ΜΑΘΗΤΗΣ
Η χρονική Περίοδος υποβολής ενστάσεων επί της μοριοδότησης των αιτήσεων από τους υποψηφίους είναι από την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 08:00 - Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023 22:59

Έτσι αύριο Τρίτη 21 Φεβρουαρίου αναμένεται όλες οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να δημοσιεύσουν τους προσωρινούς πίνακες μοριοδότησης.

Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων Διευθυντών Σχολείων προστέθηκε ήδη νέα ανακοίνωση που ορίζει την προθεσμία υποβολής ενστάσεων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση η χρονική Περίοδος υποβολής ενστάσεων επί της μοριοδότησης των αιτήσεων από τους υποψηφίους είναι από την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 08:00 - Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023 22:59

Ωστόσο όπως καταγράφεται έχουν προκύψει αρκετά προβλήματα.

Μετά το τέλος της διαδικασίας ηλεκτρονικής καταχώρησης των αιτήσεων για υποψήφιους Διευθυντές/ντριες, της ανακοίνωσης πινάκων δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων και των ενστάσεων, παρακολουθούμε τον απόλυτο παραλογισμό, την κραυγαλέα παρανομία και τη διαφορετική αντιμετώπιση των υποψηφίων Διευθυντών/Διευθυντριών ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Τα παραπάνω καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών (Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας)

Μετά το τέλος της διαδικασίας ηλεκτρονικής καταχώρησης των αιτήσεων για υποψήφιους Διευθυντές/ντριες, της ανακοίνωσης πινάκων δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων και των ενστάσεων, παρακολουθούμε τον απόλυτο παραλογισμό, την κραυγαλέα παρανομία και τη διαφορετική αντιμετώπιση των υποψηφίων Διευθυντών/Διευθυντριών ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, στο νομό μας υπήρχαν συνάδελφοι/ες που απορρίφθηκε η ένστασή τους σε περιπτώσεις που ξεκάθαρα, σε μία δια ζώσης διαδικασία, θα είχε αντιμετωπιστεί η όποια αβλεψία, αστοχία ή εσφαλμένη καταχώρηση. Άλλωστε η ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής αιτήσεων πρέπει να αποτελεί ουσιαστική διευκόλυνση, παρέχοντας διορθωτικούς μηχανισμούς σε περιπτώσεις ανθρώπινου λάθους ή αδυναμίας του ίδιου του συστήματος και όχι τιμωρητική πρακτική.

Είναι χαρακτηριστικό δε ότι, τόσο στην ίδια την Υπουργική Απόφαση, όσο και στις προκηρύξεις  των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αναφερόταν ρητά και κατηγορηματικά ότι  «μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων δεν γίνονται δεκτά συμπληρωματικά δικαιολογητικά», επομένως,  δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η τροποποίηση της αίτησης μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας και γι’ αυτό δεν επιτρέπει την οριστικοποίηση της αίτησης των υποψήφιων διευθυντών που δεν κατάφεραν για αντικειμενικούς λόγους να το κάνουν.

Παρ’ όλα αυτά, το ίδιο το Υπουργείο επέτρεψε στην  διαδικασία των ενστάσεων για τις οριστικοποιημένες αιτήσεις την ανάρτηση νέων αρχείων, συναινώντας με αυτό τον τρόπο στην τροποποίηση της αρχικής αίτησης, κατά παράβαση της οδηγίας της εγκυκλίου (άρθρο 2 της Φ.361.22/6/149788/Ε3/2-12-2022 Υ.Α.).

Παρατηρήθηκε λοιπόν πως άλλα τοπικά συμβούλια της Α/θμιας δέχτηκαν παράτυπα την εκπρόθεσμη κατάθεση δικαιολογητικών μέσω των ενστάσεων, ενώ άλλα (και της Ηλείας), ακολουθώντας την εγκύκλιο, απέρριψαν τα εκπρόθεσμα δικαιολογητικά που κατατέθηκαν στην ένσταση και οι εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν από την συνέχεια της διαδικασίας.

Είναι χαρακτηριστικό δε ότι, στη γειτονική Αχαΐα, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο δέχτηκε οριστικά τις ενστάσεις υποψηφίων που είχαν, αρχικά, απορριφθεί, για συγκεκριμένους λόγους, την ίδια στιγμή που, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Ηλείας απέρριψε για δεύτερη φορά ενστάσεις που είχαν υποβληθεί για τους ίδιους ακριβώς λόγους. Στη δε Ανατολική Αττική, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο δέχτηκε, ανεξαιρέτως, όλες τις ενστάσεις των υποψηφίων, με αποτέλεσμα, να εκδώσει μόνο οριστικό πίνακα δεκτών υποψηφίων!!!

Επίσης, σε 4 συμβούλια εμφανίστηκαν αιτήσεις που δεν είχαν καταχωρηθεί πουθενά στους προσωρινούς πίνακες, ούτε ως δεκτές ούτε ως μη δεκτές. 

Τα εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν είναι: πώς μερικές αιτήσεις εμφανίστηκαν στις αρχικές λίστες και άλλες όχι; Πώς επιτρέπεται από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ η διαφορετική αντιμετώπιση των ενστάσεων και η διαφορετική ανάγνωσή τους από τα τοπικά συμβούλια, αποποιούμενη τις όποιες ευθύνες τη βαραίνουν αποκλειστικά;

Οι λόγοι της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί θα πρέπει να διερευνηθούν ΑΜΕΣΑ, καθώς αυτοί, πιθανώς, να αποτελούν και λόγους ακυρότητας όλης της διαδικασίας. 

Καλούμε τη Δ.Ο.Ε. και την Ο.Λ.Μ.Ε. να αναλάβουν σχετικές πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της ένταξης και των απορριφθέντων συναδέλφων μας στη διαδικασία επιλογής διευθυντών που βρίσκεται σε εξέλιξη, οι οποίοι απορρίφθηκαν για τους ίδιους ακριβώς λόγους με εκείνους των οποίων η ένσταση έγινε δεκτή, καθώς δεν μπορούμε να ανεχτούμε πια διαδικασίες που πλήττουν τα δικαιώματα που έχουμε και την ισοτιμία και ισονομία που απαιτούμε ως Έλληνες πολίτες και εκπαιδευτικοί. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία