Την Κυριακή 2 Απριλίου διεξάγονται οι εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας στην οποία παίρνει μέρος και η Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση (ΚΑΜΕΚΠ).
Η Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση (ΚΑΜΕΚΠ) προσπαθεί και εντός της ΕΜΕ, αλλά και με ανοιχτές εκδηλώσεις να στηρίξει το αίτημα για Μαθηματικά για όλα τα παιδιά χωρίς ταξικούς ή άλλους φραγμούς, αλλά και προοδευτικό περιεχόμενο και διδακτικές μεθόδους για την κρίσιμη για το μέλλον των παιδιών μαθηματική εκπαίδευση.
Το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Κίνησης για την Αλλαγή στην ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 2 AΠΡΙΛΗ 2023 ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
(στα γραφεία της ΕΜΕ Πανεπιστημίου 34 & Ιπποκράτους8.00 π.μ- 7.00μ.μ)
Κάτω από τη βαριά σκιά του εγκλήματος στα Τέμπη διεξάγονται οι εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Η ΕΜΕ υπό την εικοσαετή διοίκηση από την ίδια παράταξη, δεν ανταποκρίνεται κατ’ ελάχιστον στις ανάγκες των εργαζόμενων μαθηματικών, αλλά και της μαθηματικής εκπαίδευσης. Η Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση (ΚΑΜΕΚΠ) προσπαθεί και εντός της ΕΜΕ, αλλά και με ανοιχτές εκδηλώσεις να στηρίξει το αίτημα για Μαθηματικά για όλα τα παιδιά χωρίς ταξικούς ή άλλους φραγμούς, αλλά και προοδευτικό περιεχόμενο και διδακτικές μεθόδους για την κρίσιμη για το μέλλον των παιδιών μαθηματική εκπαίδευση. Ενάντια στην αξιολόγηση, την Τράπεζα Θεμάτων, τους κόφτες των βάσεων από τη μια, και τεκμηριωμένη κριτική στις αντιδραστικές στρατηγικές που προωθούν τα διάφορα προγράμματα σπουδών, που τα όποια αν υπάρχουν ελάχιστα θετικά στοιχεία αναιρούνται στην πράξη από το εξεταστικοκεντρικό σύστημα.
Με το εκλογικό σύστημα την απλή αναλογική σε ενιαίο ψηφοδέλτιο όπου μετράει ο κάθε σταυρός ψηφίζουμε και τους 15 υποψήφιους για το ΔΣ και στους 3 υποψήφιους για την Εξελεγκτική Επιτροπή. Το ζητούμενο είναι μια ΕΜΕ για την Επιστήμη και την κοινωνία, μια ΕΜΕ για τα Μαθηματικά και τους μαθηματικούς. Μια ΕΜΕ με διαφάνεια και εσωτερική δημοκρατία. Μια ΕΜΕ μαζική που θα ενεργοποιήσει το σύνολο των μαθηματικών που η τακτική των «χρεών» που καθιέρωσαν τα μονοπαραταξιακά ΔΣ εδώ και 30 χρόνια είχε ως αποτέλεσμα την απομαζικοποίηση και την αδιαφάνεια στη λειτουργία του επιστημονικού Σωματείου.
Συνάδελφοι, την «απάντηση» θα τη δώσετε με την συνειδητή ψήφο σας στους 15 υποψήφιους για το ΔΣ και στους 3 υποψήφιους για την Εξελεγκτική Επιτροπή της Κίνησης για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση (ΚΑΜΕΚΠ)
Για το ΔΣ:
Βαρελόπουλος Αντώνης, Γιαννάτου Κυριακή (Κική), Εξάρχου Έλενα(Λένα), Ζαφειροπούλου-Καρατζόγλου Φιλαρέτη, Καραμπέρης Γιάννης, Κομπότης Γιώργος, Μακρή Ιωάννα, Μαρίνης Γιάννης, Μαυρέλης Ιάκωβος (Μάκης), Ορφανάκης Σπύρος, Ρεμπάπης Παναγιώτης, Σιαχάμης Βαγγέλης, Σιούλας Γιάννης, Σπυρίδωνος Ελένη, Φακούδης Βαγγέλης
Και για την Εξελεγκτική Επιτροπή:
Γεωργούτσος Παναγιώτης , Νεστορίδης Βασίλης , Παπαδήμας Αλκιβιάδης (΄Αλκης)
ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ της ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το «κύρος» της ΕΜΕ: «Έξω πάμε καλά»
Η ΕΜΕ βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών. Μετά από κάθε διεθνή διαγωνισμό ο/η Πρόεδρος της Δημοκρατίας υποδέχεται τους συμμετάσχοντες μαθητές και τους υπεύθυνους της Εταιρείας. Η κοινή γνώμη, και μόνο με τη λέξη Μαθηματική, διάκειται ευμενώς. Τα ιδιωτικά σχολεία συμμετέχουν στον διαγωνισμό ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ.
Αντίθετα, ο μέσος μαθηματικός αντιμετωπίζει την ΕΜΕ κατά κανόνα με αίσθημα που κυμαίνεται από αδιαφορία έως οργή. Στις εκλογές συμμετέχουν κάτι περισσότερο από 1000 άτομα. Ποτέ δεν απαντήθηκε ερώτημά μας προς τη διοίκηση για τον αριθμό των ενεργών μελών, αλλά από τα έσοδα από συνδρομές δε φαίνεται να ξεπερνούν κατά πολύ τον αριθμό αυτό.
Πού οφείλεται αυτή η αντίφαση
Η απάντηση είναι απλή. Η διοίκηση της ΕΜΕ δεν αξιοποιεί το κύρος της – που εν πολλοίς οφείλεται στο παρελθόν - ούτε για την αναβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης ούτε για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των μαθηματικών ούτε για την επιμόρφωση των συναδέλφων ούτε για την προώθηση καινοτόμων δράσεων, παρά μόνο για τη διεξαγωγή των διαγωνισμών, για την προβολή των «ημετέρων» με διάφορους τρόπους, για φιέστες και ταρατατζούμ χωρίς ουσία, όπως συνέβη με το περίφημο έτος Μαθηματικών. Πάνω απ’ όλα, δεν δείχνει το παραμικρό ενδιαφέρον για αυτό που εμείς λέμε «Μαθηματικά για όλους» το οποίο υποκριτικά υιοθετεί στα λόγια, την ίδια ώρα που, μετά από την απίστευτη ταλαιπωρία των μαθητών στην περίοδο της πανδημίας, προκειμένου να εντοπίσει τους «εκλεκτούς» των ολυμπιάδων, απογοητεύει τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον «Θαλή» με θέματα πολύ μακριά από αυτά που ένας καλός μαθητής σχολείου μπορεί να αντιμετωπίσει.
Η ΕΜΕ δεν είναι συνδικαλιστικό σωματείο για να οργανώσει τους αγώνες των εκπαιδευτικών. Έχει όμως την υποχρέωση να στηρίξει τα αιτήματα που συνάδουν με τον βασικό καταστατικό της στόχο τής αναβάθμισης της Μαθηματικής Εκπαίδευσης με το κύρος του ονόματος που το οφείλει στην ιστορία της, αλλά δυστυχώς το εξαργυρώνει μόνο με παράτες και φωτογραφήσεις στο προεδρικό μέγαρο.
Αντίθετα, Η Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση (ΚΑΜΕΚΠ) έχει κεντρικό της σύνθημα: «Μαθηματική Εκπαίδευση υψηλού επιπέδου για όλους». Από αυτό το πρίσμα κρίνουμε τις εξελίξεις και τη στάση της διοίκησης της ΕΜΕ.
Η εμμονή της ΕΜΕ στην αναζήτηση «πρωταθλητών», την οδηγεί σε παντελή αδιαφορία για τη μαζική δημόσια μαθηματική εκπαίδευση, όπως φαίνεται εξάλλου και από τα περιοδικά της, αλλά και από τον πρόσφατο «Θαλή».Δεν αντιλαμβάνεται, όταν δεν συμπλέει με τις κυβερνητικές αποφάσεις, ότι η αποτυχία πολλών μαθητών στα μαθηματικά είναι η επιτυχία ενός συστήματος που σκόπιμα, και όχι απλώς αδιαφορώντας, οδηγεί στην αποτυχίακάποιους μαθητές, κατεξοχήν χαμηλών πολιτισμικών και οικονομικών στρωμάτων εξαιτίας, κυρίως του εξεταστικοκεντρικού εκπαιδευτικού συστήματος.. Με αυτό τον τρόπο, την προστιθέμενη αξία αυτών που αποτυγχάνουν την επικαρπώνονται αυτοί που επιτυγχάνουν. Ταυτόχρονα, αυτοί οι μαθητές φεύγουν από το σχολείο με την αίσθηση ότι είναι ανόητοι, ιδίως όταν μιλάμε για τα Μαθηματικά,λειτουργεί ως φίλτρο στην κοινωνική-ταξική διαστρωμάτωση και δημιουργώντας ταυτόχρονα βαθιές πληγές στον παιδικό ψυχισμό.
Από την άλλη, ακόμη και εντός των σημερινών συνθηκών, δεν αξιοποιούνται όλα τα μέσα ώστε να «σώσουν οτιδήποτε αν σώζεται» οι στυλοβάτες μιας τέτοιας προσπάθειας: Οι εκπαιδευτικοί του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου. Θεωρούμε ότι βασική επιδίωξη πρέπει να είναι η στήριξή τους, η αναβάθμιση του ρόλου και της θέσης τους, τα επαγγελματικά δικαιώματα, οι θέσεις εργασίας, η βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους, αλλά κυρίως η επιμόρφωσή και η δυνατότητα συμμετοχής τους στη λήψη κρίσιμων για την Παιδεία αποφάσεων. Ωστόσο, ακούσια ή εκούσια, εκβιαζόμενοι ή ανυποψίαστοι, από έλλειψη πληροφόρησης ή από αδράνεια, ο εκπαιδευτικός υπηρετεί το ρόλο που επιθυμεί γι’ αυτόν το σύστημα. Κι εδώ ερχόμαστε στα άχρωμα συνέδρια και ημερίδες της Εταιρείας. Αντί να γίνουν γήπεδο διαλόγου και αλληλοενημέρωσης, περιορίζονται σε συλλογή βεβαιώσεων για το βιογραφικό των εισηγητών. Αλήθεια, ποια από τις θέσεις της ΕΜΕ έχει βασιστεί σε πορίσματα κάποιου συνεδρίου, κάποιου στρογγυλού τραπεζιού, κάποιου εργαστηρίου που μόνο μια φορά μας επέτρεψε να διοργανώσουμε; Εμείς δεν κατηγορούμε τη διοίκηση της ΕΜΕ για έλλειψη αξιοκρατίας, αλλά για έμμεση φίμωση κάθε διαφορετικής φωνής με τον τρόπο που στελεχώνονται οι διάφορες επιτροπές, αλλά και με τον ευγενικό τρόπο με τον οποίο στο ΔΣ μας επιτρέπουν να μιλήσουμε, για να απορρίψουν κάθε πρότασή μας χωρίς καν ουσιαστικό διάλογο . Μόνο η ενδυνάμωση της Κίνησής μας μπορεί να εξαναγκάσει την Εταιρεία να αρχίσει να λειτουργεί συλλογικά, να ανοίξει ένα διάλογο με όλο το σώμα των μαθηματικών που, με τις σημερινές τουλάχιστον συνθήκες εργασίας, ανήκουν σε αυτή την απειλούμενη για καθοδηγούμενη αμορφωσιά κοινωνική ομάδα.
Η διάλυση της Δημόσιας Παιδείας και οι θέσεις που πρέπει να διατυπώσουμε:
«Ουδέν κακόν αμιγές χειρότερου». Έτσι εφαρμόζει η κυβέρνηση στον χώρο της Παιδείας την γνωστή παροιμία. Αξιοποιεί την πανδημία για να καταστείλει τις αντιδράσεις και να περάσει τις πιο αντιδραστικές αλλαγές που έχουν σημειωθεί στην εκπαίδευση.
Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση:
• Αντί να ενισχύσει τα ΑΕΙ με προσωπικό και πόρους, νομοθετεί την ίδρυση ειδικού αστυνομικού σώματος για τη «φύλαξη» των Ιδρυμάτων, παρά τη μαζική αντίδραση των Πανεπιστημιακών δασκάλων και, ασφαλώς, των ίδιων των φοιτητών. Τις σχετικές ανακοινώσεις έκαναν από κοινού οι υπουργοί Παιδείας και «Προστασίας του Πολίτη», (ευφημισμός, όπως ο Ειρηνικός Ωκεανός). Το ΔΣ της ΕΜΕ οφείλει να αποδοκιμάσει αυτόν τον σχεδιασμό χτες!
• Χρησιμοποιώντας τον προσβλητικό χαρακτηρισμό «αιώνιοι φοιτητές», επιδιώκει να κάνει ακόμη πιο δύσκολο το δρόμο για το πτυχίο σε όσους φοιτητές είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται για να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, χωρίς να υπάρχει καμιά μελέτη κόστους για το δημόσιο από την παράταση του χρόνου φοίτησης που να δικαιολογεί ένα τέτοιο μέτρο.
• Εξισώνει τα πτυχία ιδιωτικών σχολών μη ελεγχόμενης ποιότητας με τα πτυχία των Πανεπιστημίων, καταργώντας έμμεσα το Σύνταγμα της χώρας. Οφείλουμε να καταγγείλουμε αυτή την απόφαση που, εκτός των άλλων, αποτελεί προσβολή των ελληνικών ΑΕΙ πολλά από τα οποία έχουν πετύχει μεγάλες διεθνείς διακρίσεις.
Στο σύστημα πρόσβασης:
• Επαναφέρει βαθμολογικά όρια που θα παίζουν το ρόλο του «κόφτη», ίσως για να συμπληρώσει το δώρο στους ιδιοκτήτες των «κολλεγίων» της προηγούμενης παραγράφου. Δυστυχώς υπάρχουν και συνάδελφοι που συμφωνούν με τέτοια μέτρα, παρασυρόμενοι από ακραία παραδείγματα. Προτείνουμε τη δημιουργία ομάδας μελέτης των επιδόσεων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και της συσχέτισης της βαθμολογίας με την Ακαδημαϊκή πορεία για να δούμε πόσο επιστημονικά ορθό είναι ένα τέτοιο μέτρο.
Στο Λύκειο
• Η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων ως μέσου αξιολόγησης στις γραπτές εξετάσεις, πέρα από τον ταξικό της χαρακτήρα, διαστρεβλώνει περισσότερο την εκπαιδευτική διαδικασία, μέρος της οποίας οφείλει να είναι η αξιολόγηση. Ενισχύεται η παπαγαλία σε βάρος της κριτικής ικανότητας και η βαθμοθηρία σε βάρος της ανάπτυξης της αγάπης για τα Μαθηματικά. Αντίθετα, προτείνουμε τη δημιουργία Τράπεζας Δραστηριοτήτων ώστε οι εκπαιδευτικοί να έχουν υποστήριξη στη διδασκαλία τους, χωρίς καμία σύνδεση με εξετάσεις ή γραπτές δοκιμασίες. Η ανακοίνωση της ΕΜΕ που περιορίζεται μόνο στο αίτημα να μην εφαρμοστεί δεν μας καλύπτει.
Η τηλεκπαίδευση
• Το ημίμετρο ανάγκης της τηλεκπαίδευσης αναγορεύεται σε επιτυχημένη καινοτομία, αφήνοντας για άλλη μια φορά στην τύχη τους τα παιδιά των φτωχών οικογενειών που δεν έχουν τα μέσα για τη συμμετοχή, αλλά και οικογενειών της μεσαίας τάξης όταν έχουν περισσότερα του ενός παιδιά.
Μια τηλεκπαίδευση που, αφαιρώντας την δια ζώσης επικοινωνία, δημιουργεί πρακτικές διδασκαλίας του προηγούμενου αιώνα. Τη μάθηση ως «μεταφορά» γνώσης με την πρακτική της παθητικής για το μαθητή μετωπικής διδασκαλίας. Οι θριαμβολογίες για την επιτυχία της τηλεκπαίδευσης έχουν και άλλους στόχους. Η ψυχρότητα του μέσου υποτιμά το ρόλο της προσωπικότητας του εκπαιδευτικού και των μαθητών του, ενώ αναβαθμίζει τις τεχνικές ικανότητες ως κύριο κριτήριο ποιότητας. Με τον τρόπο αυτό, αποστεώνοντας τη διδασκαλία από την ανθρώπινη διάσταση, την εμφανίζουν σαν υπόθεση μετρήσιμων ικανοτήτων, ώστε η επερχόμενη αξιολόγηση να μπορεί να λειτουργήσει με μια επίφαση αντικειμενικότητας.
• Είναι ανάγκη να επισημανθεί ότι στο διάστημα της μακρόθεν διδασκαλίας είναι μεγάλο ζητούμενο, για το τι έχουν κατανοήσει οι μαθητές. Η υποχρέωση της αθροιστικής αξιολόγησης των μαθητών σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, το μόνο που θα καταφέρει, είναι να απαξιώσει στα μάτια των παιδιών ακόμα περισσότερο τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς. Καμία αξιολόγηση όσο οι μαθητές είναι μακριά από το σχολείο και αναδιάρθρωση της ύλης για επαναδιαπραγμάτευση στην πραγματική τάξη των σημαντικών μαθηματικών ιδεών.
• Ωστόσο η ενίσχυση των σχολείων με τα ηλεκτρονικά μέσα που χρειάζονται, η επιμόρφωση και επιδότηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών για την απόκτηση του απαραίτητου υλικού για χρήση σε περιόδους πραγματικής ανάγκης οφείλει να είναι ένα από τα αιτήματα. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ‘κατόπιν εορτής’, μόνο κλαυσίγελο μπορεί να μας φέρει.
Στην κοινωνία
Είναι απίστευτα τα πλήγματα κατά του ορθολογισμού, κατ’ εξοχήν μαθηματικής ιδιότητας, που προέρχονται από κυβερνητικούς παράγοντες και μεγεθύνονται από τα ΜΜΕ. Καινοφανείς ανοησίες όπως π.χ. ότι 15 μαθητές κινδυνεύουν περισσότερο από 25 σε ένα τμήμα, διπλωματικές αποστάσεις από την ξεκάθαρη θέση κατά της χρήσης του ίδιου κουταλιού στις εκκλησίες, παλινωδίες σχετικά με τα λαμβανόμενα μέτρα, σύγχυση με τις ελλιπείς και ασαφείς στατιστικές καθιστούν ακόμη και τα Μαθηματικά αναξιόπιστα στα μάτια πολλών απλών ανθρώπων. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε πρόχειρη έρευνά μας με ερωτήσεις σε μερικές δεκάδες μορφωμένων συμπολιτών μας, η συντριπτική πλειονότητα απάντησε ότι διάμεσος είναι επιστημονικότερη λέξη για τον μέσο όρο! Μετά από όλα αυτά εκπλήττονται οι κυβερνώντες και τα εξωνημένα (εξαγορασμένα) ΜΜΕ για τις αντιεπιστημονικές θεωρίες που υιοθετούνται από μερίδα της κοινωνίας, όταν οι ίδιοι έχουν ουσιαστικά εκθρέψει τον ανορθολογισμό.
Προτείναμε την οργάνωση διαλέξεων μέσω των ηλεκτρονικών μέσων με εκλαΐκευση των μαθηματικών όρων που ακούγονται. Επιπλέον, μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε το αυξημένο ενδιαφέρον για την Στατιστική, τις γραφικές παραστάσεις, το ρυθμό μεταβολής για να φτιάξουμε μια τράπεζα σχετικών θεμάτων που να αξιοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς.
Η καταστροφική πανδημία άλλαξε τη ζωή όλων μας, αλλά και τον τρόπο σκέψης μας. Οι μαθηματικοί, με τις όποιες διαφορές μας, μπορούμε να παίξουμε ένα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των αντιλήψεων των ανθρώπων. Μπορούμε να ενημερώσουμε, να εκλαϊκεύσουμε, να αναδείξουμε τη σημασία των Μαθηματικών και την αξία της μαθηματικής εκπαίδευσης, να αξιοποιήσουμε το αυξημένο ενδιαφέρον των μαθητών μας ώστε να τους διδάξουμε ευκολότερα τη Στατιστική, τις Πιθανότητες, τις γραφικές παραστάσεις, το ρυθμό μεταβολής και τόσα άλλα. Αυτό δεν είναι εύκολο να γίνει ατομικά με αποτελεσματικότητα. Πονάμε για την αδιαφορία της διοίκησης της ΕΜΕ για όλα αυτά. Πονάμε που τον διαγωνισμό «Πυθαγόρας» τον βλέπουν μόνο σαν την κότα με τα χρυσά αυγά (10 € κοστίζει η συμμετοχή και διεξάγεται μόνο σε Ιδιωτικά Σχολεία) και μας αγνόησαν όταν δηλώσαμε έμπρακτα ενεργό διαθεσιμότητα στο να διαχυθούν τα συμπεράσματα του διαγωνισμού σε όλα τα σχολεία και όχι μόνο στα παιδιά που είχαν χρήματα να πληρώσουν για να συμμετάσχουν. Πονάμε βλέποντας η ΕΜΕ να ασχολείται μόνο με τα παιδιά που ήδη διακρίνονται στα Μαθηματικά μέσω των άλλων διαγωνισμών της. Πονάμε βλέποντας τα περιοδικά να βαλτώνουν με ακραίο παράδειγμα τον μη λειτουργικά χρήσιμο ΕΥΚΛΕΙΔΗ Β΄. Κάτω από τη βαριά σκιά του εγκλήματος στα Τέμπη διεξάγονται οι εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Η ΕΜΕ υπό την εικοσαετή διοίκηση από την ίδια παράταξη, δεν ανταποκρίνεται κατ’ ελάχιστον στις ανάγκες των εργαζόμενων μαθηματικών, αλλά και της μαθηματικής εκπαίδευσης. Η Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση (ΚΑΜΕΚΠ) προσπαθεί και εντός της ΕΜΕ, αλλά και με ανοιχτές εκδηλώσεις να στηρίξει το αίτημα για Μαθηματικά για όλα τα παιδιά χωρίς ταξικούς ή άλλους φραγμούς, αλλά και προοδευτικό περιεχόμενο και διδακτικές μεθόδους για την κρίσιμη για το μέλλον των παιδιών μαθηματική εκπαίδευση. Ενάντια στην αξιολόγηση, την Τράπεζα Θεμάτων, τους κόφτες των βάσεων από τη μια, και τεκμηριωμένη κριτική στις αντιδραστικές στρατηγικές που προωθούν τα διάφορα προγράμματα σπουδών, που τα όποια αν υπάρχουν ελάχιστα θετικά στοιχεία αναιρούνται στην πράξη από το εξεταστικοκεντρικό σύστημα.
Εκδημοκρατισμός της εταιρείας
Επιβάλλεται:
1 Να θεωρούνται όλα τα μέλη ισότιμα δηλαδή να σταματήσει ο διαχωρισμός σε τακτικά και αντεπιστέλλοντα.
2. Να διεξάγονται οι εκλογές με εκλογικά τμήματα στα παραρτήματα.
Έτσι, πιστεύουμε ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή μελών στα παραρτήματα πράγμα που θα αποτελέσει αφορμή για περαιτέρω ενεργοποίηση των μελών αυτών.
Για τον σκοπό αυτό επίσης, προτείνουμε να πραγματοποιείται συνάντηση των αντιπροσώπων των παραρτημάτων δύο φορές το χρόνο με συγκεκριμένη θεματολογία όπου θα παίρνονται αποφάσεις οι οποίες θα λειτουργούν τουλάχιστον συμβουλευτικά για το Δ.Σ. Εάν υπάρχει θέληση από τις παρατάξεις για τα παραπάνω δεν νομίζουμε ότι το καταστατικό είναι εμπόδιο.
Επίσης, χρειάζεται να αποκτήσουν άμεσα τα παραρτήματα χρεωστική κάρτα και e-banking ώστε να διευκολύνονται στις συναλλαγές τους και να τους αποδίδεται το 50% της συνδρομής των μελών ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής της.
Διά ταύτα:
Συνάδελφε, υπάρχει ανάγκη να ακουστεί η φωνή σου. Στόχος μας είναι να την βοηθήσουμε να ακουστεί είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε. Δεν θέλουμε να επιβάλουμε τις θέσεις μας. Θέλουμε να ακουστούν, να συγκρουστούν με επιστημονικά όπλα, να προκύψουν πιθανώς συνθέσεις.
Σε καλούμε να μας στηρίξεις στις εκλογές της ΕΜΕ, μα περισσότερο σε καλούμε να συμμετάσχεις ενεργά στην προσπάθειά μας για τη βελτίωση της Μαθηματικής εκπαίδευσης και για την αναβάθμιση του ρόλου των μαθηματικών.
Κ.Α.Μ.Εκπ. ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΝΙΚΗΣ
[ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΕΜΕ),2023]
«ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»
α.α. | Ονοματεπώνυμο | Πατρώνυμο | Ιδιότητα |
για το Διοικητικό Συμβούλιο | |||
01 | ΒΑΡΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ | Χαράλαμπος | Δ.Ε. - ΓΙΑΤΡΟΣ |
02 | ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ (Κική) | Νικόλαος | Δ.Ε. |
03 | ΕΞΑΡΧΟΥ ΕΛΕΝΗ (Λένα) | Αθανάσιος | Δ.Ε |
04 | ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ ΦΙΛΑΡΕΤΗ | Αναστάσιος | ΠΑΝ.ΠΑΤΡ. |
05 | ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | Χρήστος | Δ.Ε |
06 | ΚΟΜΠΟΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | Ευάγγελος | Δ.Ε. |
07 | ΜΑΚΡΗ ΙΩΑΝΝΑ | Κωνσταντίνος | Δ.Ε. |
08 | ΜΑΡΙΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | Παναγιώτης | Δ.Ε |
09 | ΜΑΥΡΕΛΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ (Μάκης) | Ιωάννης | Δ.Ε |
10 | ΟΡΦΑΝΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ | Γεώργιος | Δ.Ε. |
11 | ΡΕΜΠΑΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | Ευάγγελος | Δ.Ε. |
12 | ΣΙΑΧΑΜΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | Γεώργιος | Δ.Ε. |
13 | ΣΙΟΥΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | Κωνσταντίνος | Π.Ε.-Δ.Ε |
14 | ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΕΛΕΝΗ | Ηρακλής | Δ.Ε. |
15 | ΦΑΚΟΥΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | Δημοσθένης | Δ.Ε. |
για την Εξελεγκτική Επιτροπή | |||
01 | ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | Νικόλαος | Δ.Ε. |
02 | ΝΕΣΤΟΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | Νέστωρ | ΕΚΠΑ |
03 | ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ (΄Αλκης) | Ανδρέας | Ι.Ε.-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ |
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
2 ΑΠΡΙΛΗ ΑΠΟ 8.00π.μ – 7.00μ.μ
Στα γραφεία της ΕΜΕ Πανεπιστημιου34 & Ιπποκράτους
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη