Ο πρώτος γύρος αξιολόγησης των νεοδιόριστων όπως καθορίστηκε από το ΥΠΑΙΘ, δια υπογραφής Κόπτση, ότι μέχρι 20/3 στην Θεσσαλονίκη και στην Κ. Μακεδονία θα είχαν ολοκληρώσει την αξιολόγηση των νεοδιόριστων, μπαίνοντας στις τάξεις, μάλλον έληξε άδοξα για τους εμπνευστές του.
“Το ΔΣ της ΕΛΜΕ από κοινού με νεοδιόριστους και συναδέλφους από τα σχολεία, απέτρεψαν όλες τις προσπάθειες να προωθήσουν τις διαδικασίες της αξιολόγησης νεοδιόριστων. Σταμάτησαν τις διαδικασίες προσυνεννόησης, όπως προβλέπονται από τη σχετική εγκύκλιο του Κόπτση και την αντιεκπαιδευτική νομοθεσία σε όλα τα σχολεία που προσπάθησαν αξιολογητές να τις προχωρήσουν”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΓΥΡΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ
ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!
ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ
Ο πρώτος γύρος όπως καθορίστηκε από το ΥΠΑΙΘ, δια υπογραφής Κόπτση, ότι μέχρι 20/3 στην Θεσσαλονίκη και στην Κ. Μακεδονία θα είχαν ολοκληρώσει την αξιολόγηση των νεοδιόριστων, μπαίνοντας στις τάξεις, έληξε άδοξα για τους εμπνευστές του. Η ΕΛΜΕ με βάση τις αποφάσεις του κλάδου σταμάτησε το αυστηρό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης. Η αγωνιστική στάση του κλάδου στέλνει ισχυρά μηνύματα στην κυβέρνηση, το ΥΠΑΙΘ, τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους αξιολογητές, ότι η κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων δεν θα περάσει!
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ από κοινού με νεοδιόριστους και συναδέλφους από τα σχολεία, απέτρεψαν όλες τις προσπάθειες να προωθήσουν τις διαδικασίες της αξιολόγησης νεοδιόριστων. Σταμάτησαν τις διαδικασίες προσυνεννόησης, όπως προβλέπονται από τη σχετική εγκύκλιο του Κόπτση και την αντιεκπαιδευτική νομοθεσία σε όλα τα σχολεία που προσπάθησαν αξιολογητές να τις προχωρήσουν: του Κορδελιού στις ειδικότητες ΠΕ08 και ΠΕ11, του Π. Μελά στις ειδικότητες ΠΕ02, Π08 και ΠΕ11, του Ευόσμου στις ειδικότητες ΠΕ03 και ΠΕ87.04, της Σταυρούπολης στις ειδικότητες ΠΕ02 και ΠΕ87.04, του Λαγκαδά στις ειδικότητες ΠΕ82 και ΠΕ04.04.
Συνεχίζουμε το μεγάλο αγώνα του κλάδου με ισχυρές παρακαταθήκες από τον πρώτο γύρο για την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης. Το κεφάλαιο της αγωνιστικής ενότητας με τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου (Γ.Σ. προέδρων ΕΛΜΕ στις 11/2/2023), τη μαζική συμμετοχή στην απεργία αποχή (πάνω από 60% και περισσότερα από 23 σχολεία με την πλειοψηφία του συλλόγου) και τη μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις τρεις 24ωρες απεργίες (15/2, 8/3, 16/3) και τα μεγαλειώδη μπλοκ, με συντεταγμένο τρόπο των εκπαιδευτικών σωματείων, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, στις διαδηλώσεις είναι να ισχυρά μας όπλα στα πλαίσια του πολύμορφου αγώνα που βαδίζουμε για να τους σταματήσουμε. Για να μην προχωρήσει η απαξιωτική διαδικασία να καθίσουν στο σκαμνί τους νεοδιόριστους, να τους βαθμολογήσουν για να τους υποτάξουν. Για να πετύχουμε τώρα τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων. Για να ανατρέψουμε τα αντιεκπαιδευτικά τους μέτρα σε βάρος του δημόσιου σχολείου, της εργασίας μας και των μορφωτικών αναγκών των μαθητών.
Αγώνας για να ανατρέψουμε τώρα την εγκληματική, αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική τους πολιτική που μας εξοργίζει. Η κ. Κεραμέως συνεχίζει να προκαλεί τον εκπαιδευτικό κόσμο, αφού έφτασε στο σημείο για να προπαγανδίσει τις πολιτικές της επιλογές και να συγκαλύψει τις ευθύνες της κυβέρνησης για το έγκλημα στα Τέμπη, να δηλώνει ότι «ένα από τα μηνύματα που βγήκαν με ηχηρό τρόπο από την τραγωδία των Τεμπών είναι αξιολόγηση παντού» και μάλιστα «δυναμικά να προχωρήσει στους Δημόσιους Υπαλλήλους». Όχι μόνο δεν θα πάρουν μέτρα που θα προστατεύουν τις ζωές μας, αλλά θα μας χρεώσουν και ευθύνες από πάνω γιατί αντιστεκόμαστε και δεν αποδεχόμαστε την αντιδραστική πολιτική τους.
