karaoke
«Ανεπίτρεπτο για πάρτι δημοτικού σχολείου και ακόμα ποιο απεχθές ότι τα κάνανε διαγωνισμό και βάζανε τα παιδιά να τραγουδούν αυτά τα τραγούδια και τα βαθμολογούσαν και χειροκροτούσαν! Να ενημερώσω ότι μιλάμε για παιδιά Δημοτικού σχολείου και ο γιος μου φέτος είναι στην πρώτη δημοτικού στο εν λόγω σχολείο»!

Στα χέρια της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, έχει φτάσει η καταγγελία ενός πατέρα 7χρονου μαθητή, ο οποίος κινεί τη σχετική νομική διαδικασία. 

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην «Πελοπόννησο», την περασμένη Κυριακή στο Δημοτικό Σχολείο το οποίο βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή των Προσφυγικών της Πάτρας, διοργανώθηκε πάρτι από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Μόνο που οι διοργανωτές επέλεξαν τραγούδια τραπ με στίχους ακατάλληλους για τόσο μικρές ηλικίες.

Οι διοργανωτές είχαν φροντίσει να «επενδύσουν» μουσικά το πάρτι με τραγούδια που μάλλον άκουγαν οι… μαμάδες (και κάποιοι μπαμπάδες) και όχι με τέτοια που να ταιριάζουν σε ανήλικα και μάλιστα… 6, 7 και 8 ετών! Συγκεκριμένα έγινε μέχρι και διαγωνισμός τραγουδιού (καραόκε) με τραγούδια της τραπ, ενός είδους «σκουπιδομουσικής» που ακούγεται… μόνο στην Ελλάδα! Τραπ σημαίνει trash rap δηλαδή σκουπίδι – ραπ!

«Ανεπίτρεπτο για πάρτι Δημοτικού και ακόμα πιο απεχθές ότι κάνανε διαγωνισμό και βάζανε τα παιδιά να τραγουδούν αυτά τα τραγούδια, τα βαθμολογούσαν και τα χειροκροτούσαν! Μιλάμε για παιδιά σχολείου και ο γιος μου φέτος είναι στην Α΄ τάξη δημοτικού» λέει ο γονιός, ο οποίος σημειωτέον καταμαρτυρά πως το αγόρι του, όταν επέστρεψε από το πάρτι στο σπίτι και τον συνάντησε, του ανέφερε πως είχε μάθει απέξω τους στίχους του τραγουδιού το οποίο είπε και μάλιστα βαθμολογήθηκε με 8 στα 10!

Το τραγούδι ερμηνεύει ο τράπερ Tranos, γνωστός για παραβατική συμπεριφορά, συλλήψεις με όπλα και υβριστικούς στίχους κατά των γυναικών κ.λπ.

Κι όμως ο πιτσιρικάς τραγούδησε με στίχους όπως:

– «Σε θέλω και ας μην ξέρω που θα βγει, ούτε καν ξέρω για εσένα απόψε που τα βλέπω θολά να φύγουμε μαζί, θέλω να κάνεις το παν! Γουστάρω να ‘σαι αλήτης. Κι εγώ να ‘μαι Madame»!

– «Φέρε ποτό, κατεβάζω όλο το bar»!

– «Το σώμα σου να λιώνει. Μοιάζει σοκολά»!

– «Είμαι αλήτης και έχω πάντα μετρητά! Με το coupe μπαίνουμε τέρμα, όλοι μιλάνε για εμένα! Με πιάνει τρέλα τρέλα τρέλα! Και όλο μου λέει έλα έλα»!

Ο πατέρας επικοινώνησε με την Πρόεδρο του Συλλόγου η οποία του δήλωσε ότι το  παιδί είχε μεταβεί στο πάρτι μαζί με την μητέρα του, άρα υπήρχε ενήλικας, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα!

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο πατέρας και με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας  τον  ενημέρωσαν ότι εφόσον το πάρτι έγινε σε ώρα… εκτός του σχολικού προγράμματος, δεν υπάρχει καμία ευθύνη.

Μετά από όλα αυτά ο πατέρας προσέφυγε στην Εισαγγελία ενώ θα ενημερώσει την Δευτέρα και την Εισαγγελία ανηλίκων!

Καθηγητές Ξάνθης: Είμαστε αντίθετοι στη συμμετοχή των μαθητών μας στην εκδήλωση του Δήμου που προβάλλονται τα ναρκωτικά, η βία και ο σεξισμός

Πριν λίγες μέρες σε ένα αντίστοιχο γεγονός οι καθηγητές της Ξάνθης (ΕΛΜΕ) δήλωσαν κάθετα αντίθετοι στη συμμετοχή των μαθητών των σχολείων σε εκδήλωση του Δήμου Ξάνθης που έχει καλεσμένο τον τράπερ FY όπου όχι μόνο δεν προάγεται ο πολιτισμός αλλά αντίθετα προβάλλονται, χωρίς κανέναν ηθικό φραγμό, τα ναρκωτικά, η βία και ο σεξισμός

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης

Ως σωματείο ήμασταν πάντα υπέρ της συμμετοχής των παιδιών των σχολείων μας στις λαογραφικές και πολιτιστικές γιορτές της Ξάνθης.
Στην περίπτωση όμως του καλεσμένου από τον Δήμο Ξάνθης τράπερ FY, ως παιδαγωγοί, είμαστε κάθετα αντίθετες/οι στη συμμετοχή των μαθητριών και οι μαθητών μας σε μία εκδήλωση όπου όχι μόνο δεν προάγεται ο πολιτισμός αλλά αντίθετα προβάλλονται, χωρίς κανέναν ηθικό φραγμό, τα ναρκωτικά, η βία και ο σεξισμός και όλα αυτά με μια ξεδιάντροπη περηφάνια.
Ζητάμε από τους «Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων» και την «Ένωση Γονέων» να πάρουν θέση και καλούμε τον δήμο να ματαιώσει άμεσα τη συναυλία.

ΤΡΑΠ

«TRAP» η εγκληματική παγίδα για τους μαθητές μας

Η εκπαιδευτικός Μαίρη Πρίμη γράφει:

Ως καθηγήτρια που αγαπάω τους μαθητές και τις μαθήτριές μου και που πιστεύω ότι ο σημαντικότερος σκοπός της εκπαίδευσης είναι να δίνουμε δρόμους, να εμπνέουμε τα παιδιά μας να πάνε όλο και ψηλότερα, να γνωρίσουν τον κόσμο, να ανακαλύψουν την ομορφιά μέσα τους, να μάθουν να αγωνίζονται, να διεκδικούν, να κυνηγούν τα όνειρά τους, εκπέμπω σήμα SOS ενάντια σε αυτό το σκουπίδι που ονομάζεται trap μουσική, που ο στίχος της είναι ξεκάθαρα-ας πούμε επιτέλους τα πράγματα με το όνομά τους!- ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΑΣΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!

«Σκάσε πουτάνα μπουνιές μη σου βάλω

Κερνάνε γραμμές και γαμάνε ο ένας τον άλλο» (iLLEO «Σκάσε πουτάνα»)

Αυτά ακούνε τα 12χρονα, τα τρυφερά μας παιδάκια και μου ‘ρχεται να κλάψω. Η αλήθεια είναι ότι έκλαψα στην τάξη όταν συζητούσαμε γι’ αυτό και κοιτούσα τα παιδικά, εκφραστικά ματάκια τους, όταν τους έλεγα πόσο θέλω να γίνουν σωστά αγόρια και κορίτσια. Αγόρια που θα σέβονται και θα εκτιμούν τη γυναίκα και κορίτσια που θα σέβονται τον εαυτό τους και θα διεκδικούν τα δικαιώματα τους. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!!!! Αυτή η μουσική είναι καθαρά σεξιστική, κακοποιητική και ενάντια στα δικαιώματα. Επιπλέον προάγει τη χρήση ναρκωτικών και προτρέπει σε εύκολο πλουτισμό. Πως; Mέσω trafficking, μαστροπείας και drug dealing!!!

“ Ξέρω τι θέλεις ρε πουτάνα

Μεγιστάνα από αλάνα

Να ξέρει από αλάνια

Να ξέρει από χαβιάρι, να ξέρει από σαμπάνια» (Mad clip)

Και:

«Βουλγάρες, κάνω εισαγωγή τις Βουλγάρες

Για να γαμάς εσύ τις μουνάρες» ( TUS, Βουλγάρες)

Και συνεχίζω:

« Δε θέλω τα χρυσά για να βγάλω μουνί

Έχω προσωπικότητα κι εσύ είσαι αδερφή»

Ένα σκουπιδαριό από έμφυλες διακρίσεις, κακοποιητικό λόγο, πατριαρχικές αντιλήψεις, τοξική αρρενωπότητα, slut shaming, body shaming, ματσίλα, καφρίλα και σεξισμό στο άπειρο.

Έχω κι άλλα:

« Θέλω κώλο Κολομπιάνα

Έξω κυρία και στο  κρεβάτι πουτάνα»

«Τη γαμάω μέσα στο Μπέντλει

Φρέσκος σαν τον Λουμίδη

Στο μουνί πατάω μπουνίδι

Ρίχνω κλωτσίδι» (iLLEO, Kontra,Λουμίδης)

 «Περάσαμε το όριο

Κούνα την κωλάρα κι ακόλουθα τον πελώριο» (Mente Fuerte,Caliente)

TRAP

Γενικά οι γυναίκες αποκαλούνται « μουνάρες» , «πουτάνες» « bitches», «κωλάρες»,

Και αν δεν είναι αυτό  κουλτούρα βιασμού, τότε τι είναι;

Και ύστερα αναρωτιόμαστε γιατί τόσες γυναικοκτονίες;;;;

 

Και αν έχουμε απορία για τις γυναικοκτονίες:

«Ξέρεις ότι θα σε σκότωνα

Αν με πλήγωνες θα το έκανα

Αν με κάποιον άλλον σ έπιανα

Ξέρεις ότι θα το τελείωνα ( Light-O.J)

“ Πουτάνες δεν κερνάμε, μάγκα φύγε από εδώ

Αν θέλεις τα λεφτά μου θα σε ράψω στο λεπτό» (Trannos, Kargiola)

Νομίζω ότι οι στίχοι μιλάνε από μόνοι τους και όποιες μαμάδες ή μπαμπάδες λένε « ε, και τι έγινε, είναι η μουσική που ακούνε όλοι» είναι άξιοι της μοίρας τους.

Τι κάνουμε όμως ως εκπαιδευτικοί και ποια είναι τα επιχειρήματά μας στα παιδιά; Μπορούμε ή δεν μπορούμε να τα σώσουμε από αυτή την ύπουλη και σιχαμερή παγίδα; Οφείλουμε ή όχι να τα προστατεύσουμε;

Η απάντησή μου είναι ότι ναι μπορούμε, τουλάχιστον οφείλουμε να προσπαθήσουμε με όποιους τρόπους μπορούμε.

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να μιλήσουμε μαζί τους.

Να τους εξηγήσουμε για ποιους λόγους πρέπει να είμαστε αντίθετοι με τέτοιους στίχους, ειδικά αυτή την εποχή που παλεύουμε για περισσότερα δικαιώματα και για « ορατότητα» στις όποιες διαφορετικότητες.

 Να τους απαντήσουμε στο επιχείρημα « απλά μουσική ακούμε, δε μας επηρεάζει» ότι πώς θα τους φαινόταν αν εμείς ακούγαμε τραγούδια που έλεγαν « παλιόπαιδα, θέλω να σας δείρω , να σας κάνω μαύρα στο ξύλο, αλήτες κλπ» και μετά να τους λέμε πως τους αγαπάμε, πως είμαστε κατά της βίας, να τους μιλάμε για δικαιώματα;

Στο επιχείρημα ότι ακολουθούν το ρεύμα, τους πολλούς, να τους πούμε πως η σιωπή είναι συνενοχή, και πως είναι το ίδιο λάθος να κάθεσαι και να ακούς αδιαμαρτύρητα τους στίχους που παραπάνω έχω παραθέσει και να μη λες λέξη, επειδή αρέσουν στους πολλούς. Τις αλλαγές και τις επαναστάσεις δεν τις αρχίζουν οι πολλοί. Θέλει αρετή και τόλμη. Προς τα εκεί πρέπει να τους κατευθύνουμε. Στον δύσκολο δρόμο όχι στον εύκολο. Δηλαδή αν έβλεπαν κάποιον στον δρόμο να κακοποιεί έναν σκύλο και ο κόσμος δεν εδινε σημασία, θα έπρεπε κι αυτοί να προσπεράσουν; Η να σταματήσουν και να πάρουν θέση. Πρέπει να τους καλέσουμε να συνειδητοποιήσουν τι ακούνε και να πάρουν θέση.

Πολλοί μαθητές σχολείων, επηρεασμένοι από την απαράδεκτη τάση να αναζητούμε στα σχολεία χορηγούς, καθώς ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, προπλάθουν να βγάλουν χρήματα, καλώντας τράπερς να τραγουδήσουν, επειδή αυτοί μπορούν να μαζέψουν πολύ κόσμο και πολλά λεφτα για το σχολείο! Σε αυτό, οφείλουμε  να εξηγήσουμε στα παιδιά, το αυτονόητο: Ότι δεν είναι αυτά ή εμείς, οι καθηγητές υπεύθυνοι να μαζέψουμε χρήματα για τα σχολεία!! Αυτή είναι δουλειά του Υπουργείου και της κυβέρνησης. Να διαμαρτυρηθούμε για τις τραγικές ελλείψεις, να κάνουμε παραστάσεις, έγγραφα, διαδηλώσεις. Να κάνουμε θόρυβο. Όχι να φέρουμε τραπερς μέσα στα σχολεία!

Τέλος, πρέπει να οργανώσουμε ημερίδες, βιωματικά σεμινάρια και ό, τι άλλο μπορούμε να σκεφτούμε για να ενημερωθούν για την έμφυλη βία και πώς επηρεάζονται οι συνειδήσεις των ανθρώπων από αυτό το σκουπιδαριό που ονομάζεται trap μουσική.

Και ας πάρουμε την πρωτοβουλία να καλέσουμε μουσικά σχήματα στα σχολεία μας με στίχο κοινωνικό, ουσιαστικό, που βοηθάει τους ανθρώπους να ονειρεύονται, τους δίνει δύναμη, χαρά για ζωή, αισιοδοξία, τους μιλάει για ομορφιά, για ωραίες σχέσεις, για ανθρωπιά, ζεστασιά, αγάπη, έρωτα, αγώνα.

Άντε, μπας και βγάλουμε τα παιδιά μας από την παγίδα! (trap)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές