφοι έπρεπε να είχαν μονιμοποιηθεί απο τον Οκτώβριο. Επιχειρεί να τους κάνει εισαγωγική επιμόρφωση τα απογεύματα, πράγμα απάνθρωπο και παράνομο. Δε δέχεται ο κλάδος την επιμόρφωση παρά μόνο με απαλλαγή απ' τα διδακτικά καθήκοντα. Χθες πάρθηκε ξανά αυτή η απόφαση!

Η αντίστασή μας στην ατομική αξιολόγηση θα είναι δυναμική και θα πάει μέχρι τέλους. Αυτό δεσμεύτηκαν χθες όλες οι παρατάξεις και ελπίζουμε να το τηρήσουν. Αν ξεκινήσουν τώρα οι παρακολουθήσεις μαθημάτων, αύριο θα είναι αργά καθώς θα υπάρχουν πια τετελεσμένα εις βάρος όλου του κλάδου. Και μετά θα ψάχνουμε τη μονιμότητα, τις οργανικές μας, τα κλεισίματα, την κατηγοριοποίηση σχολείων κλπ.  Αναπτύχθηκε χθες η σχετική επιχειρηματολογία ότι η αξιολόγηση της  μορφής που επιδιώκεται και χωρίς καμία ουσιαστική επιμόρφωση συνιστά απόπειρα επιβολής μιας επίσημης διδακτικής, η οποία είναι επιστημονικά αστήρικτη...ως εκ τούτου απορρίπτεται.

Επομένως βαδίζουμε όλοι/όλες μαζί. Συμμετέχουμε στην απεργία της  Τετάρτης και στα συλλαλητήρια (Προπύλαια 10:30, κλπ.) δημιουργώντας μεγάλα γεγονότα. (Χθες ήρθαν στη συνέλευση και χαιρέτησαν  ηθοποιοί-καλλιτέχνες. Θα είναι μαζί μας την Τετάρτη όπως είπαν). Επιπλέον παίρνουμε μέρος στην απεργία-αποχή. Κανένας νεοδιόριστος να μη μπει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Παίρνουμε αποφάσεις σε κάθε σχολείο ότι δε θα επιτρέψουμε την είσοδο σε αξιολογητές. Αν υποπέσει στην αντίληψή μας κάτι τέτοιο, ειδοποιούμε έγκαιρα την ΕΛΜΕ και αντιστεκόμαστε συλλογικά. Με χρήση των στάσεων εργασίας κανείς δε θα τρομοκρατήσει τους συναδελφους μας και δε θα μπει σε τάξη.

Είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι. Ακόμα κι αν πρόκειται μόνο για την ατομική αξιολόγηση (κάποια στιγμή χρειάζεται να πειστούν οι μεγάλες παρατάξεις ότι δεν είναι μόνο αυτή), είναι κοινή πεποίθηση: 
"Η ατομική αξιολόγηση δε θα περάσει"!

Επίσης χθες αποφασίστηκε να στείλει η ΟΛΜΕ γράμμα προς τους γονείς, εξηγώντας τα αιτήματά μας καθώς και να γίνουν συναντήσεις- ενημερώσεις με τους γονείς στα σχολεία από τις ΕΛΜΕ. Πρέπει να καλλιεργήσουμε (και στη δική μας ΕΛΜΕ το έχουμε προχωρήσει) τις συμμαχίες για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου.

Ακόμη είναι δυνατό ένα ισχυρό μέτωπο Παιδείας-Υγείας-Πολιτισμού με βάση τις κινητοποιήσεις του τελευταίου διαστήματος. Ας το προωθήσουμε. Οι κοινωνικές ανάγκες πάνω από τις απαιτήσεις της αγοράς!

Όλοι μαζί στον αγώνα!
Για ένα δημόσιο σχολείο που θα χωρά όλους τους μαθητές, όλους τους εκπαιδευτικούς, όλη τη γνώση!

Ηλίας Παπαχατζής, εκπαιδευτικός, αντιπρόεδρος της Α'-Γ' ΕΛΜΕ της Β' Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες