Αξιολογητής πήγε σε ειδικό σχολείο την τελευταία, ώρα, και σε εργαστήριο, σε μία ώρα "ξεπέταξε" νεοδιόριστους! Σε εσπερινό ΕΠΑΛ έστησαν ολόκληρο σκηνικό, όταν ενημέρωσαν ένα τμήμα ότι στις 9μμ θα γίνει αξιολόγηση σε νεοδιόριστη και η αξιολογήτρια, για να αποφύγει την ΕΛΜΕ, πήγε στις 6.30μμ για να κάνει την αξιολόγηση!
Αυτά και άλλα κωμικοτραγικά περιστατικά συμβούλων που πηγαίνουν στα σχολεία σαν τους κλέφτες καταστρατηγώντας ακόμα και τη διαδικασία που η ίδια η κυβέρνηση ορίζει, προκειμένου να γίνουν αρεστοί στην πολιτική ηγεσία και να αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς, καταγράφει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωσή της.
«Στο κόλπο και διευθυντές σχολείων –πολλοί αυριανοί αξιολογητές. Δεν ενημερώνουν ούτε τους συλλόγους διδασκόντων, όπως οφείλουν, οι οποίοι πρέπει να γνωρίζουν το κάθε τι που γίνεται στο σχολείο», συμπληρώνει η ΕΛΜΕ και καταλήγει:
«Καλούμε για μια ακόμα φορά τους νεοδιόριστους συναδέλφους να μην υποκύψουν στο φόβο και τις απειλές ΥΠΑΙΘ, αξιολογητών και Διοικήσεων. Τους καλούμε να υπογράψουν την Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης»
Η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Δεν είναι σύμβουλοι αυτοί που σαν τους κλέφτες πηγαίνουν στα σχολεία, καταστρατηγώντας ακόμα και τη διαδικασία που η ίδια η κυβέρνηση ορίζει! Είναι εντεταλμένοι αξιολογητές που υπηρετούν τα σχέδια της Κεραμέως και της κυβέρνησης! Επειδή τους σταματάμε παντού, προχωρούν σε εν κρυπτώ αξιολογήσεις! Αξιολογητής πήγε σε ειδικό σχολείο την τελευταία, ώρα, και σε εργαστήριο, σε μία ώρα "ξεπέταξε" νεοδιόριστους! Σε εσπερινό ΕΠΑΛ έστησαν ολόκληρο σκηνικό, όταν ενημέρωσαν ένα τμήμα ότι στις 9μμ θα γίνει αξιολόγηση σε νεοδιόριστη και η αξιολογήτρια, για να αποφύγει την ΕΛΜΕ, πήγε στις 6.30μμ για να κάνει την αξιολόγηση! Προξενεί αλγεινή εντύπωση ότι η αξιολογήτρια ειδικότητας ΠΕ87 προχώρησε στις απαράδεκτες αυτές μεθοδεύσεις, παρόλο που η ίδια βίωσε τη διαθεσιμότητα, όταν οι μεγάλοι αγώνες του κλάδου σταμάτησαν τις απολύσεις. Και στα δύο σχολεία, η ΕΛΜΕ είχε σταματήσει την προσπάθεια τους το προηγούμενο διάστημα όταν επιχείρησαν να αξιολογήσουν.
“Σύμβουλοι” που αν και είναι γενικής παιδείας, δεν διστάζουν να αξιολογούν συναδέλφους ειδικής αγωγής! “Πράττουν το υπαλληλικό τους καθήκον”, ισχυρίζονται, αλλά εκδύονται του παιδαγωγικού, όταν στήνουν θεατρικές παραστάσεις που τις βαφτίζουν αξιολογήσεις! Όταν μετράνε κεφάλια, αριθμούς, για να δώσουν τεκμήρια στην κυβέρνηση που μετά μανίας προσπαθεί να επιβάλει την αξιολόγηση. Δεν είναι σύμβουλοι, είναι επιθεωρητές και έτσι ο κλάδος τους αντιμετωπίζει.
Στο κόλπο και διευθυντές σχολείων –πολλοί αυριανοί αξιολογητές. Δεν ενημερώνουν ούτε τους συλλόγους διδασκόντων, όπως οφείλουν, οι οποίοι πρέπει να γνωρίζουν το κάθε τι που γίνεται στο σχολείο. Κανείς διευθυντής δεν έχει το δικαίωμα να τους παρακάμπτει. Ξεπερνούν, όμως, κάθε όριο όταν παραπλανούν τους συναδέλφους του σχολείου τους που έχουν ταχθεί με τις αποφάσεις του κλάδου και την ΕΛΜΕ που υλοποιεί τις συλλογικές αποφάσεις μας. Αλήθεια, την επόμενη φορά, στη δεύτερη δειγματική διδασκαλία που θα ορίσουν οι επιθεωρητές, ποια άλλη μηχανορραφία θα σκαρφιστούν για να μας εμποδίσουν να σταματήσουμε τους αξιολογητές; Όσο και αν την κρατήσουν ως επτασφράγιστο μυστικό, να είναι σίγουροι ότι θα μαθευτεί!
Την ώρα που η αξιολόγηση παραπαίει, τέτοιες πρακτικές και μεθοδεύσεις από συμβούλους και διευθυντές δίνουν χέρι βοηθείας στην κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ. Επιδιώκουν να αντιστρέψουν τη στάσιμη κατάσταση στην ατομική αξιολόγηση, καθώς νεοδιόριστοι, εκπαιδευτικοί και ΕΛΜΕ αντιστέκονται σθεναρά.
Τη μάχη αυτή τη δίνουμε με τη δύναμη της αγωνιστικής ενότητας των ομόφωνων αποφάσεων του κλάδου (απόφαση όλων των ΕΛΜΕ από τη Γ.Σ. των Προέδρων στις 11/2), με τη δύναμη των δεκάδων χιλιάδων που σε Α/θμια και Β/θμια έχουν υπογράψει την απεργία αποχή, μεταξύ τους και χιλιάδες νεοδιόριστοι. Που δεν υποκύπτουν στους εκβιασμούς και τα εντάλματα Κόπτση για ανύπαρκτες, ενδεχόμενες συνέπειες, αν δεν αξιολογηθούν, όπως η ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ έχουν ενημερώσει. Όταν συνάδελφοι ενημερώνουν ότι τους επισκέπτονται αξιολογητές, η ΕΛΜΕ τους σταματάει με δική της ευθύνη, δεν έχουν καμία συνέπεια, όπως και όσοι δηλώνουν απεργία αποχή, ασκώντας ένα νόμιμο δικαίωμά τους.
Οι άλλοι νεοδιόριστοι όμως που δεν ενημερώνουν και συμμετέχουν στις εν κρυπτώ αξιολογήσεις, ας αναλογιστούν ότι με τη στάση τους ανοίγουν το δρόμο στα αντιδραστικά σχέδια της Κεραμέως που μόνο δυσάρεστες συνέπειες συνεπάγονται από την εφαρμογή τους για το δημόσιο σχολείο και για την εργασία όλων μας. Πρέπει όμως να τους ενημερώσουμε ότι τα δικαιώματα ήταν αποτέλεσμα συλλογικών κατακτήσεων και δεν πρέπει μονότονα να επαναλαμβάνεται για τα σωματεία μας, που υλοποιούν συλλογικές αποφάσεις, και μάλιστα ομόφωνες, ότι τους στερούν ατομικά δικαιώματα. Όσοι ακολουθούν τον ατομικό δρόμο πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν στέκονται μόνο απέναντι στην πλειοψηφία του κλάδου, αλλά ότι είναι ψευδαίσθηση ότι θα τελειώσουν την αξιολόγηση με ένα στάδιο, ενώ ακολουθούν και άλλα.
Αν προχωρήσει η αξιολόγηση, τις συνέπειες τις επωμιζόμαστε όλοι μας και όχι μόνο ένα κομμάτι του κλάδου, οι νεοδιόριστοι. Δεν είναι η πρώτη φορά που κυβερνήσεις χρησιμοποιούν ως δούρειο ίππο ένα μέρος των συναδέλφων. Το έκαναν και το 1998, όταν για να καταργήσουν την επετηρίδα και να επιβάλουν τον ΑΣΕΠ παραπλανούσαν τους αδιόριστους περί αξιοκρατίας, όταν επέβαλαν το προσοντολόγιο και τώρα ξαναμιλάνε και για ΑΣΕΠ και δια βίου αξιολόγηση μέχρι να πετύχουν τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων και την άρση της μονιμότητας. Ας αναλογιστούν ότι αν όσοι/ες είμαστε στα σχολεία υποτασσόμασταν στο ν. 4823 που προβλέπει ως πέντε ώρες υπερωρία στον καθένα/μία, δεν θα υπήρχαν κενές θέσεις για διορισμούς! Θα υπερασπιστούμε όλοι μαζί το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία και θα νικήσουμε!
Συνεχίζουμε τον αγώνα, υπογράφουμε μαζικά την απεργία αποχή, ενημερώνουμε τις ΕΛΜΕ για τις επισκέψεις των αξιολογητών στα σχολεία! Τους σταματάμε παντού με τις αποφάσεις των ΕΛΜΕ, της ΟΛΜΕ, των συλλόγων διδασκόντων. Για να πετύχουμε ΤΩΡΑ και την τυπική μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων. Για να σταματήσει ΤΩΡΑ η αξιολόγηση. Για να ανατρέψουμε τα αντιεκπαιδευτικά τους μέτρα σε βάρος του δημόσιου σχολείου, της εργασίας μας και των μορφωτικών αναγκών των μαθητών.
Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων να μην αποτελέσουν μέρος της άθλιας επιχείρησης παραπλάνησης και εκφοβισμού, να μη συναινέσουν και συμβάλλουν σε εν κρυπτώ διαδικασίες.
Η ΕΛΜΕ μαζί με τους νεοδιόριστους και συναδέλφους, ακολουθώντας τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου ήταν και θα είναι το επόμενο διάστημα, στην πρώτη γραμμή του αγώνα για να μην προχωρήσει καμία διαδικασία αξιολόγησης, ούτε της προσυνεννόησης, ούτε της παρακολούθησης διδασκαλίας.
Καλούμε για μια ακόμα φορά τους νεοδιόριστους συναδέλφους να μην υποκύψουν στο φόβο και τις απειλές ΥΠΑΙΘ, αξιολογητών και Διοικήσεων. Τους καλούμε να υπογράψουν την Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης. Τους καλούμε να συστρατευτούν με τα σωματεία μας και να δώσουμε όλοι μαζί ακόμα μια αποφασιστική απάντηση στην κυβέρνηση και το Υπουργείο!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη