ekpaideytikos
Το κενό στο συγκεκριμένο σχολείο ήταν ακάλυπτο για μήνες, η παραπάνω διάθεση αποφασίστηκε μόνο όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης.

Αδιανόητες καταστάσεις εξιστορούν οι εκπαιδευτικοί, περιγράφοντας τις κωμικοτραγικές προσπάθειες του Υπουργείου Παιδείας και ορισμένων διευθυντών εκπαίδευσης να επιβάλουν την ατομική αξιολόγηση.

Επιχειρούν να αξιολογήσουν εκπαιδευτικό που δε μπορεί να γνωρίζει ούτε τους μαθητές του, αφού τοποθετείται επί τούτου σε σχολείο μόλις για...2 ώρες!

Οπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς -Ιθάκης, η απόγνωσή τους είναι τόση, ώστε η τοπική Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης (ΔΔΕ) Κεφαλονιάς – Ιθάκης δε δίστασε να διαθέσει εκπαιδευτικό στα μέσα της σχολικής χρονιάς, σε σχολείο μόνο για δύο ώρες, προκειμένου να αξιολογηθεί, ενώ από την αρχή της σχολικής χρονιάς είχε διατεθεί καθ΄ ολοκληρία στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Δ.Ε!

«Με την μεθόδευση αυτή, το συνδικαλιστικό μας επιχείρημα ότι «είναι αντιπαιδαγωγικό, παράδοξο και παράλογο ο αξιολογητής να μην γνωρίζει την σύνθεση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τάξης του εκπαιδευτικού που αξιολογείται», παίρνει εν τέλει κωμικοτραγική διάσταση, όταν, ούτε ο ίδιος ο καθηγητής, κατά την αξιολόγησή του, δεν γνωρίζει τους μαθητές της ίδιας του της τάξης», τονίζει η ΕΛΜΕ

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ -Κ.Ι

Σε μια ακόμη απαράδεκτη ενέργεια προχώρησε η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης (ΔΔΕ) Κεφαλονιάς – Ιθάκης, αποκαλύπτοντας τις πραγματικές προθέσεις της ίδιας και του Υπουργείου Παιδείας για το περιεχόμενο και τις στοχεύσεις της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης.

Δίνοντας ένα απτό παράδειγμα του πώς ακριβώς εννοούν την αξιολόγηση, προκειμένου να αξιολογηθεί συνάδελφος, έφθασαν στο σημείο με απόφαση του ΠΥΣΔΕ και την θετική ψήφο του ψευτοαιρετού της ΔΑΚΕ, να τη διαθέσουν στα μέσα της σχολικής χρονιάς, σε σχολείο μόνο για δύο ώρες, ενώ από την αρχή της σχολικής χρονιάς είχε διατεθεί καθ΄ ολοκληρία στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Δ.Ε.!!!

Αυτή η απόφαση του ΠΥΣΔΕ γίνεται ακόμη πιο προκλητική αν λάβει κανείς υπόψη του ότι, ενώ το κενό στο συγκεκριμένο σχολείο ήταν ακάλυπτο για μήνες, η παραπάνω διάθεση αποφασίστηκε μόνο όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης.

Η παραπάνω μεθόδευση αποδεικνύει τόσο την «ουσία» και το περιεχόμενο της αξιολόγησης, όσο και το καθεστώς και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες προωθείται αυτή, κάνοντας πιο καθαρούς σε όλους μας τους στόχους που επιδιώκει, δηλαδή ένα σχολειό κατηγοριοποιημένο και εμπορευματοποιημένο με τον εκπαιδευτικό σκυφτό.

Με την μεθόδευση αυτή, το συνδικαλιστικό μας επιχείρημα ότι «είναι αντιπαιδαγωγικό, παράδοξο και παράλογο ο αξιολογητής να μην γνωρίζει την σύνθεση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τάξης του εκπαιδευτικού που αξιολογείται», παίρνει εν τέλει κωμικοτραγική διάσταση, όταν, ούτε ο ίδιος ο καθηγητής, κατά την αξιολόγησή του, δεν γνωρίζει τους μαθητές της ίδιας του της τάξης !!!

Μπροστά σε αυτήν την παρακμή το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας για το συγκεκριμένο θέμα στην Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης, για να πάρει την απάντηση ότι αυτό έγινε για… «ανθρωπιστικούς λόγους» (!!!), ενώ ο Διευθυντής ψέλλισε ότι η δουλειά του είναι απλά οι διοικητικές πράξεις (!!!), μη δείχνοντας να κατανοεί ότι δεν υπάρχουν τέτοιες πράξεις χωρίς άμεσες εκπαιδευτικές και μορφωτικές επιπτώσεις.

Η «πρόθυμη» Δ.Δ.Ε. Κεφαλονιάς – Ιθάκης, δεν είναι η πρώτη φορά που επιδεικνύει ιδιαίτερη σπουδή στον αυταρχισμό και στο κτύπημα των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, αφού πρόσφατα όχι μόνο περιέκοψε τις αποδοχές των εκπαιδευτικών, που δεν συναίνεσαν στην απαράδεκτη διαδικασία του «WEBEX» στην διάρκεια μαθητικής κατάληψης, αλλά έπαιξε και το ρόλο του «αμερόληπτου» μέλους της εφορευτικής επιτροπής στις ψευτοεκλογές - παρωδία των υπηρεσιακών συμβουλίων, μη δίνοντας σε κανέναν αναφορά για την διαδικασία.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ την παραπάνω στάση της Δ.Δ.Ε. Κεφαλονιάς-Ιθάκης, απέναντι σε ένα κλάδο που αντιστέκεται για να διαφυλάξει το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου. Αυτή η στάση προσβάλλει όλους τους συναδέλφους και εκθέτει την ίδια αλλά και την κυβέρνηση. Καλούμε το υπουργείο παιδείας:

  • Να αποσύρει εδώ και τώρα την αντιδραστικό και αντιεκπαιδευτικό νόμο 4823/21 και την Υ.Α. 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 σχετικά με την ατομική αξιολόγηση.

  • Να ανακαλέσει την συγκεκριμένη μεθόδευση για την συγκεκριμένη συνάδελφο, που έχει όλο το δικαίωμα, σε άλλο χρόνο να χειριστεί, το θέμα όπως αυτή νομίζει.

  • Να ανακαλέσει την περικοπή μισθού των συναδέλφων που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή που είχε προκηρύξει η ΟΛΜΕ, για το «WEBEX».

ΟΛΟΙ μαζικά συμμετέχουμε στην απεργία – αποχή και στις στάσεις εργασίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

stratos-arxiloxias-500-1200x675.jpg
Ένοπλες Δυνάμεις: Τι αλλάζει στη στρατιωτική θητεία από το 2025
Το 2025 αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η νέα στρατιωτική θητεία στην Ελλάδα, βασισμένη στο φινλανδικό πρότυπο, το οποίο έχει κερδίσει...
Ένοπλες Δυνάμεις: Τι αλλάζει στη στρατιωτική θητεία από το 2025
Άγιος Βασίλης με βέργες
Χριστούγεννα στη Γερμανία: Όταν ο Άγιος Βασίλης έκανε «δώρο» βέργες για να χτυπήσει τα άτακτα παιδιά
Οι σκοτεινοί βοηθοί του Άγιου Βασίλη στις χριστουγεννιάτικες παραδόσεις της Ευρώπης
Χριστούγεννα στη Γερμανία: Όταν ο Άγιος Βασίλης έκανε «δώρο» βέργες για να χτυπήσει τα άτακτα παιδιά