Ο κλάδος δεν έχει να περιμένει τίποτα από συμβούλους που μεταλλάσσονται σε αξιολογητές και εγκαταλείπουν τον επιστημονικό, παιδαγωγικό, καθοδηγητικό ρόλο που δήθεν τους προόριζαν. Αποτελούν τον ιμάντα του ΥΠΑΙΘ για να προωθηθούν τα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των μαθητών. Σαν τους κλέφτες εν κρυπτώ προετοιμάζουν συναντήσεις προσυνεννόησης, τηλεφωνούν απογεύματα και Κυριακές, καλούν τάχα για γνωριμία τους συναδέλφους και όχι για αξιολόγησή, λένε ψέματα ότι δεν είναι δύσκολη η αξιολόγηση, αποκρύπτοντας όλα τα στάδια αξιολόγησης, δίνουν ραντεβού έξω από το σχολείο. Καλούν σε ηλεκτρονική έναρξη της αξιολόγησης με τηλεδιάσκεψη, κάτι που δεν προβλέπεται πουθενά. Άλλοι, αναβάλλουν επ’ αόριστον το ξεκίνημα της αξιολόγησης, όταν οι συνάδελφοι δηλώνουν απεργία αποχή. Οι σύμβουλοι βρίσκονται σε εντεταλμένη υπηρεσία, με κάποιες εξαιρέσεις ανάμεσά τους.
Αποκαλυπτική είναι εχθρική στάση από τον Διευθυντή Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης προς τον κλάδο. Προωθεί εν κρυπτώ όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης, όρισε και συμβούλους γενικής παιδείας να αξιολογήσουν συναδέλφους ειδικής αγωγής. Στην παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ (14/3/2023) αρνήθηκε να δώσει στις ΕΛΜΕ τα λεγόμενα ζευγάρια των αξιολογητών και των συνάδελφων. Αρνήθηκε να συγκαλέσει το ΠΥΣΔΕ που είναι το αρμόδιο όργανο για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων. Αρνήθηκε να ορίσει συνάντηση των ΕΛΜΕ με τους συμβούλους και να δώσει τα στοιχεία τους για να επικοινωνήσουν οι ΕΛΜΕ μαζί τους.
ΥΠΑΙΘ, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Σύμβουλοι – αξιολογητές που δεν κατάφεραν να προωθήσουν τα σχέδιά τους, ετοιμάζονται για το δεύτερο γύρο. Συνεχίζουν να παρουσιάζουν την αξιολόγηση ως ατομική υπόθεση του καθένα και ο νεοδιόριστος να βρεθεί μόνος απέναντι στον αξιολογητή. Παραπλανούν, λένε ψέματα, απειλούν, καθησυχάζουν, εκφοβίζουν
Εξαπατούν τους συναδέλφους ότι θα μονιμοποιηθούν, αν υποταχθούν και ξεκινήσει η αξιολόγηση. Αποκρύπτουν ότι για να γίνει η μονιμοποίηση, με βάση το δικό τους νόμο, πρέπει να ακολουθήσουν και οι επόμενες φάσεις της αξιολόγησης από το σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης και από τον διευθυντή. Αυτές οι φάσεις δεν προβλέπονται στην εγκύκλιο Κόπτση. Άρα, η διαδικασία δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί! Αντίθετα, αν υποκύψουν και μπουν στην αξιολόγηση, θα υφίστανται το μαρτύριο σε όλη τη διάρκεια του εργασιακού τους βίου!
Αποκρύπτουν ότι άλλο είναι η μονιμοποίηση και άλλο η μονιμότητα την οποία κατέχουν από το ΦΕΚ διορισμού έχοντας όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτήν, ακόμη και το δικαίωμα να γίνουν διευθυντές. Δεν έχουν, λοιπόν, να φοβούνται τίποτε!
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ, μαζί με συναδέλφους, όπως μέχρι τώρα έχουμε αποτρέψει το ξεκίνημα της αξιολόγησης όπου το επιχείρησαν οι αξιολογητές θα τους αποτρέψουμε και στο δεύτερο γύρο που ξεκινούν. Όλοι οι νεοδιόριστοι και οι υπόλοιποι συνάδελφοι να συνεχίσουμε να ενημερώνουμε την ΕΛΜΕ για τους αξιολογητές που έρχονται στα σχολεία, για να μην προχωρήσει καμία διαδικασία αξιολόγησης, ούτε της προσυνεννόησης, ούτε της δειγματικής διδασκαλίας. Καλούμε και όσους νεοδιόριστους μπήκαν στις πλατφόρμες αξιολόγησης, τώρα να τους γυρίσουν την πλάτη και να δηλώσουν απεργία αποχή και να απέχουν από τη συνέχιση των διαδικασιών αξιολόγησης. Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων να μην αποτελέσουν μέρος της άθλιας επιχείρησης παραπλάνησης και εκφοβισμού. Οι ΕΛΜΕ τις επόμενες ημέρες οργανώνουμε νέες παραστάσεις στους συμβούλους – αξιολογητές και στα ΠΥΣΔΕ για να απαιτήσουμε να γίνουν αποδεκτές οι θέσεις του κλάδου. Συνεχίζουμε να υπογράφουμε μαζικά τη δήλωση απεργίας αποχής της ΟΛΜΕ και χρησιμοποιούμε τις στάσεις εργασίας αν επιχειρήσουν να μπουν οι αξιολογητές στις τάξεις.
ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΑΜΕΩΣ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Χρήστος Ζαγανίδης Σοφία Στεφανίδου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη